Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Alkaa kädet loppua. Mies on melkein 40 asteen kuumeessa ja juniori ei ota nukahtaakseen edes pikku päikkäreille, että saisin laitettua jotain ruokaa. Kauppaankin poika piti ottaa mukaan, kun olin ensin koko aamun yrittänyt saada sitä simahtamaan sen verran, että luikahtaisin itse nopeasti. Hiton painava kauppakassi ja vauva turvaistuimessa ja pakarassa kiukkuinen iskiashermo. Ostin itselleni Geisha-tuutin palkinnoksi.

Pakko sanoo tästä ku luin Arethan viestin et tos lopussa luki et "ostin itselleni geisha kuulat palkinnoksi" :laughing002

Nyt ei kyllä tohi laittaa mitään kuulia mihinkään... Hiton jälkivuoto, voitko loppua jo?

Joo perhana vieköön... Vuoto oli jo loppumassa(?) niin tänään taas holahti housuun :( kiva kesä näissä vaipoissa :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Silkkaa hulluutta.. Lähdin "lenkille", hiki valui jo ensi metreillä ja oli tukala olla muutenki, sinnillä jatkoin ja reipas tunti meni, enkä meinannut jaksaa kotia takaisin.. Se oli sitte viiminen lenkki tässä raskaudessa. Jos mies olis ollu kotona, ois saanu hakia mut, hyvä etten taxia jo soittanu :D ihminen voi sitten olla tyhmä..

Helle mee pois. Kivaa kun on vatta lurulla, vauva koko ajan tississä kiinni ja hikeä puskee joka huokosesta niin tarttee juoda saavillinen vettä ettei taju lähe.

Tykkään kyllä että ulkona on helle,mutta sisällä sais olla viileempi ja ärsyttää yöllä hikoilla. Tekee imettämisestä ahistavaa.

Helvetin helle! Pikkarit vaihtanu jo kahdesti tänään, tissit paahtaa rintsikat ja mekon märäks nanosekunnissa. Itkettää ihan kun tietää että ensi yö on sikakuuma tässä huushollissa ja unet jää minimiin jo ties kuinka monetta yötä. Sisällä 28 astetta, ei naurata olla raskaana just nyt ei...:smiley-ashamed004

Ei muuten ole vauvaankaan kanssa helppoa kun on niin kuuma! Imetys on yhtä hien ja maidon valumista ja yöllä hiki tulee pelkästä ajatuksesta! Saati sitten kun vauva könyää viereen IHAN KIINNI IHOON!!

Ja sitten... Oltiin siis mökillä ja mies suorastaan juoksi ottamaan paitaa pois ja aurinkoon esikoisen kanssa. Minä sitten kannoin kamat ja vauvan sisälle ilmastoituun mökkiin ja vietin siellä lähes koko päivän kun vauva halusi olla sylissä. Että tosi kiva päivä! Hitto kun tuo ukko ei nyt yhtään osaa ajatella muuta kuin itseään. Eilenkin kun oltiin kotona niin syötiin just ja vauva heräsi. Hain syliin ja jatkoin syömistä. Vauva rauhoittui siihen. Mies oli jo syönyt niin lähti touhuamaan muuta, minä edelleen yritin syödä vauva sylissä. Ja tänään; olin vessassa ja kuulin kuinka vauva itki. Noh, vauva makasi siinä mihin hänet jätin keittiössä ja mies olohuoneessa sohvalla katsomassa formulaa!! Tästä niin puhutaan tänään!!!

Mikään vaate ei oo hyvä tän mahan löllykän kanssa. Tai tän helteen.
.
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Täällä myös tuota miesmarinaa! Meikä synnytti alle viikko sitten, ja kuitenkin hoidan huushollin niinku ennenki :/ tänäänkin pesin neljä koneellista pyykkiä sekä levitin ne, ja miehen mielestä esikoisen hoitaminen on jo niin raskasta ja väsyttää ja on puhki jajaja. Nii ja just mä raskaana ollessa hoidin vielä senkin kun mies oli töissä. Ärsyttävää!!!!!

Ja me naiset/ äidit hoidetaan ne esikoiset JA kuopukset JA kotihommat kun ne miehet on töissä eikä tartte huolehtia kuin itsestään. Ja sit ne miesraukat on niiiin loppu työpäivän jälkeen kun ne on ollut TÖISSÄ ja me naiset VAAN kotona...

Meillä on ollut samaa ongelmaa, mutta koska mies oli tosi kipeänä kolme päivää (oikeasti eikä vain miesflunssassa), annan armoa. Eilen mies oli jo reippaampi, joten pistin sen tekemään mulle ensin lounasta ja sitten pitämään poikaa sylissä syömisen ajan. (Ja sitten menin siivoamaan keittiön ja laittamaan pyykkejä...)

Nostan hattua teille, jotka selviitte kotitöistä ja vielä useamman lapsenkin kanssa. Musta tuntuu että mä oon niin kiinni tässä imetyksessä ettei saa mitään muuta tehtyä. Ja olen ulkoistanut miehelle myös päävastuun vaipanvaihdosta ja pesuista. Toivottavasti alkaa rytmit vähän paremmin hahmottua siihen mennessä kun isyysloma loppuu.

Tuli mieleeni, että töissä pitäisi käydä vauvaa esittelemässä. Ei kyllä pätkän vertaa kiinnosta, kun niin hienosti muistettiin (not!) mun äitiyslomalle jäämiseni. Edellinen mammalomalle jäänyt sai päälle satasen kolehtilahjakortin Stockalle, kukkia ja kortteja... Mun lähtöä ei meinattu edes huomata.

Oonko ihan mulkku, jos jätän vauvanesittelykierroksen välistä?

Takaisin