Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
karsea tilanne. Oon todella pahoillani!

Tuollainen haavoittaa kyl ihan kamalasti. Itselle ero ei ehkä olis vaihtoehto, jos toinen kumminkin haluais ryhtyä siihen terapiarumbaan yms.

Toiseen ihastuminen pitkässä parisuhteessa on melko normaalia, vaikka ei se kivalta tunnu. Meillä joskus muutama vuosi sitten mies kertoi ihastuneensa samalla työpaikalla olevaan hlöön ja olivat ystäviä. Miehellä kesti jonkin aikaa tajuta että mikäli ei halua päätyä pettämään mua, niin sitä ystävyyttä ei pidä ruokkia.

kukaan ei kuitenkaan voi sanoa mitä sun pitäs tehdä, vaan teet sen ratkasun itse omien tuntemusten mukaan.

Oon ihan monttu auki täällä, kuka voi tehdä tuollaista! ? Kauheasti voimia sinne!!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meillä on tosiaan vähän samaa tässä, ei tosin samassa mittakaavassa.
Uskon että ihminen voi muuttua ja olla uusimatta petosta, mutta kannattaa miettiä mitä se yrittäminen tekee itselle. Joko sitä löytää itsestään ihan uutta vahvuutta, tai sitten hajoaa kokonaan.

Tosi kamala paikka kyllä, ja todella surullista että mies on mennyt noin loukkaamaan. Itsellekin oli tosi paha paikka että olin raskaana ja mukamas onnellisessa parisuhteessa, ja toinen kehtaa tehdä noin. Kun mies kuitenkin vielä odotti lasta kuin kuuta nousevaa.

Kannattaa kyllä ehdottomasti pistää kova kovaa vastaan, eikä hyväksyä mitään tuollaisia selittelyjä. Miehen olisi parasta olla hyvin nöyrää poikaa tuollaisen jälkeen, en ainakaan itse voisi muuten kuvitellakaan anteeksi antamista.

Miten sen luottamuksen sitten saa takaisin? Se on kyllä mysteeri ainakin minulle..

Paljon jaksamista, päädyit sitten mihin tahansa ratkaisuun!

Vitsi mua nyt ärsyttää. Varattiin se laivamatka ja olisin halunnut siirtää 1 päivällä taaksepäin... No ei onnistu kun matkaan alle kk!! Olis pitänyt perua ja varata uusi - maksaa puolet matkan hinnasta... Perkele!!!

Oikein paljon voimia Mintulle! Mä kiukustuin myös täällä! Mikäli molemmat haluaa jatkaa, kannattaa ehdottomasti käydä terapiassa edes muutama kerta. Siinäkin voi miettiä erotako vai ei. Pettäminen on todella paha loukkaus, mutta yleensä sit pettäjällä on jotain ongelmaa eikä johdu sinusta. Se, että pystyykö antamaan anteeksi ja unohtamaan on jokaiselle yksilöllistä. Anteeksi varmaan voi antaa ja ajan kanssa asia unohtunee. Nyt ystävien tuki on sulle tarpeen!!

Tulipas paska fiilis itellekin mintun kohtalosta. Heräsi vanhat omakohtaiset muistot mieleen.. Miehellä oli puoli vuotta ollut säpinää myöskin työkaverin kanssa. Teki paljon ylitöitä, mutta en mä mitään aavistanut. Sit yhtenä päivänä jätti mut mitään sanomatta. Mä en sitä purematta niellyt ja palaset loksahtivat paikalleen, kun näin uuden lemmenparin meidän lempi ravintolassa syömässä. Mies tajusi kuukaden erossa olomme jälkeen virheensä ja vähän turhan herkästi hyppäsin takaisin samaan laivaan. Uppoavalta tuo laiva meinaan tuntui monta vuotta. Minkään asteista luottamusta ei ollut. Kostonhalua ja katkeruutta kyllä, painajaisia ja epäilyjä unohtamatta. Mutta uskon, että jos tarpeeksi tahtoa löytyy, niin suhde voi vielä toimia. Se ei palaa koskaan ennalleen, mutta en olisi tässä enää jos en kokisi olevani onnellinen.

Minttu: Olen vihainen ja surullinen sun puolesta. Mun sukulainen, jolle käyny aikoinaan miltein vastaava juttu ku sulle(myös hänellä silloin 2v. ja vastasyntyny), sanoi just taannoin mulle että olisi pitäny silloin 10v. sit lähteä. Ei uskaltanu sillon lähteä, kun oli pienet lapset, mutta nyt katuu valintaansa. Nyt on vastavalmistunu talo, järkyttävä laina maksettavana ja miehellä ilmenny samat puuhat ku silloin. Koen olevani hieman kohtalontoverisi myös, munhan lapsen isällä oli jo uusi suhde mun ollessa raskaana.

Me ollaan jotenkin onnistuttu opettamaan tytölle ettei yöunille voi nukahtaa ilman loputonta kantamista ja heijailua..

Aika hyvin meillä ikkunat ja ovet eristää meripäivien melun, mutta vieressä musisoiva orkesteri kyllä puskee läpi hyvin. Tykkään jazzista, mutta kun pitäisi nukkua, jotta ollaan Typyn kanssa pirteinä aamulla neuvolassa.

Päästin miehen vapaalle täksi illaksi. Menee juhlimaan Tontun tädin syntymäpäiviä. (Hyvä syy) Toisessa huoneessa lupasi nukkua jne. Vähän silti vielä harmittaa ettei huomenna tämän takia tule neuvolaan. Huoh...

Yritän niin välttää nipon vaimon ja äidin roolia. Oon siinä onnistunu ehkä liiankin hyvin. Mies sanoi tänään, että mun pitää opetella pyytämään apua kun se ei tajua. Kertokaa mulle miksi mies ei esimerkiksi näe täyttä pyykkikoria tai kun pyykkinaruilla on ollut jo viikon vaatteet kuivumassa?

Se tältä päivältä. Tonttuäiti kiittää ja kuittaa!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Pari päivää sitten alkaneet rintaraivarit! Ja yöllä söi 4 kertaa normaalin 1-2 sijaan. Ja yksi niistäkin isolla huudolla, et koko kämppä heräs. Nyt väsyttää!

rintaraivarit on jotain ihan kamalaa..

jotain niistä oppineena en edes yritä tarjota rintaa äkäiselle vauvalle. Aina rauhalliselle ja jos ei huoli, niin heti pois tissiltä, ettei äkäänny siinä. Näin toimien oon välttäny rintaraivarit muiden kuin esikoisen kohdalla. Esikoiselle tein sen virheen et pakotin tissille äkäsenäkin ja lopulta se ei sit enää kelvannu lainkaan.

Takaisin