Marraskuiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bofink
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Laurushka / 23 / ensimmäinen / 25.11 / naistenklinikka

Ah, parit testit tehtynä ja näillä itku ja masuoireilla uskaltaa tännekkin tulla jo varovasti fiilistelemään!

Voi jomael toivottavasti on tosiaan kaikki kunnossa, jännä tuo "kiireellinen" jos se on soitto 1-7 päivän kuluttua?! no toivottavasti mahdollisimman pian!

Joo kaikki jotka listalle uskaltautuu niin laittaa itestään tuommoisen rimpsun niin pääsen helposti sitten kopiomaan sen tuonne listaan. Ku ite tekstista vaikea ruveta poimimaan ja pomppimaan ees taas viestissä. :)

Onnea uusista plussista! On se veikee ku samassa kuussa lasketuilla voi olla niin monen viikon heitto raskausviikoissa. :)
Hyvä kun jomael pääsee tarkastukseen että saa mielenrauhan. :)

Junni / 19 / ensimmäinen / 28.11 / KYS

Hei, varovaiseti mukaan, toissa päivänä ensimmäinen plussa (kp 33) ja tänään toinen plussa (kp 35). Eli varmaan soitto tänään neuvolaan. Pillereitä ennen käytin, nyt toisesta luomukierrosta raskaana. 

Laskeskelin että laskettu aika olisi 28.11.2013, mutta muuttunee vielä.

lämpimästi tervetuloa uusille!

toivon todella että kaikilla meillä pysyy pikkuset matkassa! <3

minkämerkkiset tuplarattaat teillä on kisu3 ? ku netissä lukee must aika huonosti niitte leveydet? emmaljungan tais olla leveimmät joku 80cm ja brio 76 ja oran vaa 72?

hmm nii vaivaa milllo on ovi sollu,pystynkö mitenkää laske taatepäi millo ois hedelmöittyny?

mun eka neuvola tänää! pystyyköhän siellä kuunnella jo sydänääniä?

Cardella se on ihan neuvola tätistä kiini yrittääkö kuunella. Esikoisesta kuuneltiin eka neuvolassa ja kyllä löyty sydän äänet mut mulla oli nyt tälläviikolla eka neuvola eikä tämä hoitaja suostunut edes kokeilleen kuuntelua :(

Tussilago / 31v / toinen / 23.11.2013

Viimesunnuntainen negatesti vaihtui tämän aamun plussaksi. Aivan erilaiset oireet kuin aiemmissa raskauksissa. Ei huonovointisuutta tai muita edellisiin raskauksiin liittyneitä kipuja, mutta 100 finniä paukahti ympäri kehoa pari päivää sitten. Oisko nyt sitten tytön vuoro? :) Eikös tyttö vie kauneuden ja poika terveyden..?

Ainiin nuo tiedot:

Armiliisa / 29v / toinen / 24.11.13 / Kätilöopisto

Mulla oli kait aika pitkä kierto, kun tein viikko sitten vielä täysin negan testin, sitten selkeän mutta ei kauhean tumman viivan liuskatestiin ja tänään aamulla clearblue digitalilla sain tuloksen raskaana 1-2 :). Nyt vaan alkaa sitten jännääminen, että pysyykö pikkuinen matkassa, tsemppiä kaikille jännäilijöille ja paljon tarrasukkia!!

Unohtui paikka tuosta edellisestä kirjoituksesta.
Tussilago / 31v / toinen / 23.11.2013 / TYKS

Ultrassa käyty ja kaikki oli ok. Niin pieni vielä ettei syke tosin näkynyt.
Helpottaa kun tietää että on ainakin oikeassa paikassa ja kaikki näyttää hyvältä. Nyt sit vaan oottelemaan np ultraa.
Rattaista, vaikka meillä ei oo/tuu sisarusrattaita, niin molemmat rattaat mitkä ollu niin on heittoaisalliset. Oon pitäny välttämättömänä.
Nyt lenkkeilemään ja  poitsun kanssa sorsia syöttämään, aurinko paistaa :)

Meillä on nyt Z-linet (uudet, sillä entiset Z-linet yhdistyivät Emman kanssa ja noissa on molempien parhaimmat puolet). Noissa on kääntyvät etupyörät, säädettävä aisan korkeus ja Emman kantokassin kanssa käyvät vastasyntyneestä. Työntösuuntaa ei saa vaihdettua (meillä tuulensuojana läpinäkyvä sadesuoja), eikä kaukaloa tietääkseni saa kiinni.

