Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En ole tänne jaksanut kirjoitella kun meilläkin itketään joka päivä vatsavaivoja. Itkukohtaukset eivät edes ole mitenkään säännöllistä, vaan itku saattaa alkaa mihin tahansa aikaan päivästä. Päiväunia poika ei juurikaan nuku. Ei voida edes kunnolla lähteä käymään missään kun koskaan ei tiedä milloin taas rakkaseen rupeaa koskemaan. Yöt menevät onneksi suhteellisen hyvin. Miehestä ei ole apua kun ei kestä kuunnella itkua ollenkaan ja on muka niin väsynyt... Ihan kuin minua ei muka väsyttäisi. Tuntuu ihan hirveältä kun ei pysty vauvaa yhtään auttamaan. :sad010Maanantaina aion varata ajan vyöhyketerapiaan, lähes kaikkea muuta ollaan jo kokeiltu. Alkaa kohta pää hajoamaan kun raskausaikakin oli niin vaikeaa, en ole yli viiteen kuukauteen pystynyt elämään lähellekään normaalia elämää.

Riepu, mun mies ei kans siedä itkua. Nykyisin onneksi paremmin, kun on joutunut esikoisen myötä oppimaan.

Siinä onkin meillä naisilla kestämistä kun lapset itkee ja sit joutuu tressaamaan vielä miehen ärtyisyyttä. Yksi lapsi lisää!

Nyt mun mies on suhtautunut tämän vauvan itkuihin ihmeen kypsästi, vain kerran on alkanut tiuskimaan vauvalle et mitä turhaan huudat! Sillon ärähdin, että pieni vauva varmaan ilkeyttään itkee sinulle?! Koita pysyä aikuisena! :mad:

Voimia sinullekin, teillä on kyllä ollut todella rankka alkutaival!

Itkuja täälläkin. Nyt tissillä hiljaa kun vihdoin myönnyin kun edellisestä syötöstä pari tuntia... Argh! On tää aika raskasta!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tyttö edelleen miehen sylissä tutti suussa nukkuu ja piereskelee. Syötöstä jo kolme tuntia! Kohta varmaan pakko syöttää ja pelkään et sit alkaa helvetti! Voi kun voisin rentoutua ja vauva voisi hyvin! :sad001

Niinpä! Se on aivan kamalaa katsoa ja kuunnella kun toinen itkee etkö voi mitään tehdä että auttaisi! Onneks tää ei yleensä kestä kuin pari kuukautta mikä nyt tuntuu ikuisuudelta mutta on sit kuitenkin äkkiä ohi...

Meillä vauva itkee nälkää ja vatsakipua samaan aikaan ja syödä se ei pysty ku vatsaan sattuu. Pulautti kaiken mitä oli syönyt.

Miks kukaan ei oo keksinyt koliikkiin mitään varmasti toimivaa helpotuskeinoa?!

Vauva nukkuu taas ties kuinka monetta tuntia ja mä oon yksin hereillä painajaisten takia. Oon sairaan väsyny mutta en pysty nukkuun koska pelkään mun unia. Tässä ei oo mitään järkeä.

Mulla oli kans esikoisen aikanan noita painajaisia.... se oli ihan hirveetä! vauva nukku tosi hyvin, mut ite jo pelkäs nukahtaa......

Tyttö menetti yöllä isoisoisänsä :(

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Kiitos. Ihan odotettuahan tuo oli vaikka perusterve mies olikin. Ikää oli kuitenkin 99 vuotta. Silti sitä jää harmittelemaan esim. se ettei ehditty tyttöä viemään näytille, olis ukko kyllä tykännyt. Niin se kai aina menee että jää jotain kesken.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Tässä se elämän kiertokulku näkyy, vanhoja lähtee ja uusia tulee <3 usein olen kuullut perheistä joihin syntyy uusi vauva niin suvun vanhimmasta päästä joku lähtee samoihin aikoihin. Aika hämmentävää mutta samalla liikuttavaa jotenkin <3 voimia Cedju!

Ärsyttää ku otan kivoja kuvia vauvasta ja miehestä yhdessä mut sit ku mies ottaa kuvia musta vauvan kanssa niin ne on aivan kaameita. Se ei ensinnäkään oo mikään valokuvausnero(en siis minäkään todellakaan) eikä osaa esim rajata kuvia mitenkään tai katsoa hyviä kuvakulmia yms. Plus oon ihan järkyttävän näkönen kaikissa kuvissa. Jos on vaan kaksoisleuka kolmoisleuan sijaan on se jo voitto, plus tissit näyttää valtavilta joka kulmasta. Ja oon niin helvetin kalpea vieläkin et näytän ihan sairaalta enkä onnelliselta äidiltä... Harmittaa jos musta ja vauvasta ei saa jotain hyvää ja kivaa kuvaa, ku toi vielä on pieni!

Ärgh polvet alkaa taas rikkoutumaan.... :( kyykystä ylös nousu on jo tosi kivuliasta enkä meinaa sohvaltakaan päästä ylös ilman kipua. Ihan paskaa!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Sama täällä Jomsuli! Kaikissa kuvissa kalpea kuin haamu ja kaksoisleuka on ainut mikä korostuu!!! PAH!

Jomsuli, meillä kans! Musta otetut kuvat ylipäätään aina vähintäänkin epätarkkoja/tarkentanut johonkin ihan eri kohtaan :(

Mä en voi syyttää edes miestä rumista otoksista. Syyllinen löytyy peilistä. Olis niin ihana saada perhepotretti kuva, jonka kehtais vaikka kehystääkin, mutta ei tällä naamalla. En osaa enää edes meikeillä huijata itseäni hieman nätimmäksi,
kun ei raskausaikana tullut niin paljon panostettu, vaikka arkimeikki aina onkin. Taidan valjastaa miestä photoshopin käyttöön. Osaa sitä onneksi jo joten kuten käyttää, mutta mun saaminen ihmisen näköiseksi vaati jo panostusta.

mua kans ärsyttää noi valokuvat.. olis oikeesti kiva saada ees yks hyvä kuva itestä lasten kanssa, mut EI!

Isyysloma loppui ja arki alkoi, kääääääk!!!! Tässä maataan tytön kanssa sängyssä, mulla on silmät ristissä ja tyttö virkeenä ähisee. Pakko kai nousta ja alottaa päivä:confused:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin