Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muruskalle tsemppiä!!

Meillä yöllistä huutoa nyt 1h 15min. Ei nuku muuta kuin sylissä. Annoin jo aamun lääkkeetkin kun nieleskelee. Mut en oikein tiedä et onks maha vai refluksi. Alkoi 1h syömisen jälkeen...

Äh ou nou.. Tota meidän yöt on ollu myös tähän asti ja tiedän kuinka raskasta se on. Meillä ei kyllä edes syliin nukahdettu. Toivottavasti ohimenevä ilmiö!

Lopulta valvottiin 3-4(syöttö ja ähinää), huutoa 4:45-6:30. Syöttö 7:00 ja sen jälkeen vauva jäi hereille ja aloitti pulauttelun... Et jep jep...

Miljoona miljoona miljoona huutoa! Kiva päivä ollut... Romahdus pilvilinnoista! Meillä menikin jo liian hyvin...

Spiraalille voimia! !

Oma marini: Vaunujen kanssa liikkuessa sitä maailma avartuu ja ihmisten törppöys näkyy uudesta perspektiivistä. Tänäänkin _taas_ jotku täysin terveet kävelykykyiset (laiskat) ihmiset tunki hissin täyteen ja me jäätiin ulkopuolelle..toki meillä on aikaa odottaa seuraavaakin mutta haloo?! Huvittavintahan tää on silloin kun rullaportaat on vieressä...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Hyvin pieni marina ja pinnallinen: viime vuonna käytiin Virossa, Pärnussa kesällä, jolloin siellä oli maksimekkoja älyhalvalla. En tuolloin omistanut vielä yhtään ja päätin kokeilla ostamalla yhden sieltä! Tää samainen on niin mukava, rento ja samaan aikaan naisellinen ja kovassa kulutuksessa ollut ja nytkin mun päällä, harmittaa etten ostanut 2 tai vaikka 4 muuta sieltä.
Nyt sit tilaillut HM:ltä, mutta ei ole yhtä mukavaa löytynyt!!
Mitä tästä opin?? Hitto, jos voi löytyä näin mukava ja hyvä mekko, osta 4 lisää!!!! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voisin marista ihan pikkuisen näistä helteistä! Siis helteet ja leipominen ei sovi yhteen! Sisällä 27 lämmintä ja leipoa pitää esikoisen synttäreille! Tsiisus tänne sulaaaa!:confused:

Nyt pitkästä aikaa piipahtaa täällä. Sanokaas, kuka pettää raskaana (tyttö synty 6.6) olevaa vaimoaan, sekä 2v lapsensa äitiä eli minua. No, mun mies!

Mulle selvisi viikonloppuna, et mun mies on ihastunut toiseen naiseen ja on käynyt sen kanssa salaa salilla, uimassa, baarissa..ja pelaamas frisbee lla niin et meidän esikoinen on ollut mukana! Lisäksi mun mies on lähettänyt useita sekstistisiä viestejä ja alaston kuvia itsestään sille naiselle (oon osan niistä siis nähny). Mun mies jäi kiinni, koska sen naisen mies tuli kertoo mulle tän kaiken heti ku hänelle oli asia selvinnyt.
Mun mies tunnusti et on 3kk eli toukokuusta lähtien tapailee sitä naista.
Kaikenlisäks tää nainen on samassa työpaikassa kuin mun mies. Ja mun mies on ollut todella paljon ylitöissä..

Epäilin mun miestä jo aiemmin kun alkoi kerran syyttää mua et mä kuulemma petän häntä ja et mulla on toinen mies (joo sen jätti mahan kans, enkä ikinä käynyt yksin missään).. Nii ja sitte loppu saaminen. Mä oisin halunnu seksiä, mutta mies sano aina et ei jaksa tms. Joskus saattoi hoidella käsin mut hänelle ei kelvannut sit vastakaiku minulta hänelle. Tähän pakko laittaa, että nyt kun mies selittänyt tekemisiään, väitti että ei kotona saanut vaik olis halunnu. Ei kuitenkaan oikein osannut sit sanoa mitään ku muistin että kuinka monta kertaa mää vonkasin turhaan. Hah.
Mies väittää mulle, että ei ole saanu siltä naiselta myöskään..

