Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yksikin jokottelu tai muu vauvavihjailu mun faceseinälle ja tulee lähtö. Yhden uteliaan sukulaisen jo blokkasin, kun ei uskonut.

sama täällä... en oo facessa kirjotellu yhtään mitään mistään vauvasta, niin ei tarvihe muidenkaan..... yks kaveri kyllä oli bussissa julistanu kovaan ääneen, niin et nyt kaikki vanhat työkaverit tietää, mut annoin kyllä kuulua... sen jälkeen ei ookkaan tästä kaverista kuulunu mitään :mad:

Näinpä. Ja sitten vielä ne jotka käypi täällä stalkkaamassa. Terve ja moro.

Joo oon niin samaa mieltä! Mikä ihme siinä niin kiinnostaa kun ei mua vaan oo kiinnostanu kun kaverit olleet raskaana. Tai siis tietysti on kiinnostanut mutta ei siinä määrin että olisin koko ajan kyselly joko joko ja ei todellakaan siinä määrin että jossain foorumeilla ja facessa olisin kurkkinu uutisia, kyllä niistä sit kerrotaan kun sen aika on!
Ja kivempi kunnioittaa toisia ja antaa niiden kertoa sitten kun haluavat ja jotain kerrottavaa on.

Mulla kun lähtee synnytys käyntiin niin kerron varmasti asiasta siellä meidän FB-ryhmässä ja vasta syntymän jälkeen palstalla ja facessa :) Tietysti teille haluun kertoo as soon as jotain tapahtuu ;)

Taas soittelin äidin kanssa. Eipä siinä kummempia, vaihdettiin kuulumiset ja toivotettiin vaput yms. mut aina ärsyttää se et ku se kysyy mun voinnista niin oon nyt pari vkoa vastannut aina "no aika raihnasta, toivon et syntyis jo" ja hän sitten vastaa siihen "no älä nyt vielä, ei se kultapieni vielä synny, menee varmaan ylikin". Samaten kun sanoin et ku kipuja on paljon ja supistelee "joo mutta ei noi mitään kunnon supistuksia ole, ei ne meinaa mitään". No joo, kyllä mä tiedän. Tiedän, että hyvin voi mennä yliajalle ja tiedän myös että kipeätkään supparit ei meinaa että synnytys ois heti alkamassa. Mutta en tarvii sua aina sanomaan sitä, jotenkin ärsyttää ja masentaa tollanen vähättely... Murr.

Olen siivonnut kohta koko kämpän lattiasta kattoon!! Mua pelottaa miten selviän vikoista viikoista, jos ei ole mitään tekemistä???
Äsken siivosin kaikkien asusteet omiin koreihin (talven jäljiltä olivat osa laatikossa, osa hattuhyllyllä..), nyt ovat nätisti järjestyksessä - hetken ennen syksyä :D
Kaikki kaapillinen meinaavat olla niin siisteinä.. Ellei nyt keksi sitten jotain ihmeellistä vaihdosta!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mua raivostuttaa nyt tämä "joko" kyselijät. Aattelin että säästyn siltä, niin pyyh. "millon sulla olikaan La" "Joko piisaa odotus" "onko oireita" päläpäläpäläpälä. Kumpa tietäsin että millon, niin kyllä kertoisin, Vittu! :gen045 alkaa vissiin pinna oleen kireällä vaikka la:n mulla vielä 3 viikkoa aikaa.

Mua ärsyttää muutenkin noi "millos se laskettu aika olikaan?", no oot kysynyt nyt tän puolen vuoden aikana joku neljä kertaa sitä et mitä jos painaisit sen nyt mielees ni ei tarvi koko ajan kysellä!!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Juurikin noin! Miljoona kertaa saa samalle kysyjälle vastata.. Just tänään semmonen ihminen laitto viestiä, teki mieli olla vastaamatta. Jos ei muuta asiaa oo, niin tarviiko tuotakaan erikseen kysellä..

