Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä nukkuu vauva nyt täyttä häkää sitterissä, mut vaan jos on toi tärinä päällä... Luojan kiitos tosta tärinätoiminnosta!
Mut miks mä en ole päiväunilla... Oikeesti olis pakko oppia nukkumaan päivällä, mut se vaan on niin vaikeeta :( Haluaisin nukkua yöllä enkä päivällä, prkele.

Lälly onko teillä muuten tuollasta tärinäsitteriä, ja jos on niin auttaako?

Mimi olin heti kysymässä ensimmäisen viestisi luettua, että mistä saa tärinäsittereitä!!?
T.epätoivoinen

Niin ja tultiin just kolmen tunnin vaunulenkiltä. Itse oon ihan poikki. Vauva nukkuu niin kauan ku on just jotain liikettä eli vois ehkä toimia toi tärinä meilläkin.

Joo, Fisher Pricen sitteri meillä on, usein kuullu että sanotaan koliikkisitteriksi kun toi värinä saattaa helpottaa just sitä itkuisuutta. Aika monessa fisher pricen sitterissä on se värinätoiminto.

Päivisin auttaa tosi paljon, kun tänäänkin oli sitterissä kolme tuntia putkeen, hiljaa!
Mutta vielä ei oo öihin tuonu helpotusta kumminkaan...

Meillä toi sitteri keinuttaa, mut se ei varmasti aja samaa asiaa ku tärinä. Pitääkin harkita, jos vaikka pistäis ton vaihtoon.

Ja vinkki, englannista tilaamalla fisher pricen sitterin saa n.30 eurolla mikä suomessa maksaa 80 euroa.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

ei sulla sattus oleen linkkiä tonne enklantiin.... mä en löydä kuukkelista :rolleyes:

Miksi ihmeessä mä en saa nyt unta??? Vauva on ruokittu ja nukkuu taas onnellisesti pinnasängyssään, mutta mä heilun hereillä eikä unesta ole tietoakaan! :mad: Olenko mä jotenkin nukkunut liikaa ja miten se edes olisi mahdollista? Perhana sentään! Jos raaskisin, ottaisin ton tuhisijan mun syliin ja lämmittelisin sen vieressä, mutta se nukkuu niin tyytyväisen näköisesti - voinko mä toivoa, että se heräisi ihan vähän vaan... Miksi mikään ei ole hyvä!

Voi jeesus mua rasittaa tää kakaran öhinä!!! Olis ees reilusti hereillä, mut kun pitää unissaan mölistä. Oikeesti tää ei oo mitään pientä tuhinaa, tähän herää tosi helposti eikä toivookaan saada unta uudestaan. Mies kyllä nukkuu saatana...

Me nukuttiin sitten näköjään kaks tuntia. Tällä viikolla joka yö nukuttu yht. 4 tuntia. Vauva öhisee täällä myös ja kiemurtelee unissaan(taikka mitä lie)ja nyt kun sitte on jo valitettavasti hereillä, ni tutti tippuu suusta koko ajan ja sit alkaa parku. Itkettää jo valmiiks tämä tuleva päivä et miten mä jaksan :sad001

Joo täälläkin nukutaan 4-6h yössä ehkä, mut sekin kun on pätkissä niin ei kyllä piristä kun tarvis saada mota tuntia putkeen unta.
Vauva ähisee, tekee välillä kahet kakat yön aikana, sit herätään nälkään, ja puljataan tutin kanssa( oikeasti, se heittää tahallaan tutin pois ja sitte vinkuu surkeana sitä takaisin!).
Kaiken lisäks oon ite ollu keskiviikosta asti flunssassa ja tänään lääkäriin kun viime yön särki koko naamaa jo, eiköhän se oo poskiontelontulehdus sitte.

Mimii meillä vauva pitää meitä öisin kans ihan tuttitelineenä. On tyytyväinen kuhan se on suussa, mutta sylkäsee sen ulos jos ei pidä kiinni. Yritä siinä sit ite nukkua.

Mää jo miehelle valitin, että miksei oo tehty semmosia pantoja, jolla tutti pysyis suussa... :D

Mä en ymmärrä mikä toi tuttihomma oikein on, kun tosiaan se joko läppästään kädellä pois niin että lentää kauas, tai sitten työntää kielellä sen ulos suusta. Mä vielä alussa luulin että se on aina vahingossa tippunu, mut eeeiii, ihan tahallaan.
Kuitenkin haluaa sen sit taas. Kiusantekoa :D
Ja itekin puhuin just yksi päivä miehelle että olispa joku millä tutti pysyis suussa eikä tippuis!

Meillä on tutin pituussylkäisytreenit aina kun sitä tarjoaa nykyään. Olisi vissiin pitänyt tarjota sitä muutenkin kuin pahimpaan raivoon.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin