Marraskuiset 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka vaan kaikille! Tosiaan vähän varovaisesti tulin tänne jo kuikuilemaan.. muutama testi tehtynä: vloppuna hailakkaa haamua, ma hieman vahvempi mut edelllee haaleaa. Eilen clearblue näytti +. Ostin vahingossa tavallisen clearbluen eli ei näyttäny viikkoja. Eilen tai tänään olisi pitäny alkaa menkkojen mut vielä ei ole kuulunu :) Tänään siis kp 31. Mitä tuo dpo tarkoittaa? :)

Moi. Varovaisesti minäkin tänne kirjoittelen. Kolme keskenmenoa viime vuonna takana, tuulimuna ja kaksi varhaista km joista toisesta ehdittiin sydän äänet nähdä rv 7+4. 15 vuoden takaa myös yksi tuulimuna. Toivoen että jos tämä raskaus jatkuisi, hieman silti pessimistisin tuntein. Haalean haamun sain raskaustestiin jo kp23, luulen että ovulaatio olisi ollut kp13. Useamman testin tehneenä viivat vahvistuneet. Kp29 sain clearblue digiin raskaana 2-3vkoa. Kierto ollut yleensä 30pv mutta viimekierto oli lyhentynyt 27pv. Ennestään kaksi lasta 9v ja 12v. Kaikkiaan tämä on 7 raskaus keskenmenojen takia. Nyt yrityksessä iltatähti uuden miehen kanssa. Omien laskujen mukaan la olis 5.11. Pari vuotta yritystä takana. Varhaisultra varattu parin viikon päähän..siellä sit nähdään lopullinen tuomio, että jatkuuko raskaus. Oireita ei pahemmin ole...kamalat ilmavaivat ehkä ainoita jotka kuulemma johtuu keltarauhashormonin tuotannosta. Lämmöt koholla ja öisin hiki. Kummankaan lapsen aikana ei liioin ollut mitään oireita..ei pahoinvointia ja silti kaikki meni ok. Sitävastoin yksi tuulimuna oli oireeton ja taas toisessa taas oireita, rintojen arkuutta ym. Että eipä niistäkään voi arvata onko kaikki nyt kunnossa. Taidan olla porukan vanhin odottaja, ikä 42v.

Heippa, täällä plussattu eilen dpo 8-9, tänään digi näytti raskaana 1-2 :) ikää 27, kolmas lapsi tulossa, ovulaation tikutin ja lämpöjä seuraan niin niiden perusteella la 14.11. Menkkojen alkamispäivä olisi tiistaina kaiketi, toivottavasti ei alakaan :) Jännittäviä hetkiä ja pelko persiissä vielä pitkän aikaa mutta tämä foorumi paras paikka jutteluja varten :)

1413ee8490a9a8aea2b661f3461bb25b

Me täällä mietitään jo nimiä :D tytölle on toinen ja kolmas nimi päätetty, molemmat tulee suvusta. Pojalle toinen nimi päätetty, kolmanneksi nimeksi kaks vaihtoehtoa.

Kokoajan vaan ajattelen että meille tulee tyttö, vaikka eihän sillä mitään väliä oo :rolleyes:

Oireita kirjottelin tonne oire-ketjuun, siitä ei oo olot muuttuneet, paitsi oon taas alkanu itkeen kaikelle :D

Entä mirellan ja muut? :)

Me täällä mietitään jo nimiä :D tytölle on toinen ja kolmas nimi päätetty, molemmat tulee suvusta. Pojalle toinen nimi päätetty, kolmanneksi nimeksi kaks vaihtoehtoa.

