Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hymis: ei kai se vapaaehtoisesti niitä töitä tee? vai miks palkatta?? sano sille et nyt loppuu, nää kun alkaa olemaan viimeisiä päiviä kahden kesken :wink vaikkei mihinkään matkalle lähtis niin nauttis nyt siitä rauhasta ja sydänystävästä, kohta se on tohina päällä........

Mun suonikohjujalka tuli eilisen jälkeen tosi kipeäksi, ja seksi tosiaan..
Sattui kävellä koko illan.
Nyt sit tänään aamulla istuin pöntöllä ja valui sieltä sitkeä limavana, josko se tulppa lähtis tällä kertaa kotona?! Viimeksi lähti synnärillä..

Kuitenkin, mietin nyt mitä keksin kun haluaisin viettää aikaa pojan kanssa ja perheen kanssa, mutta tää jalka?! Sattuu jokainen askel, joten tekis mieli maata.
Naapurinpojan kanssakin ollaan luvattu leikkiä, mutta kai sen äitikin ymmärtää että olen viimeisilläni enkä välttämättä ihan täydessä tahdissa..

Isänikin tulossa ehkä tänään kylään, kelleen ei vaan jaksa näillä viikoilla enää hymyillä. Olo ei ole niinkään vihainen, vaan lähinnä hidas ja poissaoleva :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oiskohan mullakin sitten synnytysaika melko lähellä kun eilen illalla vihasin koko yhteiskuntaa ja haukuin kaikki näkemäni ihmiset selän takana :oops:. Hitto, että sitä osaa olla lapsellinen välillä...

Huomenna pidän sellaisen päivän, johon en sovi yhtään menoa.

Ja kaikista kivuista huolimatta mun tekee mieli roikkua ton miehen vehkeissä?!? Wtf?!
Tekee mieli seksiä, siitä seuraa kipua ja silti sitä pitää saada :D
Taas olen koko yön ollut unissani petipuuhissa!!

Olis kans kiva saada nukkuu öisin. Tunnin välein oon käynyt vessassa, vaihtanut yöpaidan pariin otteeseen ku koko sänky on ollut hiessä, kääntänyt tyynyn liiankin monta kertaa ku oon nyt alkanut kuolaamaan öisin (TOSI ÄLLÖÄ!) ja lantioo on särkenyt ihan järkyttävästi. Olis kiva ees saada yks yö nukuttuu kunnolla,

Ihan sama hommeli, kauhea hikisyys ja kuola valuu kun pienellä vauvalla :eek: Nukkuminen levotonta.. Mutta sitähän se mulla on ollut selkäkipujen takia jo yli 3 kk ajan.

Plus et toi mies on nyt kiukutellut KOKO pääsiäisen. Alotti torstaina eikä loppua näy. Puhuu todella rumasti ja valittaa joka asiasta. Sit ku koitan siivoo ja laittaa tätä uutta kämppää niin et vauvan olis hyvä tulla tänne ni aina löydän jonkun pirun sukan tai lasin jostain lattialta. Eikä toinen voi tehdä elettäkään purkaakseen edes yhtä laatikkoa. Eilenkin käytiin ostaa parvekkeelle Ikeasta semmosia lattiaritilöitä niin herra äksys et mihin me tommosia tarvitaan, mutta loppuen lopuks ku oli asentanut ne tonne parvekkeelle ni oli sit tyytyväinen.

Voi Hymis, miten se sun mies tollai käyttäytyy. Mun logiikan mukaan sen pitäs yrittää töissä hinnalla millä hyvänsä tehdä mahd lyhyitä vuoroja ja olla mahdollisimman paljon sun kanssa kotona. Voi voi :sad001 Onneks, oikeesti me päästään ihan kohta näistä mahoista(vaikkei siltä just nyt tunnukaan) ja me voidaan keskittyy niihin ihaniin pikkuvauvoihin, jotka ei jätä meitä(hmmm...) yksin... Mä toivon sulle lapsivettä, limatulppia ja tiheitä supistuksia :Heartred

Oi, en ole yksin yökuolaamiseni kanssa. Mistä hitosta sekin nyt johtuu? Tosi kiva havahtua aina välillä siihen, että puoli naamaa on märkänä.

Ja hei taas vaan, nakkisormet ja voimattomat ranteet. Johan mä eilen pystyinkin tekemään asioita, tänään nostan taas kahvipannua molemmin käsin ja toivon ettei se tipu.

Mie ainakin ymmärrän, että mies haluaa tehdä paljon töitä ennen vauvaa!
Ollut nyt 4 päivää töissä 18.00 lähtenyt ja 9.00 tullut takas kun ajaa Porvooseen asti.
Olen sanonut, että ikävä on mutta eipä se noita älyvuoroja aina tee!
Välillä on pakko asennoitua, vaikka kuinka vituttais, itsekin olen tällä hetkellä hellyydenkipeä mutta kyllä sitä hellyyttä saa sitten taas.

