Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä vihaan mun kroppaa! Rinnat pasahti synnytyksen jälkeen täyteen arpia, maha on löllö röllö, jenkkikset ja reidet ällöttää ja napa on venähtänyt oksettavan näköiseksi. Vituttaa lisäksi se, että paino ei oo viikkoon tippunu mihinkään vaan leijailee edelleen 71 kilossa. Eli lähtöpainoon olisi vielä 7kg matkaa. Lisäksi alapää tuntuu oudolta, levähtäneeltä. Vittu jee jee pinnallinen paska oon.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Pojalle ei enää öisin kelpaa ku isin syli. Tulee tosi huono fiilis ku eka mun sylissä huutaa ku viimestä päivää ja isin syliin ku pääsee ni hiljenee heti. Ollaa ehk vähän kuses tän asian kaa ku mies lähtee pe töihin.

Meillä ei isiä paljon kiinnosta yöllä vauvan touhut... Nytkin kun vauva valvoo niin se lähti vaan sohvalle!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä isi ei heräis varmaan vaikka sen korvan juuressa huutais täyttä huutoa...

Meil herää, ottaa syliin, pistää pinnasänkyyn ja kömpii nukkuu ku ei kuulemma jaksa mun epätoivoisia nukutusyrityksiä

Saako nyt vittu oikeesti jo mennä hermo?! 2 tuntia on taas valvottu... Syötän et olis hiljaa, sit puklu ja yökkäri märkä. Sama sykli kokoajan... Ei viihdy itekseen hereillä mut en nyt yöllä ala viihdyttää :o perkele!! Ja ens yönä mies on töissä niin sit on esikoisen yömetkut tässä kans... Jee!!

Varasin koslalle vuosihuollon. Ilmastoinnista tulee tympeä haju, joten pakko oli varata siihenkin kunnon putsaus että uskaltaa bebeä kuljettaa. Pelkkä ilmastointihuolto tekee yli 200 € plus mahdolliset varaosat päälle, vuosihuollon hintaa en edes uskaltanut kysyä. Vakuutusmaksutkin menee tässä kuussa eli saan ainakin tonnin uppoamaan tohon, pääosin pihassa seisovaan rotiskoon, tässä kuussa. Jippii...

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Nää sairaalasängyt on ihan hanurista. Selkä on koko ajan kipeä. Yritä tässä nukkua joten kuten. Haluaisin niin jo kotiin omaan sänkyyn. Mut vielä pitää kaks yötä kärsiä täällä.

Varasin koslalle vuosihuollon. Ilmastoinnista tulee tympeä haju, joten pakko oli varata siihenkin kunnon putsaus että uskaltaa bebeä kuljettaa.
Mun autoni ilmastointi alkaa haisemaan sellaiselle kellarimaiselle, kun neste on lopussa. Huollossa vaihtavat filtterin ja täyttävät säiliön ja taas on raitista ilmaa.

Ja jep, nuo vakuutusmaksut meni meikäläiselläkin juuri. Autoilu on halpaa!

En halua et miehen loma loppuu! !
( vaikka järjellä kyl tiedetään et jos molemmat ois kotona 24/7 vaik koko kesän niin alkais pinna kiristyy mut silti)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Harmittaa ihan kauheesti kun huomasin suihkun jälkeen, että mulla on varpaanvälejä rikki ja laitoin sitten Lamisilia kaapista niihin ja sit tajusin, et hei, mullahan on vauva ja imetän, et saako käyttää... No, googleen ja katsoin, et ei v...u, ei saa käyttää ja kauheen parun saattelemana soittamaan apteekkiin, et mitäs nyt. No, saa kuulemma käyttää ja on tutkittu nyt enempi ja on paikallishoitotuote. No, niin mäkin järkeilin, mutta silti on niin kuvottavan ahdistava olo ja tuntuu, että koko päivä meni pilalle. Juu, tää äiti on tosi väsynyt. Yöunia ehkä 5 ja pää ei toimi. Vartin torkut tossa päivällä toiv. auttavat. Ees päiväpostia en oo hakenut ja mies ekaa kertaa reissuhommissa. :sad001

^Kiitti lyyti, koitan tota. Meinaan vaikka se apteekin setä sanoi, et voin koko viikon käyttää tota Lamisilia, niin en uskalla.

Mun autoni ilmastointi alkaa haisemaan sellaiselle kellarimaiselle, kun neste on lopussa. Huollossa vaihtavat filtterin ja täyttävät säiliön ja taas on raitista ilmaa.

Ja jep, nuo vakuutusmaksut meni meikäläiselläkin juuri. Autoilu on halpaa!

Kiitos tiedosta Aretha. Tää on mun eka ilmastoitu biili ni ei noista tiiä :) Eli pelkkä täyttökin riittäis siis, täytyypä vielä funtsia jos peruisi sen desinfionnin ja säästäis 60 eksua.

Ja marinaa. Sammas iski omaan kitaan, kiitos abkuurin. Onneksi pikkuinen lienee välttynyt vaivalta.

^Aikuisilla auttais sinne sammakseen varmaan myös puolukka taikka sitruuna kuten vauvoillakin :)

Takaisin