Kokoajan vaan ajattelen että meille tulee tyttö, vaikka eihän sillä mitään väliä oo :rolleyes:

Oireita kirjottelin tonne oire-ketjuun, siitä ei oo olot muuttuneet, paitsi oon taas alkanu itkeen kaikelle :D

Entä mirellan ja muut? :)

Meillä kans nimet mietinnässä. Tytölle jo jotenkin muodostunut nimi, mutta pojalle vielä hakusessa :D

Täälläkin mietitään nimiä. Tytölle on kaks hyvää vaihtoehtoa ja pojalle vielä hakusessa. Pari hyvää on jo tiedossa.

Meillä oli jo lukiossa kahden parhaan kaverin kanssa ajatus että jos joku meistä tulee raskaaksi niin ollaan toistemme kummeja. Nii kaks kummitätiä tuli sieltä. Miehen puolelta tulee kans yks tai kaks kummia.

Tänne kuuluu hyvää! Meillä myöskin ollu nimi mietinnässä. Pojalle toinen nimi on ollut selvä jo reilusti ennen plussaamista :)

rinnat alkanut tuntua turpeammilta ja tänään itkin kun mies sanoi vähän vastaan, jolle en normaalisti todellakaan itkisi. Raukka kun pyyteli anteeks vaikkei sen syytä ollut :D

kerrottiin jo perheillekin hyvällä vastaanotolla, kun ei vaan enää maltettu olla hiljaa. Toivottavasti siis pysyy pieni matkassa :)

Täällä kans nimiä! Pojalle suvuistamme toinen ja kolmas nimi tiedetään ja tytölle etunimi.. Mulla kyllä ois tytölle koko nimi mietittynä, mut antaa nyt miehenkin jotain ehdottaa ;) Myös neuvolaan soittoa ens viikolle suunnitelin täs :0 Jos pääsis vaikka varhaisultraan omakustanteisesti neuvolan kautta. Tai sit tyydyn menee yksityiselle että saan mielenrauhan, et tää on totta eikä menis keske <3

Mulla ollut nimet tiedossa jo vuoden ajan tytölle ja pojalle, vasta kun kaverin tapaa niin osaa sanoa sopiiko :)
Huomenna olis menkkojen alkupäivä, vähän jännittää :/ Jotenkin tuntuu että liian ajoissa plussasi..

Moikka ja onnittelut kaikille muillekin plussanneille. Mulla on viikkoja laskurin mukaan 6+1.

Olen kertonut raskaudesta luonnollisesti vain miehelleni sekä parhaalle ystävälleni.

Asumme tällä hetkellä Kiinassa. Täällä ei mikään toimi kuten länsimaissa, ja etenkin epäpuhdas ruoka, vesi ja saasteet huolestuttavat aivan valtavan paljon.

Edit: typo

Mulla on vähän samat ajatukset Annsku.
Pitikin olla ennakkoon testejä tekemässä ja ei tässä nyt uskalla innostua liikaa. Tuntuu et vasta sit on "plussannu" kun ne menkat on myöhässä. kemiallinen raskaus ym. Kummittelee mielessä. Mutta lupaavasti testiviivat on päivittäin tummentunu.
seuraavaksi sitä varmaan odottelee sen rv 12 rajan ylittymistä Ja eka ultra viimeistään saa tajuamaan täysin <3 sitten mä aion nauttia odotusajasta. Kunhan ei tuu pahemmin vaivoja :D
Tänään yllätin miehen. Laitoin esikoisen kaulaan kyltin "isosisko marraskuu 18" ja laitoin menemään isin luo :D

Heip! Löysin tännekin ketjuun :)

Joku kyseli oireista, niin mulla on pitkä liuta. Tänään on ollut ihan tosi paha olo ja jo kiinnittymisestä asti on ollut erilaisia alavatsanippailuja ja -särkyjä. Myös hajut tuntuu tosi voimakkaina nenässä.

Tää huoli ja epätietoisuus on niin raastavaa :( tietysti olen nyt flunssan kourissa enkä paljon eilenkään sängystä noussut, sitten kun ei pysty mitään tekemään niin ajatukset vaan pyörii päässä.

Takaisin