Nyt pitkästä aikaa piipahtaa täällä. Sanokaas, kuka pettää raskaana (tyttö synty 6.6) olevaa vaimoaan, sekä 2v lapsensa äitiä eli minua. No, mun mies!
Mulle selvisi viikonloppuna, et mun mies on ihastunut toiseen naiseen ja on käynyt sen kanssa salaa salilla, uimassa, baarissa..ja pelaamas frisbee lla niin et meidän esikoinen on ollut mukana! Lisäksi mun mies on lähettänyt useita sekstistisiä viestejä ja alaston kuvia itsestään sille naiselle (oon osan niistä siis nähny). Mun mies jäi kiinni, koska sen naisen mies tuli kertoo mulle tän kaiken heti ku hänelle oli asia selvinnyt.
Mun mies tunnusti et on 3kk eli toukokuusta lähtien tapailee sitä naista.
Kaikenlisäks tää nainen on samassa työpaikassa kuin mun mies. Ja mun mies on ollut todella paljon ylitöissä..
Epäilin mun miestä jo aiemmin kun alkoi kerran syyttää mua et mä kuulemma petän häntä ja et mulla on toinen mies (joo sen jätti mahan kans, enkä ikinä käynyt yksin missään).. Nii ja sitte loppu saaminen. Mä oisin halunnu seksiä, mutta mies sano aina et ei jaksa tms. Joskus saattoi hoidella käsin mut hänelle ei kelvannut sit vastakaiku minulta hänelle. Tähän pakko laittaa, että nyt kun mies selittänyt tekemisiään, väitti että ei kotona saanut vaik olis halunnu. Ei kuitenkaan oikein osannut sit sanoa mitään ku muistin että kuinka monta kertaa mää vonkasin turhaan. Hah.
Mies väittää mulle, että ei ole saanu siltä naiselta myöskään..
Meillä on muutenkin menny huonosti, riidelty ym ja aiemmin oon monesti pyytänyt et mentäisiin vaik parisuhde terapiaan, mutta mies ei ole halunnut.
Mutta nyt kun hän jäi kiinni pettämisestä, haluukin yrittää sopia ja ois kai valmis terapiaan myös.
Mä en tiedä, mitä mun pitäis tehdä. Erota? Meillä on muutenki menny huonosti, mies on aina pahalla päällä ku on koton, ei auta kotitöis, leikkii kyl esikoisen kanssa mut ei tiedä ollenkaan esikoisen päivärytmiä (hoidan siis esikoista kotona).. Ja nyt kun jäi kiinni pettämisestä, valitti ettei meil ollu yhteistä aikaa. No eikai ku hän 6pv viikossa töissä, lähes joka päivä ylityö ja päälle 3h salia vähintään 3 krt viikos.. Ja jos oon pyytänyt hänet mun mukaan ulkoilee esikoisen (ja vauvan) kanssa tms niin useimmiten ei oo jaksanu lähtee..
Huoh.. Sori pitkä ja sekava teksti, mut kiva jos joku jaksoi lukee