Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olin taas idiootti illalla. Olin jo menossa nukkumaan puol kakstoista, kun ajattelin vähän vielä pelata tabletilla. No kohtahan se kello olikin jo 1 yöllä. Siinä vaiheessa kyllä kirosin itseni ja raskaasti. Poika heräs sit puol kolme syömään. Pikkusen muuten väsytti...

Nyt meille taitaa iskeä ne rotan sivuvaikutukset. :(
Tyttö ollut tosi itkuinen koko päivän, ja nyt tuli se ripulikin. Harmi.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

ristiäiset :smiley-angry002:smiley-angry002:smiley-angry002

perjantaina kävin kaupassa ja siivosin koko päivän... eilen väänsin kyökissä koko päivän ja siivosin vähä lisää ja saatana jotku sukulaiset ämpyilee edelleen tuleeko vaiko eikö.... JÄTTÄS SAATANA SIT REHELLISESTI TULEMATTA JOS ON NIIN VAIKEETA!!!!!!!!!!!!!

Tyhmiä tollaset sukulaiset. Jos ne tulee, ni sanot niille, et sori teille ei oo kahvia ja kakkua, kun ei voinu tietää tuletteko vai ette :p

Ja marinaan: mulla on niin härski aurinkoihottuma molemmissa käsissä ettei tosikaan. Kaikki näkee sen kilometrin päähän :confused:

Joopa ei ollu viisasta katsoa sitä potkupalloa yömyöhään. Tosin Onnea Saksalle. menin nukkumaan pikkusen yhden jälkeen ja poitsu heräs syömään jo puol kolme. Pikkusen oli mammalla simmut ristissä. Koskakohan sitä viisastuis ja menis ajoissa nukkumaan???

Täällä mökillä nukutaan ylhäällä hormin vieressä, joten lämpötila on varmaan lähemmäs 40°. Kamala hiki ja huoli vauvan puolesta.

Lisäksi muistelen äidin ludetarinoita ja nyt vainoharhaisena, hikisenä ja unettomana kuvittelen että mun lasta syö pieni tuholaisarmeija ja että viedään ne vielä kotiinkin.

Onneksi huomenna pääsee taas kotiin.. todennäköisesti ilman luteita.

Ainiin, ja kärsin pahimmasta heinänuhasta vuosiin!

Vähän on kyllä liiankin lämmintä mutta nopeesti tää kesä tästä ohi menee, kohta saadaankin sitten taas palella ja miettiä että mitä pikkuiselle päälle ulos kun pakkaset paukkuu sielä 28 :grin

Voisha tuo imetysvonnistua...mut ku ei... maitoo ei erity tyhjästä ja hyvä ku kerkee syyä/juua yhtään ite-> maitoa tulee ehkä 30ml ja pikkunen tahtoo 100ml ... *ituttaa...

lyyti, itselläkin oli raskauden jälkeen melko vahva tyvikasvu mutta minä värjäsin sitten näppäränä itse pääni ennen ristiäisiä :D Viime viikolla kävin sit vaan leikkuuttamassa hiukset jollonka ei mee liikaa aikaa kampaajalla kun no oon vissiin itekin aika kiinni näissä lapsosissa aika ajoin :D

Meillä on tänään oltu tosi itkuisia. :(

Takaisin