Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Munkin suunnitelma oli et vauva olis jo syntynyt äitienpäivänä, mutta tässä sitä vaaputaan vailla mitään tuntemuksia. Itseäkin ahdistaa mennä äidin luokse äitienpäiväkahville, mihin tulee äidin ja sisarusten lisäksi mun mummikin. Taatut: "Eikö se jo synnyt" "Millon se syntyy?" "Et sit malta päästä tosta masusta eroon". Ja v***tuskäyrä jatkaa kasvuaan.

joooo!!! ja yks mikä mua jaksaa aina rrrrraivoistuttaa on ku valittaa, et helvetti ku ei enää saa nukuttua niin joku ämpyrä tulee ja sanoo "hyvää harjotusta vaan siihen ku sit vauva herättelee"
MITÄ V*TTUA?!?!?!?!!?!!? eikö nyt olis tärkeetä saada nukkua ja levätä vielä kun voi?!?!?!!! tekis mieli tirvasta jokaista :mad:

Joo toi on kuultu miljoonaan otteeseen!! "Kohta loppuu teidänkin yöunet" tai "nukkukaa vielä kun voitte". Appi on ottanut tehtäväkseen mainita tämän joka sivulauseessa :mad: MITÄ SITTEN!? Ehkä tässä aikuiset ihmiset tajuavat mihin ollaan ryhdytty! Toivon ihan vaan sen takia helppoa vauvaa ni päästään lesoomaan tälle puupäälle, kuinka hyvin meillä nukutaan.

Mä ainakin nukun nyt tosi paljon paremmin kun loppuraskaudessa. Ei tarvii ravata vessassa, ei tarvii nukkua kyljellään, ei supista eikä satu mihinkään. Kerran tai kaks pitää herätä syöttämään tyttö, mutta unia voi jatkaa 30-60 min päästä!

Tuota "ei satu mihinkään" -oloa odotellessa. Tai että voi vapaasti valita asentonsa eikä herää siihen, että pitää kääntää kylkeä.

Ensimmäinen joko-viesti siskolta. Vastasin kahdella kirjaimella. Ei naurata, etenkään vessarumbayön jälkeen.

Mies sano bebelle et jos ei tänään tule, ei tuu jouluna lahjoja ja aresti uhkaa. Sai vastaukseksi potkun otsaan. Ei se haluu ulos. Miksi?!?!?

Peruttiin anopin tuloki kahville tänään, ei ois kivaa kellään. Etenki jos tulee yhtä kipeä päivä ku eilen mut ilman mitään tuloksia... huoh.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Paska päivä tulossa... Taas alkoi itkulla. Kuvittelin, että kun eilen mies oli niin huomaavainen, niin tänään sama jatkuu. Heräsin itse jo seiskalta ja puol ysiltä menin sit herättelemään muita kuopuksen kanssa. Jäin sänkyyn pötköttelemään ja odottamaan, että mies laittais aamupalan. No eipä mua missään vaiheessa pyydetty aamupalalle vaan mies oli luullut mun nukkuvan. No perkele kysyis eikä olettais!!! :mad: Nousin sit kympin maissa sängystä, että eikö se oo laittanu aamupalaa, ni he oli poikien kans syöny. Sain sitten ihan itse laittaa voileipäni ja juoda limpparia. Vitun herkullinen aamupala perkele.
Taidan viettää loppupäivän siellä sängyssä ja passitan nuo anopille. Nyt en jaksa nähdä ketään. Ottaa niin paljon aivoon tällä hetkellä!! Ei edes nuo lahjat saa mielialaa nousemaan vaikka lapset oli kaikkea kivaa askarreelletkin koulussa.

Alkaa vituttaa tämä viikon kestänyt vastentahtoinen mykkäkoulu ja kurkkukipu. Ja mihin ne supistukset hävisivät? Miks niitä tulee yöllä niin ettei saa kunnolla nukuttua, mutta nyt kun riehuu imurin kanssa ja turvakaukaloa autoon ja miehellekin jo kähisee, että "älä koske", kun se koko ajan ois mahaa hiplaamassa - niin ei mitään? Pitääkö tästä lähteä puita kaatamaan?

Ja sit tämä käsien hermopinne ja tunnottomat sormet, voi jumalauta. Mulle niin riittää tämä raskaus. Ehkä ihan hyväkin, etten voi puhua, kun oisin jo haastanut riitaa ihan vain tappelemisen ilosta.

Ja jos tämä yks kolopesijä ois älynnyt syntyä eilisen puolella, oisin saanut tänään kakkua! Mut eeeiiii.

Mäkään en jaksais yhtään mennä äitienpäiväkahville, en oo ollenkaan kyläilytuulella.
Ja pitäs vielä mennä muiden aikataululla, eikä niin et vois vaikka kävästä jossain vaiheessa päivän aikana kun siltä eniten olis tuntunu että nyt ehkä vähän jaksais.

Ja marisen vielä et mun mielestä tää on mun eka äitienpäivä mut miehen mielestä ei ole, et en oo vielä äiti. No mikä mä sit oon tolle mahassa olevalle?

No kyllä mustaki tää on eka äitienpäivä meille kaikille..Aika saivartelua jos ei ole, aika noloa mieheltä edes osallistua sellaseen keskusteluun o_O

Mies ei oo onneks koko raskauden aikana kyseenalaistanut sitä ettenkö olisi jo äiti, ja kyllä mäkin sitä jo isiksi kutsun :)

Just taisi olla tällä vkolla vau:n sivuilla joku mielipidekysely et koska sinusta tuli äiti, niin aika 50-50 oli äitien vastaukset, yllättävän moni aatteli että äiti ollaan vasta lapsen synnyttyä.
Ei mun mies sit ainoo ole, mutta mä aattelen kyllä että oon jo äiti :)

Mie yritän ajatella itteäni jo äitinä, näin äitienpäivän kunniaks. Mut hankalaa se on.
En vaan pysty käsittämään tän lapsen tuloa, ennenkun se on oikeasti syntyny ja nähdään toisemme. Pelkään varmaan viimeseen asti että joku menee pieleen.

Mä en ajattele itteeni äitinä ennen kuin lapsi on syntyny. Siks tää onki niin rankkaa mulle, kun lapsi ei halunnu syntyy ennen äitienpäivää ja oon kateellinen kaikille, joilla on jo vauva sylissä.

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Ei nukuta, huolettaa vaan kaikki. Raha-asiat, kun mies ei ole vielä löytänyt kesätöitä ja koirien hoito synnytyksen ajan. Saispa pään off-asentoon ja unta..

Täällä sitä hereillä kökitään. Ei tosin minkään oikean syyn takia, uni vaan ei tuu. :(

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin