Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamulla poika teki varmaan tutinsylkäisyssä maailman ennätyksen. Tätä tahtia ku harjoittele ni kohta lentää kämpän päästä päähän.

Meilläkin tutti sinkoilee sinne sun tänne ja nukkumaan mennessä varsinkin ku tietää et jompikumpi meistä tulee antamaan sen takaisin

Mäkin haluan voida lähteä ruokakauppaan tuosta vaan ja salille tuosta vaan ja ylipäätään johonkin. Mutta ei. Mä istun himassa ja imetän enkä lähde mihinkään ilman kahden tunnin varoaikaa. Sekin aika menee helposti pojan lähdön valmisteluun: imetys, vaipanvaihto ja mahdollisesti vaatteidenkin vaihto. Hyvä kun ehtii omaa naamaansa kampaamaan.

Ahdistaa ilta jo valmiiksi, kun poika on rinnalla koko ajan. Ei se imetys eikä vauva, mutta se kun ei voi edes suihkuun mennä ilman, että toisella korvalla kuuntelee, että joko se huutaa mua takaisin.

Ja flunssaakin yrittää pukata.

Mää niin ymmärrän sua Aretha, tismalleen samat fiilikset!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Aika tutulta kuulostaa. Ei oikein pääse ees vaunulenkille kun ei toi rauhoitu sielläkään. Tossa kotiseuturetkellä ihastelin jopa perunapeltoa että enpä oo sellaistakaan nähnyt siihen mennessä koko kesänä.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Säälittävää mökkiytymistä on havaittavissa. Kylppärin siivous keskeytyi imettämiseen. Syömistä en ehtinyt edes aloittaa, kun piti imettää. Imetin ennen suihkuun menoa ja sen jälkeen. Mä en mitään muuta teekään!

Onneksi mies hoitaa ruokahuollon, koska olisin kuollut nälkään ilman sen kokkauksia. Ja onneksi poika on muuten tyytyväinen. Mä en vain jaksa tätä oman kropan menetystä! Tissit vuotaa, hiki valuu ja jälkivuoto loppuu kai jouluna. Sitä ja tätä ei saa syödä ja mitään hyvää ei saa juoda.

Sinä kauniina päivänä kun imetys loppuu, varaan hotelliyön itselleni, makaan kylpyammeessa kännäämässä ja syön pelkkää salmiakkia.

Mä haaveilen vaan siitä että ei ois enää pakko käyttää rintsikoita koko ajan! Ahdistaaa!

Sadepäivän kunniaks mulla jäi tänään liivit narikkaan ja hilluin vaan pikkareissa. Eli meillä oli sisälläkin sadetta. Maito sadetta. Sit kiroon ku en saa millään jynssättyä sitä liisteriä lattioista.

Ei muakaan juominen kiinnosta. Sen sijaan ois kiva käyttää kunnon rintsikoita eikä imetysvirityksiä; oman mielen mukaisia vaatteita eikä niitä, joista ryntäät saa helpoiten tiskiin; lähteä ovesta ulos kun mieli tekee ja jättää lapsi isälleen ilman, että tarvii sännätä vartissa takaisin - onhan näitä.

Ja kun on ikävä miestä ja samaan aikaan haluaisi olla ilman ketään ihollaan. Paha mieli. Rakastan poikaa aivan silmittömästi, mutta ihan koko ajan ei jaksaisi olla tissi toisen suussa.

Aiheeseen liittyen: mua ottaa päähän imetystukisivustojen ynnä muun imetyspropagandan sävy. Kun mä tässä iltamyöhällä molo otsassa yritän etsiä netistä vastausta johonkin konkreettiseen kysymykseen, kuten esim. "kuinka monta syöttökertaa päivässä on liian monta?", en jaksaisi kahlata läpi kilometrikaupalla tekopirteää ja/tai moralisoivaa jaarittelua siitä, miten lapsentahtisuus on vastaus kaikkiin maailman ongelmiin.

Pitää varmaan ajaa se teksti korsoraattorin läpi niin on sitten samalla aaltopituudella mun tänhetkisten fiilisten kanssa.