Meillä on muutenkin menny huonosti, riidelty ym ja aiemmin oon monesti pyytänyt et mentäisiin vaik parisuhde terapiaan, mutta mies ei ole halunnut.
Mutta nyt kun hän jäi kiinni pettämisestä, haluukin yrittää sopia ja ois kai valmis terapiaan myös.

Mä en tiedä, mitä mun pitäis tehdä. Erota? Meillä on muutenki menny huonosti, mies on aina pahalla päällä ku on koton, ei auta kotitöis, leikkii kyl esikoisen kanssa mut ei tiedä ollenkaan esikoisen päivärytmiä (hoidan siis esikoista kotona).. Ja nyt kun jäi kiinni pettämisestä, valitti ettei meil ollu yhteistä aikaa. No eikai ku hän 6pv viikossa töissä, lähes joka päivä ylityö ja päälle 3h salia vähintään 3 krt viikos.. Ja jos oon pyytänyt hänet mun mukaan ulkoilee esikoisen (ja vauvan) kanssa tms niin useimmiten ei oo jaksanu lähtee..

Huoh.. Sori pitkä ja sekava teksti, mut kiva jos joku jaksoi lukee

Voi Minttu!! Kaikki sympatiat nyt sulle!! Vauva-arki on muutenkin raskasta, saati 2-vuotiaan taaperon kanssa niin sitten vielä tämä! Todella itsekästä ja epäkunnioittavaa toimintaa sun mieheltä. Ei riitä sanat.. Samalla olen tosi vihainen ja surullinen sun puolesta... :(

Minttu, hirveä tilanne kyllä :(
tuossa ei ehkä parisuhdeterapiat enää auta kun luottamus on noin pahasti rikottu, mulle jotenki pisti eniten silmään että on teidän lapsen ottanut mukaan sitä toista tapaamaan..!
Kyse ei siis ole jostain yhden yön jutusta vaan pitkään jatkuneesta toiminnasta, sellasta on varmaan tosi vaikeaa ellei mhdotonta unohtaa jos yhessä jatkaa, ja kertoo myös miehes luonteesta aika paljon, kun toinen on vielä raskaana...

Tämä on taas näitä, mitä ei ikinä toivoisi varsinkaan pienen vauvan äidille tapahtuvan! Todella kamala tilanne ja raukkamaista käytöstä mieheltäsi, aivan suunnattomasti haleja ja voimia :Heartred

Todella törkeää kohtelua!! Mä en ainakaan vois tollasta antaa anteeks. Kun kerran on luottamus noin pahasti rikottu, sitä on todella vaikea saada korjattua. Aina jää se epäilys.
Tossa tilanteessa mä sanoisin miehelle, että saa muuttaa pois. Kuitenkin kahden pienen lapsen kanssa on muutenkin rankkaa. Jaksaako siinä vielä alkaa parisuhdetta puimaan ja korjaamaan. Suurin osa energiasta menee kuitenkin lasten hoitamiseen.
Paljon voimia sinulle minttu!! Tässä tilanteessa saat olla itsekäs. Niin oli sinun mieskin, kun petti sinua.

Tsemppiä Mintulle! Miten tota kukaan enää pystyy edes selittämään toiselle millään "en saanu sulta", pettäminen on aina väärin!! Murrrrrrrr :(
Paljon vielä haleja ja kyllä ne asiat järjestyy, mutta pitää kyllä varmasti pohtia pystyykö enää jatkamaan kun on sen verran epäkunnioitettavasti sua kohtaan tehnyt.

Ite varmaan yrittäisin jatkaa, jos omalle kohdalle sattuisi, mutta pystyykö unohtamaan? Toisiko uusi riita kaikista pahimman parisuhteessa tehdyn rikoksen esille? Luotto voi mennä vähemmästäkin.
Oot kyllä isojen päätösten äärellä!! Voimia!!!

Takaisin