Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kans mies lähti töihin ja koitetaan nyt oikeesti pärjäillä keskenämme. Tyttö kyl herätti koko porukan ennen kuutta, puolituntia ennen kuinn miehen kello olisi soinut.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Meistä on otettu perhekuva, kun esikoinen oli pariviikkoinen. Istutaan sohvalla kolmistaan ja me vanhemmat ollaan ihan kamalan näkösiä. Kotivaatteet päällä ja tukka sentään kammattuna. Mä lihava turvonnut ja molemmat väsyneitä, mutta samalla niin onnelllisia ja ylpeitä sylissä nukkuvasta vauvasta. Ihan paras kuva! Nauretaan aina kun sen näkee. Siinä on kaikki koreus riisuttu ja todellinen elämä näkyy! :grin

Täytyykin nyt muistaa ottaa samanlainen kun meitä on nyt neljä ja silmäpussit taitaa olla vielä tummemmat! :Heartred

Mikä hitto siinä on et tää vauvan viihdyttäminen on täysin mun juttu?! Aina kun ollaan hereillä niin mies keksii jotain muuta tekemistä ja mun tehtäväksi jää viihdyttää vauvaa! Etenkin jos ulkona paistaa aurinko! Sit jos joskus annan vauvan miehelle et ole hyvä ja olis hyvä pitää hereillä niin kun eka kitinä tulee niin tunkee tuttia suuhun ja oikein nukuttaa! Muutenkin se tekeminen yhdessä on sit sitä et mies kattoo telkkaria ja vauva makaa sohvalla vieressä tms... PERKELE!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä mies kyllä mielellään on tytön kanssa ja juttelee tälle ym. mutta kun pyydän sitä vaihtamaan sille vaipan niin vastaus heti että: Ei kai se nyt tän sekunnin juttu oo tai miks se pitää nyt just vaihtaa. :mad: Ei voi olla niin vaikeeta!

Voi vitun vitun vittu! (Anteeksi kielenkäyttöni)

TAAS ON TUKOS TISSISSÄ, TÄLLÄ KERTAA OIKEASSA ALHAALLA. JA TAAS SE NOSTI KUUMEEN!!!!!! HERMO MENEE IHAN JUST. TÄÄ OLOTILA ON AIVAN KAUHEE!

Muokataan vielä että siis tämän on oltava uusi rintatulehdus koska tukokset ei nosta kuumetta?!

Miks nää uusiutuu kokoajan?

Muokattu viimeksi:
Sammas pysyy kielessä (omassa) vissy- ja puolukkahoidoista huolimatta. Suun kautta otettava hiivalääke vissiin tehoaisi mutta reseptillä saisi vissiin jotain salvaa, jota voisi antaa vauvallekin ja nänneille. Vauvan suu ei kyllä näytä pahalta, jotain vaaleaa siellä vähän on mutta epäilen et on maitojämää vain. Ehkä se silti pitää lekurille lampsia.

Ja nyt mulle pukkasi joku ihme ihottumakin. Leuan alla ja rinnuksilla on ihonväristä pientä näppyä ja se kutiaa. Mitä lie hikinäppyä.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Ei ollut kyllä itku kaukana tänä aamuna.

Ja niinkin naurettava syy kuin oma paino. Oon nyt seuraillut syömisiä ja pitänyt ruokapäiväkirjaa ja laskenut kaloreita ja liikun vähintäänkin joka toinen päivä. Ja paino vaan nousee. :sad015

Oon aiemminkin imetysaikoina lihonut, mut aattelin et se pysyis kurissa ja voisin jopa laihtua, kun olisin tarkkana, mut näköjään ei. Kylläpä osaakin ottaa aivoon..

Tiukassa on kilot täälläkin! En ole vielä päässyt kunnolla liikkumaan, mutta kokemusta on.
Tästä vauvasta jäljellä 2,5 kg ja vielä esikoisesta 8kg ympäröi kuontaloa. Eli tavoitteena olis se 10 kg pois.
Imetys ei tepsi mulla kilojen lähtöön. Kyllä se on raaka liikunta ja tiukka ruokavalio. Tuolla keinolla sain vuosi sitten kilon kuukaudessa pois. Tuskasen hidasta! Mutta hiphei sehän on 10 kk ja -10 kg! Eli ei mahdotonta!

Mulla on 20kg aikaan ennen lapsia. Toivottavasti saan edes suurimman osan pudotettua, mielellään kaikki ja eihän ne yhdessä yössä humpsahda, mut jos suunta olis ees oikea, niin olisin tyytyväinen.

Tänään asiaa märehdittyäni totesin, etten pysty alottamaan sellasta kitukuuria millä kilot alkais pudota, koska sit imetys alkaa kärsiä siitä. Joten näillä mennään niin kauan kuin imetän ja ruuan laatua pyrin pitämään terveellisenä ja liikun ihan siitä ilosta, et saan niitä hetkiä napattua vain mulle itselleni. Ja kun imetys päättyy niin katsoo sit mikä on seuraava askel.

Kyllähän näin öisin ois kiva jos vauva nukkuisi pidempiä ku kahden tunnin pätkiä.. siinä saa ite ehkä sen 1,5h unta ennen seuraavaa syöttää, enempiki kelpais :confused:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Illalla 2tuntia Zumbaa ja itkua. Nyt ollaan oltu jo taas tunti hereillä. Kahdelta välissä syöttö. Nyt on pääasiassa tyytyväinen mut huutelee välillä. Onneks alkaa välillä jo tutti kelpaamaan, siihen rauhoittuu toisinaan...

Meilläkin tuo tuntuu olevan kellontarkka. Lasken aina nukkumaan käydessä kaksi tuntia eteenpäin ja silloin tosiaan tulee herätys.

Onneksi ne syömiset hoituu nopeasti, joskin välillä sitä ei saa takaisin nukkumaan millään ja sitten ollaan tunti tai pari hereillä.

Väsyttää!

Spiraali: mulla pakkautuneet rinnat nosti kuumeen, mietin voisko tukoksessa olla sama homma jos ei punoituksia ym ole niin ei välttis oo rintatulehdus.

Siel on nii hieno ilma, et mä en jaksa marista vaikka aiheita keksisin selkäkivusta väsymykseen. Oon hiljaa ja yritän saada vauvan ylös sängystä ja lähteä liikenteeseen.

Hirveä hedari! Voiku vauva ny nukahtais nii ehtisin itekin nukkua ennen ku esikoinen taas herää.

Siis täh? Nyt vaan päätetään onko isäkin huoltaja vai vain äiti. Eron tullessa katotaan asia uudelleen. Kun isästä ei tuu automaattisesti huoltajaa vaikka tunnustaa isyyden.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin