Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyfixfix niin mäkin sen järkeilin että voishan sen sit perua jos tarvetta ei kuukauden päästä enää ookaan... MUTTA EI. No ihan sama sit. Kai tää tästä mököttämällä.

Oon samaa mieltä, että pitäs tutkii noi rintajutut heti. Naiset kuitenkin tuntee ite parjaiten kehonsa. Vaikka nuorilla harvemmin on mitään vakavaa, aiheuttaa se kuitenkin stressiä. Mammografiaa ei herkästi tehdä, mutta kokenut lääkäri pystyy ultralla ja neulanäytteellä ratkasee asian nopeesti.

Taas pitäis siivota asuntonäyttöä varten :sad001. Me ollaan vaan niin helkutin hyviä sotkemaan :oops:.

Haluaisin niin huomenna jo kotiin. Onhan täällä oltu nyt maanantaista saakka. Tosin tyttö huomenna vasta 3 päivä vanha, mut hyvin me pärjätään! Haluan miehen viereen ja omat vaatteet ja Tontulle omat vaatteet. En malta odottaa! ...taaskaan. Toivottavasti saadaan huomenna lupa kotiutukseen!!! Iik

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

MÄ TARTTEN UNTA!!! Tollanen parin tunnin välein heräily ei sitten niin yhtään täytä mun unitarpeita! Esikoinen oli hoidossa ja mies töissä ja olisin saanut nukkua niiltä osin rauhassa mut ei perkule. 22:30 nukkumaan, 1:00 syöttö -> hereillä kitisten 2:30 asti (!!!), 4:00 syöttö ja tähän nukahdin tissi paljaana, en tiedä montako kertaa vauva on syönyt kunnes heräsin kitinään ja hengityksen turinaan 7:30. Nyt siitä asti oltu taas hereillä...

Kuulostaa Spiraali tutulta. Meillä sama homma. Tosin viime yö meni helpommin kuin toissayö ja onneks sain eilen päivällä nukuttua pari tuntia.

Meillä taas poika syö ihan älyttömästi pullosta ja se määrä tuntuu meistä iha älysuurelt tollasel pienelle ihmiselle, mut kyl se rauhoittuu kun saa syötyä sen 100ml-140ml :eek: Mitenköhä toi tissistä syönti oikei sujuu enää tolla määräl ilman rintaraivareita!? Ni siisku kuurikin miulla loppu ni sais tänää illalla alottaa tissityksen..

Mut poju syö kuitenkin tasan 3h välein. Mikähä täydellisyyden hakuinen tuosta onkaa kasvamassa?

Meillä mennään kans iltaisin ja öisin minuutilleen kolmen tunnin välein:grin

ai että toi mies jaksaa taas käydä hermoille!!!! :mad: just komennan pojan pois ruokapöydästä ku huutaa vaan ja pelleilee eikä mitään tottele, sit tietty tulee itku, niin eiköhän isi mene sille lässyttää "ei mitään hätää, tuu isin kanssa, mennään syömään se ruoka loppuun"....... vittuvittuvittu!!!!!! koko viime yön oon hypänny pojan luona omien vessareissujen välillä, ku millon on peitto vinossa, millon lamppu on väärinpäin ja mitä millonki.... ja ukko on vaan kuorsannu koko yön.....!!!!!!!! sit ku meen makkariin murjottaa tätä ruokapöytäepisodia, niin tää idiootti tulee perässä ja kysyy "eiks sun ollu tarkotus imuroida tänää?!" AI SAATANA!!!!! niin lähellä oli etten heittäny sitä saatana jollain vaasilla.... mutku ei just sillon ollu :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Mä en jaksa enää marista kun oon niin loppu tohon mieheen. Oon sille ihan ilmaa.

Mies ei vaan tajuu ostaa niitä kumeja vaikka kuinka vihjaan... Olkoot sit ilman ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä haluan kans seksiä! Mutta kun tämä saamarin vuoto vaan jatkuu enkä halua mitään verilöylyä.
(Mutta ainakin sanoin sen miehelle ääneen, toivottavasti arvosti elettä.)

Vaihdoin just tän yön aikana 4 kertaa toppia ja paitaa kun oon koko ajan maidossa!!! Menee hermot!

Imetystalkoot ja jatkuva itkeminen on pehmentäny mun pään niin että raskausaikainen höperyys oli tähän verrattuna pientä. Miehen muksut on tulossa vklp ja mies kutsui vanhempansa ja siskonsa perheen kylään eskarilaisen synttärikahveille. Mä luulin kokoajan että tulevat tänään vaikka hiukan ihmettelin kun hakee muksutkin vasta tänään. Tein sitten eilen kauheella tohinalla täytekakkua kun vauva oli tainnutettu korvikkeella. siellä se on kuorrutetta vaille valmiina kaapissa kun tajuan vihdoin miehen puheista että vieraat tulee SUNNUNTAINA. Eli kakku ehtii kivasti vetistyä ja imeä jääkääpinmakua... noi mun maidottomat täyteviritykset kun tuppaa olemaan sellaisia etteivät oikein kestä säilytystä. Voi perse...

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Eikä ajatus miehen muksuista ja sukulaisista hösäämässä täällä kauhean paljon muutenkaan innosta kun oma jaksaminen menee negatiivisissa lukemissa.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin