Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä nuo miehet on taas ihania. On se hyvä kun miulta ei edes yritetty kysyä, mitä haluaisin tehdä vappuna. Miullehan voi hyvin ilmottaa, että töiden jälkeen ilmestyy vasta torstaina ehkä iltapäivällä. Onneks se eka arvioitu laskettu aika on vasta 2.5, mut voin luvata, et jos jotain tapahtus ni sais ryypätä rauhassa, en vaivautus ilmottamaan, saati, et seuraavana päivänä haluaisin nähdä vanhalta viinalta haisevaa miestä. Olihan tässä yks viikonloppu välissä ilman "ryyppäämistä" mut pitihän se viime viikonloppuna sit kotona sitä hiton kaljaa juoda ja ottaa siitä krapula! ARGH!

Joo kyllä meilläkin nyt astui voimaan yhden kaljan sääntö, eli että ajokunnossa pitää olla, loppuun saakka! Olis NIIIIN noloa ja ärsyttävää etenkin lähteä synnärille taksilla sen takia et mies ei ole ajokunnossa. Kyllä nyt mieskin voi olla jäljellä olevat viikot ottamatta että pääsee täysissä sielun ja ruumiin voimissa tueksi!!!

Meilläkin on noita yöheräämisiä :( en yhtään jaksais, kun muutenkin unet tuntuu kaikonneen. Onneks mies on perjantainakin vapaalla <3 mua niin ärsyttää kun yhtäkkiä olo on kuin jyrätty. En jaksa leikkiä tytön kanssa (koska en uskalla mennä lattialle) en jaksa pukea sitä ja itseäni edes ulos, en jaksa edes jutella tai lukea :( toivossa on hyvä elää, ehkä tää on jo joku itseensäkäpertymissynnytysoire... Mutta surettaa tytön puolesta :(

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä en ole facebookryhmään liittynyt. Toisaalta haluaisin, mutta tää kasvottomuus on jotenkin kivaa! Ja sit mua jotenkin nolottaa kaikki jutut mitä ollaan tänne vuodatettu! Se mun kakkaepisodikin... Ai ton näkönen muija on paskonu housuunsa! :grin En siis vieläkään ole päässyt yli järkytyksestä! :smiley-ashamed008

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti käydä neuvolassa kun mä en haluu enää olla raskaana!

Jospa ne ei enää ylä-asteella kampeis yöks viereen... siis noi isommat. Sithän mulla on tää pieni vieressä :)

Meillä mies siirtyi kokonaan ykkösolueen. Ihan just sen takia, että olis ajokunnossa, jos tarttee sairaalaan lähteä.

Ja sit marina: Ulkona on ihan jäätävän K-Y-L-M-Ä!!!

Mullakin pe neuvola. Mennä nyt vappumässäilyn jälkeen sinne turvonneena valittamaan et syntyis jo. Ja siellä on se helvetin neuvolatäti josta en tykkää yhtään ja joka on ihan pihalla...

Mä vaan murisin ja kiukuttelin koko neuvolakäynnin koska mua väsyttää ja ärsyttää!

Mullakin neuvola pe! Viimeksi kävin pääsiäisen jälkeen tiistaina, olihan sitä painoa yllättäen tullu :( ja nyt sitten pe myös vappumässäilyn jälkeen!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun mies tuntuu luottavan siihen et sit kun tää synnytys lähtis käyntiin niin siinä menis ainakin se vuorokausi ku oon ensisynnyttäjä että vauva tulisi. Eli vaikka sattuiskin olemaan jossain ja juonut muutaman niin hyvin ehtisi ja pääsisi mukaan. En nyt ihan vakuuuttunu oo ite tuosta, voihan eka lapsikin suht nopeesti syntyä...!
Mut nyt ei kuulema enää mitään kännejä aijo ennen vauvaa juoda. Katotaa esim tänään tuleeko houkutus kun kaverit juhlii vappua!

Mua vituttaa olla näin voimaton! Kiva vappu tiedossa ku en jaksa tehä mitään muuta ku löhötä. Oli tarkotus et tulee kavereita kylään mut ei musta oo emännäks tässä kunnossa. En vaan kehtais perua ku pilaan siinä samalla muiden suunnitelmat :( Ihan oma vika ku oon vetäny koko päivän tukkaputkella, et olisihan tää pitäny tajuta.

Takaisin