Marraskuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bofink
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei, täälläkin testi tehty pari viikkoa sitten ja nyt uskaltauduin tännekkin kirjoittamaan :) La olisi siis 19.11 <3 onnellinen esikoisen odottaja. Yritettiin vuosi ja vihdoin tärppäsi. Vuosi sitten keskenmeno :/ Synytyssairaalana tällä hetkellä porvoo mutta voi olla että muuttuu vielä.

kannattaa tonne huhtikuun höpinöihin laittaa mielummin Janskuli viestiä :) oli jotain puhetta että sinne ilmeisesti kerätään kanssa LAt ja tehdään kuukausittaiset ketjut niin pysyy kärryillä helpommin ;)

Moikka! Olen ollut aiemmin Huhtikuisissa-11 ja nyt olisi sitten 4.11.13 perheeseen tuloillaan toinen pikkuinen. Varovaisesti mukaan siis ryhmään.
Ikää 37 vuotta ja toinen siis tulossa. Synnytys todennäköisesti jälleen Hyvinkäällä.

Helou... tervehdys sairaalasta. Eilen se sitten illalla meni kesken, melkoisen verenvuodon ja aikamoisten kipujen saattelemana :( nyt verenvuoto alkaa laantua jo, ja kivut helpottivat kun laittoivat kipulääkityksen suoraan suoneen ja lisäksi piikkiä takamuksiin. Tämä nyt sitten tiedoksi, että minut saa poistaa listalta. En jaksa puhelimella nyt naputella enempää, poikkean täällä sitten vielä kunhan pääsen kotiin täältä sairaalasta.

Osanotto täältäkin :( En osaa edes kuvitella, millaista surua tuossa tilanteessa tuntee. Tsemppiä, onneksi se nyt ei ihan puskista tullut, niin ehdit kai edes vähän varautua henkisesti. Voimia sinne!

voi kaari <3 kyllä sitä myötäelää vähän tätä kautta kun sun tilannetta on jännittänyt, jaksamista tosi paljon ikävään tilanteeseen ja toivottavasti hyppäät toisiin ketjuihin mukaan niin pian kun siihen ootte valmiit! <3

Voi Kaari järkytyin. Tuntuu niin pahalta sun puolesta :( Koita jaksaa ja ei muuta ku uutta yritystä, ei saa antaa periksi! *Halaus*

Tervehdys vielä kertaalleen... sairaalassa olen edelleen, mutta tänään pääsen kotiin kuitenkin. On ollut melkoisen rankka kokemus, mutta sisulla tästäkin selvitään, ihan varmasti. Toivotan hirmuisesti onnea kaikille odottajille, palaan sitten palstoille jos/kun vielä tärppää. Nyt vaan pitää toipua tästä ensin, on aika rikkinäinen olo, onneksi sain sairaslomaa tämän viikon, niin maanantaina sitten jaksan ehkä paremmin mennä töihin. Paljon haleja kaikille ja kaikkea hyvää <3 oli hienoa olla täällä tämä pieni hetki :)

Ihana kaari kuulla että asiat on suhteellisen hyvin ikävässä tilanteessa :/ Tuli mieleen että niinhän se pitää nauttia jokaisesta päivästä jonka pinen ihmeen kanssa saa olla, mulla oli pelkkää huolta ensimmäisellä kerralla ja se päätyikin liian lyhyeen, toivotaan seuraavaan kertaan enemmän onnea ja aikaa sulle (ja mulle, mikään kun ei oo varmaa kuitenkaan ikinä :D) <3

Mitähäbn listaa täällä nyt päivitetääbn :D No mutta minun la olisikin 13.11, muuten tiedot pysyneet samana

Jospas nyt vihdoin ja viimein siirtyisin tänne ketjuun tuolta pidempään yrittäneiden ketjusta. IVF-hoitojen tuloksena olen ensimmäistä kertaa elämässäni vuosien yrittämisen jälkeen raskaana! Laskettu aika on 17.11., eli ketjuun tiedot siis goodhope/31/ensimmäinen/la 17.11./KOKS

Bofink ei taida tätä listaa enää päivitellä. Olen lisäillyt nimiä tuohon toiseen listaan :)

Takaisin