Ekaa kun odotin niin mun mielestä miehen ois pitänyt olla mun vieressä kokoajan vahtimassa että kaikki on hyvin..
Nyt kun olen odottamassa toista, niin ymmärrän että kyllä niiden miesten pitää omatkin velvollisuudet hoitaa ja mitä enemmän mies jaksaa tehdä rahaa, niin sitä helpompi meidän on suunnitella tulevaisuutta jne.. Tukematta ei silti pidä jättää tai olla välinpitämätön, se on asia erikseen.

Ja niin, näiden päivien aikana mies tienasi niin kivasti rahaa, että puhui että mennään pidemmällekin reissulle - koko perhe, niin kyllä sitä kannattaa kärsiä tätä ikävää!
Ois aika inhottavaa, jos koko kesä oltais vaan kotipaikkakunnalla :/

Ja ai hitto, taitaa mullakin napata hermoon enemmänkin kohta, jotenkin ärsyttää tää suoni, kuumuus kämpässä, kaikensaaneet ihmiset, kriiseilevät ja itsekeskeiset ihmiset.
Loppujen lopuksi olen vain ärsyyntynyt itseeni ja tähän olotilaan ja orastavaan päänsärkyyn, haluan vauvan syliin terveenä, hölkkäämään prkl!!!!!!!

Toi spiraalin kuvailema yö kuulostaa niin tutulta.
Vitsi kun herää aamulla niin on hyväl tuurilla ees jotenkuten pirteä pari tuntia mut siitä sitte alkaa hiipumaan ja väsähtämään. Nukun 1-2h kerrallaan ja sit aina vessareissu, ja asennonhakuvaikeudet ynnä muut kivut. Ja siis pitäs saada sellasia 4-5h pätkiä nukuttua pari et ois pirteempi, ut niitä saa tooooosi harvon.

Mä oon kans ruvennu hikoilemaan ja sit kun noita supistuksia on nykyää yhä enempi öisin, ennen oli enimmäksee hereillä ollessa.
Siis mä tuun olemaan niiiiiin väsyny siinä vaihees kun pitäs olla voimia synnyttämään!!!!

Mun "hyvät yöt" menee kutakuinki näin: unta klo 1, jonka jälkeen herään vessaan klo 3 ja 5, sen jälkeen uni ei tuu ainakaan 3 tuntiin, ja sit vajoan klo 8 johonki valveuneen ja nousen klo 10. Tällasesta olen ikikiitollinen ja jotenki toimintakykynen. Huonot yöt on sit asia erikseen..

Mun lähipiirissä eräs pariskunta, joka oli ollut yhdessä todella pitkään, kun saivat ensimmäisen lapsen, tää mies masentu pahasti. Toisen lapsen saamisen aikaan oli kehittäny sivusuhteen jonku nuoremman ja lapsettoman naisen kanssa. Yrittipä tämä mies sitten itsemurhaakin muutaman kerran lasten ollessa pieniä. Jäi ilmeisesti ulkopuoliseks siinä lastensaamisten aikaan, eikä kestäny. Siks sitä varmaa toitotetaan, et täytyy koittaa huomioida sitä miestä vaikka vauva viekin energiaa. Tuntuu että monen miehellä on joku huomionkipee vaihe päällä, et pitäs äidin viimesillään vähän juosta perässä. Eikös joillain 2-3v. ole kanssa saman kuulonen vaihe.. Noh, jospas ne miehet kasvaa kun huomaavat etteivät voi olla enää samalla tavalla naisensa huomion keskipisteitä. Jaksamisia :Heartpink

Hymis: Pystytkö sanomaan miehelles että asiat on niin vakavasti, et harkitset jopa lähtemistä? Miehet on tosi kykenemättömiä näkemään merkkejä parisuhteen loppumisesta. Tiedättehän, miehille tulee usein yllätyksenä ero.. Mutta oikeesti, jos susta tuntuu et sua helpottais et mies on kotona nyt, niin kyllähän sen pitäs sun tukena olla(varsinkaan kun rahan tekemisestä ei teillä ole varsinaisesti kyse). Mähän itse olen kaiken säädön jälkeen vielä kerran antanu mun lapsen isälle mahdollisuuden olla mukana, tietyin reunaehdoin(hän ei siis koskaan naittautunukaan ja tämä tunteeton säätö on muutenki loppu). Mies on tiukasti nipussa ja tietää nyt mitä menettää. Mut tästä voin joskus avautua muuna hetkenä, nyt täytyy vaan antaa ajan kulua ja lapsen syntyä, ja katsoa sitten miten asiat ovat. Hieman kuulostaa kyllä näin mun silmillä luettuna, et miehes kerjää nyt jopa suhteen päättymistä. Voi olla et oon totaaliväärässä, enkä toki toivo teille eroon päätymistä. Mut itekin olen siis siinä tilanteessa, että toiselle annettu joustoa jouston perään, ikään ku suojeltu siltä ettei tee lopullista mokaa. Tän raskauden jälkeen oon kuitenkin hyvin ylpeä siitä mitä olen tehny ihmisten keskinäisten suhteiden säilymiseks. Sitä ei voi kukaan koskaan ottaa pois.

Takaisin