Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei! Uus kakku kaupasta, jos omatekemä kärsii pahasti? Ei oo pakko jaksaa kaikkea, nyt kuuluu priorisoida!

Mäkin tahdon seksiä. Viime yön unessa otin jo miehen väkisin. Mut meitä ei kumpaakaan hoksita ajaa päin punaisia, joten odotellaan, odotellaan, odotellaan. Yhtä odottelua tää elämä :mad:

Joo mä en enää ikinä lähe vauvan kanssa mihinkään niin, että tullaan vasta illalla kotiin. Ei meinaa rauhottuu millään nukkumaan. Miestä väsyttää ja se tympiintyneenä kääntää kylkee joka kerta kun vauva inahtaa joten tulin ovet paukkuen vauvan kanssa alakertaan "nukkumaan"eli koko yö menee varmaan valvoessa. Odotan ihan vitun innolla!!!!!!!!!!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mies tuli varpajaisista tossa kahden pintaan: "mie en ansaitse teitä" EM tykkää yhtään enää katella tota matelemistakaan. Hieno ajatus yllä, mutta toteutus puuttuu. Oli hyvin pahoillaan vaikkei missään kovin huonossa kunnossa ollutkaan. Mutta jos oma juominen haittaa niin onko pakko juoda? Annoin luvan hauskalle illalle varpajaisten nimessä niin onko pakko madella ja anella anteeksiantoa. Toisaalta hyvä. Tiedän ettei mies tuu vähään aikaan mitä luultavimmin ottamaan :) Pitäiskö vetää draamaitkut aamulla vielä? No, ei viitti ärsyttää

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Näin ihan hirveetä painajaista ja nyt ahdistaa, oksetta ja sydän hakkaa 200. En pysty ees nouseen sängystä enkä haluu ajatella uudelleen nukahtamista. Ihan kamala olo!

Väsyttää aivan mielettömästi. Niin että itkettää. Tonttu ei oo nukkunut putkeen kuin varmaan sen tunnin yöllä. Pakko suunnitella seuraava yö miehen kanssa. Ei tätä kauaa jaksa. Enkä mie osaa päivällä nukkua. Rankkaa. ..

Nyt se miehen flunssa iski muhun toden teolla, poskiontelot on täynnä kuolemaa. Ja vauvan nenä rohisi yöllä. Herätessä sillä oli puklua naamalla ja vaippa ihan märkä - oon nukkunut niin sikeästi etten huomaa mitään. Ja mies palaa huomenna töihin...

Valvomisesta hirveä päänsärky! Ees tikit ei enää haittaa verrattuna särkyyn!

Olipahan taas aamuherätys! Oltiin vielä koko perhe nukkumassa kun ovikello soi. Mies paineli avaamaan ovea ja mä nostin vauvan rinnalle syömään. Mies tajusi laittaa makuuhuoneen oven kiinni perässään, mutta se ei kylään paukahtaneelle mummilleni ollut näköjään tarpeeksi selkeä viesti, että tänne ei ole asiaa. Rohkeasti paineli sisään koputtamatta ja näky joka häntä kohtasi, sai onneksi ottamaan hieman takapakkia. Siinä mä istuin, pikkuhoususilleni äimän käkenä ja vauvalla tissi suussa. Mummi sai soperrettua jotain sylissään olevasta kukasta, sulki oven hyvin ripeästi, ja hetken päästä kuulin, kun ulko-ovi jo kävi.

Toivon, että sai tästä pienen opetuksen siitä, että ei tarvitse tulla kutsumatta kylään saati edes ilmoittamatta!

^Oli Lälly mummillasi varmaan kaunis ajatus, mutta toteutus aika haparoiva. Ja tajusi lähteä itse. Voi että noita kylälijöitä.

Mä aion tänään opetella sanomaan ei: joka päivä tällä viikolla ollut vieraita tai me ollaan oltu jossain. Tänää aamulla tuli kysely saako tulla kylään ja mä totesin, että pitänee pitää välipäivä ja soitan nyt vielä kun mies tulee menoltaan kotiin. Koska mun pinna palaa yövalvomisiin, haluan hiukan rauhoittaa edes tän sunnuntain vaan omalle ololle ja rennolle rötväilylle.

