Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei pitäis sopia mitään kaveritreffejä, kun oon näin ärsyyntymisherkkä.

Oon sopinut että nähdään yhdeltä kaverin kanssa. Se on aina myöhässä kaikkialta. Yleensä en hirveästi piittaa sen myöhästelyistä, mutta nyt oon puhissut ennakkokiukusta aamusta asti.

No, nyt se tekstaa ettei muista missä ollaan sovittu tapaaminen... no eihän siihen olekaan kuin 20 minuuttia aikaa, ja se paikkahan lukee mun edellisessä tekstarissa sille. Se tulee sinne vähintään puoli tuntia myöhässä ja mä mökötän. Lystiä!

Ja sit marinaa. Mä oon kuoleman väsynyt mun näköjään keittiössä hääräily ei sit riittänyt väsyttämään niin paljon että uni tulisi. Lisäksi mies oli soitellut pankkiin ja saanut sieltä ihan härön vastauksen meidän lainoista kysellessä kun meidän asioita siellä hoitava kullankallis yhteyshenkilö lomailee. Nyt pyörii sitten sekin asia mielessä eikä varmana väsytä enää yhtään. Mörrrrr mörrrrr.

Täh? Siis miehes vinkuu sitä, kun ei tiedä, milloin sinä synnytät? No onhan se niin hirveen raskas reissu sille miehelle. Voi joutua näkemään ikäviä juttuja ja valvomaan ja pitämään kädestä ja kuuntelemaan sättimistä. Voi hellanlettas.

Et todellakaan ole itsekäs, kyllä mun mielestä meidän miesten on tasan oltava tukena niin paljon kuin me tarvitaan, eihän niiden muuta tässä tarvitse tehdäkään!

Yhdessä se vanhemmuus on kuitenkin edessä ja mielestäni kummankin osapuolen pitäisi siihen yhtälailla panostaa. Naisen harteille tässä suurin osa kaatuu, joten miehen on tehtävä parhaansa helpottaakseen tätä kokemusta. Kylläpäs suututtaa tuollainen! :(

Tietenkin miehiäkin stressaa se, että synnytys voi olla edessä milloin vaan. Toivois kuitenkin että kaikki tajuavat, ettei sitä stressiä sovi oireilla naisen suuntaan, vaan pitää osata purkaa se jonnekin muualle. Valittakoot kavereilleen vaikka.

Vituttaa kaikki niin paljon et pamahtaa joku suoni päässä kohta. Voisinko nukkua siihen asti että tää joskus syntyy? Nälkäkin ois kauhee mut kiinnostus miljoona tehdä mitään ruoan eteen enkä jaksa neuvoa miestäkään sen tekemisessä, ärsyttäis varmaan sikana lisää jos sipuli ois väärin pilkottu tai jotain yhtä suurta ja tärkeää.

Edit: astetta pahempi nälkäkiukku selvästi ku heti syötyä helpotti. .. :oops:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Tai sitten sitä harmitusta voisi puida hiukan rakentavammassa hengessä kotona. Pitääkin kysyä omalta mieheltä sen mielipidettä, mulla on tässä asiassa niin jyrkät ajatukset että noinkohan se uskaltaa puhua...

Lyyti et todellakaan ole itsekäs!!!!!! perkele, vaikka kuinka ukot ressais sitä meidän synnytystä, niin ihan yhtä lailla mekin joudutaan sitä ressaamaan.... ei mekään sen enempää tiedetä ku hekään ja me joudutaan se vielä ulos pyllistää ja sekös se vasta jännittää... ei olis ukolla oikeutta ruikuttaa sulle tästä asiasta!! hyvähän se on puhua, mut joku äly sentään..!! Nyt olis taas arethan litsarille poski!!!!! grrrr....

kävin äsken robin hoodissa ja ruokakaupassa ja nyt tarttis saada jonku koko vartalo puudutteen :confused:

ja eniten vituttaa taas kaikki...!!!