Ennen oli Phil&Teds Sportit, mutta siinä sisaristuin kävi heti pieneksi tälle keskipituiselle esikoisellemme (tanko painoi takaraivoa, eikä selkänojaa voinut kallistaa, kun se tanko jäi tielle). Kolmipyöräisinä ja kapeina ne lisäksi keikkasivat helposti bussissa (ja hoitolaukun painosta, jos lapset eivät olleet kyydissä). Näissä kantokassi jäi pienikokoiselle vauvallenikin pieneksi kolmessa kuukaudessa, eikä sen ikäisenä lapsi enää muutenkaan viihtynyt pimeässä makuutilassa (vaunujen kangas ja päällä oleva sisaristuin estivät näkymän ulos, eikä lapsi osannut tietenkään kallistaa päätään taaksepäin nähdäkseen minut).

tänää oki eka neuvola viikkoja 8+1 <3 2 viikkoa np-ultraan! ei kuunneltu sydänääniä mutta muute kaikki ok ja laskettu on sama veikkaus ku esikoisesta 31.10 mutta esikolla mulla oli aika pirtkä kierto ja tiesin sen ja oma laskelma varmistu että esikon laskettu oli 13.11 ja tästä luulen että on ollu sitte ovis aika aikasi ja ultaki sitä todisti mutta näkee sitte tarkemmi!

hmm,paljo on käytettynä noita tuplia,ei osaa kyl päättää muttei vielä tarvikkaa ;)

tervetuloa taas uusille!

Tussilago mulla oli taas tytöstä aivan järjetön pahoinvointi, ja nyt tokassa raskaudessa ei oo mitään oloja! Ei taida olla ollenkaan uskottavia noi mieliteko ennustukset ja paha olo ennustukset :D Välillä epäilyttää onko tässä ees raskaana.. :D Nyt on jo alkanu tosin maha vähän pömpöttämään..

Mä en kyl usko mihinkään sukupuoli uskomuksiin jos oireita katsotaan :D Esikoisesta ei mitään oireita, pari kertaa jauheliha öklötti mut muuten ok. Nyt tuntuis olevan 24/7 krapulaolo päällä.. Luoja, toivottavasti tää ei jatku kauaa. Nyt vasta 7+0, huoh.. Kunhan ei pahenis. Eikä oikein ees tiä mitä söis :P

Mulla oli esikoisesta kaikki mahdolliset oireet oksentamista lukuun ottamatta. En tiennyt sukupuolta etukäteen, eikä mitkään oireet viitanneet erityisesti kumpaakaan suuntaan. Meni sekä kauneus (+20 kg, hirveä akne) että terveys (lonkat ei pysyneet sijoillaan ja olin saikulla selkäsärkyjen takia jo toisella kolmanneksella). En osannut epäillä raskautta tällä kertaa, sillä lonkkakivut puuttuivat. Syksyisessä tuulimunaraskaudessa arvasin raskauden juuri noista kivuista. On melkein sellainen olo, että pitääkö testata uudelleen, kun ei ole edes huono olo.

On tämä raskaana oleminen sitten niin jännää emoticon Tuntuu ettei elämässä ole enään mitään muuta ajateltavaa... Raskaus on ihan koko ajan mielessä.

Mulla on nyt aamuisin ollu hieman etovaa oloa. Ei oikein tiiä mitä sitä söis kun ei tee mieli mitään. Väkisillä olen kuitenkin leipäpalan kahvin kanssa saanu kurkusta alas. Murot on maistunu myös. Iltaa kohden sitten maittaa jo ruoka mutta täytyn tosi nopeesti. Ei mene enään niin isoja annoksia mitä ennen, mikä on tietenkin hyvä ettei tulis kiloja liikaa ;)
Vatsassa tuntuu koko ajan semmonen paine, ahistaa. Rinnatkin on päivä päivältä aremmat, siis nännit. Ja Väsyttää hemmetisti!

Hei millä raskausviikolla se eka ultra yleensä tehään? Kun mulla on eka neuvola vasta raskausviikolla 9...

Takaisin