Hmm.. en ole kyllä painosta jaksanut stressata, olen koko ikäni taistellut painoni kanssa, se on sahannut vuosien varrella isossa mittakaavassa, aikuisiällä 48-110kg:n välillä, nyt painoa oli n. 82kg ennen plussaa, sen jälkeen en ole vaa'alla käynytkään... mitään nivel- tms. vaivoja ei sentään ole. Kai tämä tästä menee kun ei päästä ihan tolkuttomaksi tuota syömistä. Laihdutin kiloklubilla 30kg vuonna 2007, kahdeksan kuukautta meni aikaa. Tiedän mitä mun pitäis syödä ym. ym. ym., mutta juuri nyt en jaksa ottaa pulttia aiheesta :)
Jännä juttu tuo pissaaminen, huomasin itse tässä pari päivää sitten, että pissa tulee silleen laiskasti ulos, tulee onneksi kuitenkin sentään vielä ulos asti pinnistelemättä, mutta ihan erilaisella paineella kuin aiemmin.
Millään ei malttaisi odottaa ensimmäistä neuvolakäyntiä :( siihen on vielä parisen viikkoa aikaa. Ensi viikolla alkaa taas työt, mukavaahan tämä lomailukin on silti :)
Jännä juttu tuo pissaaminen, huomasin itse tässä pari päivää sitten, että pissa tulee silleen laiskasti ulos, tulee onneksi kuitenkin sentään vielä ulos asti pinnistelemättä, mutta ihan erilaisella paineella kuin aiemmin.
Millään ei malttaisi odottaa ensimmäistä neuvolakäyntiä :( siihen on vielä parisen viikkoa aikaa. Ensi viikolla alkaa taas työt, mukavaahan tämä lomailukin on silti :)