Ja siis meidän likka tosiaan käy tissillä vähintään 18 kertaa päivässä. Kertaakaan ei olla menty sen luvun alle. Tänään taitaa olla 24 syöttöä plakkarissa. Mä oikeasti tavallaan tykkään imettämisestä, mutta rajansa kaikella.

Joo-o, lapsentahtisuus, normaali vastasyntyneen käytös...

Oon todennut että on imetyssivu-fysiikanlakien mukainen mahdottomuus että maito ei vain vaan riitä. Tarttis saada toinen ahmattivauva lainaksi että tässä saisi vielä imuärsykettä lisättyä kun sitä on nyt jo varmaan 20 h per vrk, tosin vain yksi tissi kerrallaan :D

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Aaah. Taas saa todeta, etten ole yksin.

Tää imetys on p.... en väitä, etten haluais olla sidoksissa lapseen, mutta onhan tää aika pakonomaista.

Mä valvon yöt ja mies nukkuu sohvalla hyvät unet korvatulppien kanssa. Koska minulla on tissit.

Kun mä lähden johonki ilman, että oon riehunu maitopumpun kanssa, niin ei sitä montaa tuntia voi pois olla.

Kaikki paikat märkinä. Tissit kipeät.

Koska muut ajatteli lopettaa imetyksen? Ärsyttää tän äidinmaidon ylistäminen. Oon varmaa hirviö, kun lopetan vaikka maitoa tulis.

Mimmma, et ole! Vaikka itse olen toistaiseksi säästynyt suuremmilta imetysongelmilta niin oon sitä mieltä että ei se imetys hyvää äitiä tee, äiteys on muutakin! Ja ruokaa saa muutenki, onneksi!Etenki jos imetys on äidille raskasta, kivuliasta tai vaan jotenkin epämiellyttävää niin en nää järkeä väkisin jatkaa loputtomiin tuli maitoa tai ei. Ei se lapsellekaan oo hyvä pidemmän päälle jos äiti stressaa jne.

Muutenkin te kaikki joilla ollut ongelmia, vitsi et ootte olleet kärsivällisiä! Mä en välttämättä olis jaksanut yrittää ihan kauhean kauaa jos ekan parin vkon jälkeen homma ei olis alkanut toimii...

Aamulla kuumetta ja toinen tissi pirun kipeä. Pumppasin ja oon nyt imettänyt siitä pelkästään. Ei pliis toista rintatulehdusta!

Täytyy myöntää että mä oon kans jo haaveillut siitä ajasta kun vauvalle vois antaa ees jotain muuta maidon lisäks! Roskien viemisestäkin yksin on tullut luksusta...

Joo siis ei helvetti tätä tissitakiaista! Ei sais omasta lapsesta puhua rumasti, mutta toinen on roikkunut tississä 12h maximissaan tunnin tauoilla. Ja voi tätä paskan määrä! Äsken tuli niskapaskat. Kaiken kukkuraksi löysin vauvan kakkaa nenänpäästäni kun kerkesin vilkaista peiliin. Tää on näitä päiviä ku johonki pitää lähteä. Ei paljoa naurata. Ehkä ne neuvolassa ymmärtää jos tuun sinne kakat naamassa..

Kannattaa sit olla Lälly varovainen sen rota-rokotuksen jälkeen noiden niska- ja varsinkin naamakakkojen kanssa. Kuulemma sitä bakteeria voi olla vauvan kakassa ja veikkaan ettei se ripuli olis kiva itelläkään...

Hahaa mullakin meni hermo poikaan tuossa vähän aikaa sitten kun oltiin tekemässä lähtöä kauppaan. Vaihdoin vaippaa, ja jätkä päätti sitten pissata seinille ja tietenkin omille vaatteilleen. Vaatteiden vaihtoon siis. Onneksi itteni päälle ei tullu. Noh, aattelin vielä antaa tissiä, ja eikö poika pulauttanut syönnin päälle kaikki mun vaatteet vaihtoon. Ja paskansi vielä uudestaan, eli toisen kerran vaipan vaihtoon. Oli voittajafiilis!

Takaisin