Ja mitäs joku perheen ulkopuolinen sillä tiedolla ees tekee jos tarvii noin kovin kysellä? Meinaaks se tulla synnärille mukaan?

Jomsuli: mun mutsi tekee samaa. On tietävinään asioista puolen Suomen päästä: "ei se vielä synny", "ei nuo supistukset vielä mitään merkitse", "no ootko nyt lopettanut karkinsyömisen kun sulla on se raskausdiabetes" (ihan niin kuin se siitä ois kiinni!), "mee lenkille" (miten, kun meinaan menehtyä parkkipaikan ylitykseen autolle kömpiessäni?), "lepää nyt kun vielä voit" (ei jumalauta, ihan kuin jatkuva heräily yöllä milloin mihinkin ois vapaaehtoista!)...

Onneksi oon pihdannut laskettua aikaa alunperinkin ja kuitannut ei-niin-läheisille ihmisille, että "toukokuussa". Ja sukupuolen utelijoille, että "toinen". Ihmiset, te kuulette kyllä kun se syntyy ja sekin kerrotaan, kumpi sieltä tuli.

En jaksa puhua kellekkään, olen taas makkarissa ja mietin huomista!!
Positiivista on se, että pääsen siihen ultraan - toivon että saisin nähdä vauvan kasvot, niin ois kivempi odottaa näillä vikoilla viikoilla - superia olisi, jos sais nyt sen kasvokuvan mukaan <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mies lähti baariin ja viel kunnon sanaharkan saattelemana ja olo on hirveä! :sad010Luulin että se tajuaa miten riskiaikaa tää jo on liihottaa kännissä,mutta ei sit vissiin oo tajunnu. Mulla kauhea pelko,että mitä jos kuitenkin lähtö tulee tänään tai huomenna,kun tuskin toi yks malttaa huomenna olla jatkamatta tota touhuaan. Mistä sitä mitään varmaks voi tietää!

Voi kökkö Jenskuli! Toivotaan et vauva tajuaa nyt pysyä vielä masussa, älä stressaa... Ja miehelle joku kunnon saarna ja tehtävä huomiselle. Onks ikkunat pesemättä tms?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulle ei vissiin sovi tuo tuore ananas. Taas on maha sekaisin ja järkyt ilmavaivat. Maha on ku ilmapallo... :confused:

Jenskuli, kyllä se vauva siellä pysyy. Ois todella huono tuuri jos nyt lähtis syntymään. Mun mies oli ryyppäämässä joukkueensa kanssa 3 viikkoa sitten, sillon mulla oli viikkoja 37. Laitoin ukaasin, että kahdelta kotiin ja ei missään ihan tolkuttomassa kunnossa jos pitäisi aamulla esim. lähteä niin hän oisi saanut tulla perässä sitten, koska ei sinne sairaalaan nyt kännistä voi ottaa.

Muutenkin miehille jotain tolkkua tuohon ryyppäämiseen kun vaimo on viimeisillään raskaana. Mun mies joi eilen ne 3 kaljaa ollen mun mielestä koko ajan ajokunnossa. Saakeli, että harmittaa muiden puolesta kenen miehet menee ja tulee miten sattuu :angry4 Mä oon tainnut tän reilusti yli kymmenen vuoden aikana saarnata tarpeeksi kun jo osittain asia menee perille.... o_O

Mä marisen: mua jännittää synnytys ja vatsanpohjassa kouraisee kun ajattelen asiaa. Kun ei yhtään tiedä milloin lähtö tulee ja jännittää kipu ja muut. Saakohan sitä edes jännitykseltään nukuttua....

Äippäpoli reissu väsytti ko jännitti ja sit sen jälkee oliki muutto rumba ja tänää silti heräsin enne seitentä.. plaah. Unet ollu vähis ja nyt kun sais nukkuu ni ei.

Takaisin