voi jehna noita anoppeja!!!!!!! mä nään punasta jo kun ajattelenki omaani.... miten sen ihmisen saiski pois mielestään ja elämästään..... jos oliski oma sukulainen, olis niin helppoa, kun vois ihan ite päättää pitääkö yhteyttä vaiko ei.....
Mää oon niin kurkkua myöten täynnä tätä raskautta ja tällä kertaa en tarkoita vain kuvaannollisesti vaan myös ihan kirjaimellisesti! Siis maha painaa jo niin pirkaleesti, pää painaa toosaan ja pylly keuhkoja ettei happia saa ja muksu vaan olla öllöttelee eikä meinaakkaan tulla ulos! Se että LA aikana hää on sen 4 kiloa riittäis kyllä mulle! Ei tarvi kasvaa sinne 5 kiloon kiitosta vaan!!
Se että aamulla heti kun herää on alapää ku kukkakaali pukamineen ja kohjuineen ei kauheesti enää innosta vain odottelemaan rauhassa lasta ulos! Päivä päivältä vitutuskäyrä kohoaa! Siis jurppii niin hemmetisti että teen helevetti tänää esikoisen kanssa semmosen vaunulenkin että tää masukki ei voi muuta ku alkaa tuleen alaspäin!!
Ei tää lapsi voi enää niin "epäkypsä" tänne maailmaan olla etteikö vois jo syntyä!!
Anoppi on kyllä poikaansakin kohtaan todella ilkeä välillä. Kohtelee ku kaks vuotiasta ja aina kertoo, kuinka toi mun mies ei osaa mitään ja arvostelee kaikkea, mitä toi mies tekee. Joka kertaa anoppi muistaa myös kertoa, että miehen ammatti on huono ja jos mies olis panostanut opiskeluun niin ehkä miehestä olis tullutkin jotain.
Kuvaa varmaan parhaiten tää mun fiilistä täl hetkel anoppia kohtaan!
No pitää antaa sen mielipiteiden olla ja sekös sitä ärsyttää eniten!
Tuhinamurmeli: mä pistäisin täyden radiohiljaisuuden päälle. Kaikki yhteydenpito poikki vaan, mitä helvettiä tuollaisilla pahanilmansukulaisilla muka tekee? Ennen hyvästejä vois sanoa, että sitten kun osaat taas käyttäytyä ihmisiksi, voidaan miettiä, halutaanko olla tekemisissä. Mä en vastais enää puheluihin enkä muihin yhteydenottoihin.
Ei se ainakaan paremmaksi tuosta muutu, usko pois. Seuraavaksi oottekin sitten huonoja vanhempia, ette osaa hoitaa lasta ja varsinkaan ette tuo sitä tarpeeksi usein sieltä kaukaisesta Helsingistä anopin luo oikein hoidettavaksi. Ja kun lapsi kasvaa, niin sehän on sitten huonosti kasvatettu kun ei sekään toimi anopin mielenliikkeiden mukaan.
Ei ei ei. Hus pois tuollaiset anopit, etenkin jos huomauttelusta huolimatta jatkavat lastensa puolisoille vittuilua.
Aretha: Just tota huonona vanhempana oloa "odotankin" innolla. Siis tosiaan miehen vanhemmat asuu Espoossa, mikä onkin tosi kaukana Helsingistä.. Ainakin anopin mielestä! En oo nyt varmaan pariin viikkon jaksanutkaan vastaa anopin puheluihin tai viesteihin ja kerran on anoppi tässä käynyt sen jälkeen ku muutetiin ja selän takana oli haukkunut tän kämpän joten ei tarvii hänen kylään tullakaan jos tääl on niin kauheeta. :)
Mä kyllä repeilen tolle mahdottomalle Espoo-Helsinki-välimatkalle. Onhohan anoppi kuullut, että Suomessa on JOPA PIDEMPIÄ välimatkoja, ja silti ihmiset jotenkin selviytyvät?
On juu aivan mahdoton matka Espoosta Helsinkiin! Toki jos asuu jossain Lakiston perällä, niin sieltä voi jo mennäkin kolme varttia isolle kirkolle. Hirvee välimatka!
Voi vittu että mua vituttaa!! Nyt käytiin hakemassa lava kaljaa ja muutama lonkero päälle ja viedään mies riennoille... Mä niin toivon et tää synnytys kännistyy tänään niin toi idiootti ei ole lähimaillakaan!!! Miettikööt sit siellä skutsissa kännispäissään kun vaimo on synnyttämässä...
Tuhinamurmeli: Voit kertoa sille anopilles, että toisilla on pidempi välimatka vanhempiinsa. Esim. mulla se 200 kilsaa. Mun kaveri oli onnellinen, kun sillä oli välimatkaa 6000 kilsaa vanhempiinsa, silloin ku ne oli Kiinassa ja mun kaveri Suomessa. Silloin oli kuulemma hyvät välit
Mulla on aina ollu hyvät välit omiin porukoihin, mutta tykkään silti, että on tuota välimatkaa. Muuten meidän mutsi notkuis varmaan aina meillä.
Mua nyt vaan ärsyttää kun toi yö meni ihan vituiks ja oon muutenkin ihan poikki eilisestä. Sit tämä "oho se olikin jo nyt se mökkireissu"-selitys ei nyt kyllä uponnut muhun kun ei ole eka kerta kun "unohtaa" kertoa jotain menojaan... Sit on viime tipassa vaikea peruakaan... Nytkään ei oikein kiinnostais lähtee mut "pakko kai se on". JUST JOO SANON MINÄ! Kummasti sit kuitenkin on kamat kasassa jo aamutuimaan...
Pitää kertoo anopille.. :) Vaiks se onkin luonut jo ton mielikuvan tosta kauheen pitkästä matkasta, mikä on tosi vaikee mennä.. Joutuu kuitenkin Kehä 1:stä menee lähes koko matkan.
Tuhinamurmeli: anna sen anopin muhia omissa mehuissaan siellä Lepuskissa. Sä voit mun mielestä hyvin ignoorata koko ihmisen. Sitä ei selvästi voi miellyttää mitenkään, joten parempi pistää lappu luukulle.