Mä yritän ottaa susta ameeba mallia. Toistaiseksi meillä on ollut vasta yks päivä, että oltais oltu vaan keskenämme, ja ollaan kuitenkin kotona oltu jo reilu viikko.

Ihmisiä änkee sisään ovista ja ikkunoista. Koitan välillä sopia kimppatreffejä esim. sukulaisten tai kavereiden kesken niin ei ois ihan joka päivillä kävijöitä. Nyt kun miehen työt alkaa, on muutoinkin rajoitettava vieraita.

Väsyttää. Imetän kolmatta kertaa tänä yönä ja kello on vasta viisi. Oon nukkunut ehkä tunnin pätkissä muutaman kerran... Taitaa olla kotipäivä tulossa, silmät ihan ristissä.
Vauvakin vaikuttaa harvinaisen virkeältä, äiti ei kyl tähän aikaan ala seurustelemaan ku nyt on YÖ!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tääl oli kans iltatankkaus klo 20-23 lähes taukoamatta, sit 1:00, 4:00, 5:30 ja siitä asti hereillä ja taas tissillä... Huoh!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Siis toi kolme kertaa yössähän on ihan vakio...? :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Täällä taas klo 22 jälkeen unta klo 24 saakka, josta valvomista ja itkemistä klo 3 saakka :sad001. Aamulla kuudelta tissille ja itse lääkäriin. Nukuin tunnin tossa 23-24 ja sitten 3-6, joten neljä tuntia plakkarissa ja se ei riitä. Ehkäpä nyt hetkeksi nukkumaan kun vauvakin on unessa ja iltapäivällä uudestaan jos onnistuu.

Mä sain tytön yöunille 22.30. Ite nukahin varmaan puol tuntia myöhemmin. Sit imettämään 1.30,vaipan vaihto,imetys,itkua ja venkoilemista,vaipan vaihto,kävelyä. 3.00 pinnasänkyyn,hetken päästä pois kun ei ollutkaan tarpeeks unessa. Kävelyä ja itkua,mikään asento ei ollut neidille hyvä. Välillä menin sen kanssa meidän sänkyyn,ei ollut hyvä sekään. Taas heijaamista ja kävelyä,kunnes 4.30 otin sen viereeni sänkyyn ja silitin selkää,en jaksanut enää kävellä. Jonkun aikaa se siinä huusi ja venkoili,kunnes rauhottui ja 5.00 heräsin siitä vessaan joten siirsin tytön omaan sänkyyn. No eikös mies alkanu sit kuorsaamaan kuin mikäkin ja sitä sit siinä aikani tönein ja motkotin,kun ei voi olla hiljaa. Lopulta nukahdin ja heräsin 7.30. No eihän sitä mikään pirteä ollut,mutta ei tohtinut enää nukkuakaan ja kroppa halus aamupalaa. Tyttö kyl nukku viel melkein tunnin.

Voi apua millaisia öitä teillä! Tosin meillä kans toisinaan vastaavaa, mut en kyllä pysty tekemään noin tarkkaa selontekoa yhdestäkään yöstä! Menee yöt ja kellonajat päässä sekaisin koko ajan... Illalla oli vaikeuksia saada herra nukkumaan, oli joko vähän nuhainen tai imaisi syötöllä maitoa nenään. Joka tapauksessa kärsi siitä ja äidillä paha mieli kun en voinut auttaa (nenäfriida hankittu tänään). Aivastus onneksi auttoi kun vihdoin tajusi aivastaa. Mut milläs aivastutat toista :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tää kyl melkein joka yö herää 00-06 välillä sen kolme kertaa, jotenkin viime yön tuntu vaan normaalia raskaammalta. Usein ensimmäinen unipätkä on sen n.3h mut sit seuraavat pätkät viime öinä olleet maksimissaan sen 2h. Aika hyvin oon kuitenkin jaksanut, eikä väsymys oo vielä ollut mitenkään mahdotonta, vaikka yöunet koostuukin n.1-2,5h pätkistä ja unta saa yön aikana maksimissaan sen 6h. Jos jaksais siihen asti ku toivottavasti tytöllä tulis pikkuhiljaa joku rytmi ja kylhän noi yösyötöt joskus vähenee, ennemmin tai myöhemmin. Toivottavasti ennemmin. Mies ku menee ens vklla takaisin töihin niin pitää vaan yrittää nukkua päikkäreitä mahdollisuuden tullen.

Takaisin