Vituttaa taas kun ei mitään tapahdu!! JA mies pakottaa kattomaan jotain ihan järkyttävää jenkkipaskaelokuvaa nimeltä Ride Along, siis voi herrajumala mä kuolen!!

Lopu sade!! Haluan pihahommiin!! En synnytä nyt niin on parempaakin tekemistä kun jumittaa sisällä. Tarviiko just sataa esterin ääääässistä!??

Kyllä huomaa meilläkin tän jännityksen ilmassa. Stressiä pukkaa itse kullakin tää tietämättömyys. Esikoisella purkautuu jännitys koulussa nahisteluna. Opelta tuli viestiä, että koko viikko on mennyt enempi vähempi välkkänahistelujen setvimisessä. Melkein toivois, että synnytys lähtis ens yönä käyntiin, ni kaikkien elo helpottais...

Meillä iski kans stressi eilen huusholliin oikeen huolella. Vaikka luulis, että olis käyny toisin päin ku sain sen käynnistyksen ajankohdan, eikä tarvii mennä yliaikaseks ja sen tuomiin lisä paineisiin. Miehel on ärsyttävä tapa ku se stressaa, ni se narskuttaa hampaita nukkuessaan ja ite kärsin päänsärystä. Menis vaan nopeesti nää 10 päivää.

Töttöröröö! Marisuttaa.. Ei väsytä yhtään, nukuin 3h päiväunet ja tässä tulos..ruokahalu jokseenkin palanut, kun käyn vähän väliä jääkaapilla jotakin hakemassa. Pissattaa koko ajan ja ehkä tulee teelusikallinen ulos, vauva tuntuu härppivän ihan tuolla reiän tuntumissa tuntuu oudolle :o ihan kun se tuosta noin vaan vois työntää käden ulos!? Ei kai se noin lähellä voi olla jo tulollaan.

Närästää, ja valvon :( miksei vois nukkua kun kerta väsyttää ja on yö?? Ja sais kerrankin nukkua kun tyttö yökylässä!!! Eilen aamulla sentään supisti muutaman kerran, nyt ei, vihloo vaan alakertaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nyt tuli nukuttua huonosti. Eilen suutuin miehelle 2 kertaa ja miehen tyttö huusi siitä lähtien kun tuli päiväkodista, jolloin yritin nukkua päiväunia.
Tänään aamu alkoi lasten riehumisella, kuten tavallista. Päätin että tähänkin on saatava loppu, Nyt.
Eilen sain myös muita ideoita, mitä alan toteuttaa kun jos nuo lapset eivät usko.
Eilen lähti 2 lelua, tänään 1 ja kello vasta 6.45 ja jäähyä tuli.
Olen huono komentamaan, väsymyksen positiivinen puoli on se, että silloin laitan nuo kuriin helpommin ja nyt kun näen tilanteen kaoottisuuden en enää mieti tilanteen muuttamista.

Miehen tyttö elää viikon yksin äitinsä kanssa ja viikon meidän kanssamme. Ei usko kun sanotaan, että nyt rauhoitutaan vaan nauraa päälle - eihän siellä toisessa perheessä ole näin montaa jäsentä, joita pitää ottaa huomioon ja äitinsä ei edes vaadi tyttöä syömään, jos "tyttö ei huoli".
Se on rasittavinta, se kun nauretaan päälle komennuksen jälkeen. Esikoinen oppi tän nyt sitten joko päiväkodista tai tytöltä ja nyt se tekee samaa, kun aiemmin esikoinen on ottanut mut tosissaan. Olo on välillä voimaton.
Ei ihme, ettei vauva halua syntyä tällaiseen taisteluareenaan! Kyllä minäkin pysyisin kohdussa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lälly: Mun mies kanssa narskuttaa hampaita nukkuessa ku se on stressaantunut!

Mä valvoin kanssa yöllä joku melkeen 3 tuntia. Ravasin kakalla ja sit iski kauhee nälkä, jopa niin nälkä et tuli oksennus. Oon niin loppu..

Takaisin