Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei pakko marmattaa, et mun 50v. työkaveri laitto kans yks aamu viestin klo 6.50 et anteeks et tekstaa niin aikasin, mut kuinka mä voin ja onko vauva syntyny. Arghhh ku ärsytti tollanen tyhmyys.

joo ja nää jotka "muuten vaan" soittelee/viestittelee trallallallaaa kaunis sää prkl kyllä mä tiedän miksi sä soitit ei EN ole synnyttänyt!

Alkaa kädet loppua. Mies on melkein 40 asteen kuumeessa ja juniori ei ota nukahtaakseen edes pikku päikkäreille, että saisin laitettua jotain ruokaa. Kauppaankin poika piti ottaa mukaan, kun olin ensin koko aamun yrittänyt saada sitä simahtamaan sen verran, että luikahtaisin itse nopeasti. Hiton painava kauppakassi ja vauva turvaistuimessa ja pakarassa kiukkuinen iskiashermo. Ostin itselleni Geisha-tuutin palkinnoksi.

Marisen kun väsyttää ja haluun kuitenkin hieman omaa aikaa olemalla esim. netissä edes hetken.

Mä kans epäilen et olisko mun takapuoli levinny kun mies ehdotti jotain yhteistä 2 vkon mehudiettiä tulevaisuudessa, sen jälkeen kun olin alkkareissa kävelly toiseen huoneeseen. Vai oonko vaa vainoharhanen o_O:grin

Vahva pelko persiissä et kohtutulehdus tää on. Pötköön äitipolilla oottamassa labroja, sit sen toki vasta tietää.

Voisin kyllä ihan oikeesti nukkuu enemmänkin kuin 4-5 tuntia yössä. Oisko kellään antaa vinkkiä kuinka vauva saadaan yöllä röyhtäisemään? Epäilen että siitä meinaan johtuu nää kitinät. Eka unipätkä on 3 h, seuraava 2h, tunti, puol tuntia. Ja tossa tosiaan on itte hereillä sen puol tuntia vähintään per herääminen, eli unta ei hirveesti oo... tänään heräsin viideltä vauvan ininään (4.40 olin edellisen kerran laittanu pään tyynyyn) enkä jaksanu muuta tehä kuin alkaa volista.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Heräsin 4:30 aivan jäätävään vatsakipuun, jokainen asento tuskaa puhumattakaan liikkumisesta. Soitin sairaalaan ja vastaus oli et ota panadolia, juo vettä ja yrittää etsiä asento jossa oot mahdollisimman rentona. Just. Näin tein ja itkin sängyssä liikkumatta ja toivoin että lääke auttais. Mies oli jo soittamassa ambulanssia.
Mutta, se loppui kuin loppukin. Tai kyl se vielki liikkuessa aristaa ja sattuu kun käyttää lihaksia mutta ei enää samassa mittakaavassa ku aiemmin. Unet on nyt jääneet ja oon ihan tööt. Tyttö kohta tissiltä pois ja lisää unta. Huono alku päivälle..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Rimpsukka, meillä vähän samaa. Nukuttiin kyllä jopa 3h pätkissä mut välissä aina puolen tunnin/tunnin syönnit, kitinät, itkut ja pulautukset... 2 kertaa tuli pissa läpi/ohi ja ite tajusin yöllä et en syönyt illalla mitään! Eli tosi hehkeä olo nyt! Herättiin 7:20 ja just kävin pienen vaunulenkin et sain Hemmon nukahtamaan. Nyt pitäis ite tajuta mennä nukkumaan kans!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ihan järkyttävä yö takana. Puolilta öin esikoinen oksensi sänkyynsä ja itsensä päälle. Sitä sit piti siivota. Kuumaki oli vaikka kaikki tuuletusräppänät oli auki ja tuuletinkin hyrräs sängyn yläpuolella.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miehet! Mukula nukkui melko huonosti koko yön ja kahdeksalta imetettyäni nukahti syvään uneen. Oltiin eilen puhuttu, että lähdetään käymään paikallisessa rompeliikkeessä aamusta, että saadaan pihahommiin jotain halpisshortseja yms. Mies ei halunnut lähteä yksin, joten ehdotti, että herättäisin vauvan ja tekisin sille aamupesut yms, että pääsyäis lähtemään porukalla. Ihmetteli, kun mä älähdin.

Ja perse on levinnyt niin paljon, että mitkään vanhat shortsit tai hameet joko ei nouse ylös asti tai mene kiinni. Maha go away ja perse, haista ite!

Jomsuli, jos on jäätävän kovat mahakivut niin luulis nyt herranjumala päivystyksessä tietävän että siihen jos ottaa panadolin niin siitä ei oo mitään hyötyä :O
Oiskohan suoliston temppuilua, ilmeisesti monelle aiheuttaa kipuja pitkäänki synnytyksen jälkeen...

Kätilö veikkas et oli imetyksen laukaisema jälkisuppari, et työntää nyt jotain ulos sieltä... jälkisupparit loppu mulla kyl tiistaina jo ja ne ei olleet vahvuudeltaan mitään tuollaista. .
Pelkäsin kohtutulehdusta mut ku ei kuumetta oo tai vuodossa hajua niin tuskin sitä sit kuitenkaan.
Yks vaihtoehto on kans toi suolisto, mut jotenki se kipu oli niin tossa alavatsalla kohdun kohdalla etten osaa sanoa..
Pääasia et nyt meni ohi, toivottavasti ei tuu takaisin.
Huvittavaa et kipeimmät jutut mulle on tulleet vasta itse synnytyksen jälkeen :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Äääh miks mulla nyt menee hermot omaan äitiin niin usein tällä hetkellä.
Sanoin et toivottavasti mun kanssa ei ole sit sairaalassa samas huoneessa sellasia joilla olis miljoona muksua ja ne siellä kaikki päivät meuhkais samassa huoneessa niin äiti ei ymmärtäny yhtään, sen mielestä siinä ei olis mitään rasittavaa ja "enkai mä kuvittele että saisin muutenkaan yhtään nukuttua sairaalassa ollessa".
Ja sit kysy perään että käynkö huomenna kahessa eri kyläpaikassa vaikka just oon sanonu kuinka hankalaa toi mun liikkuminen on.
JA oli jo unohtanu kun aiemmin oon sanonu, etten halua vieraita sairaalaan vielä sinä ekana päivänä, vaan vasta seuraavana. Se oli jo tulossa samana iltana. Huoh.

40+4! Ihan tosissaanko Tonttu aikoo olla kesäkuuhun asti, että tää käynnistetään?!?!

Takaisin