Mie ainakin ymmärrän, että mies haluaa tehdä paljon töitä ennen vauvaa!
Ollut nyt 4 päivää töissä 18.00 lähtenyt ja 9.00 tullut takas kun ajaa Porvooseen asti.
Olen sanonut, että ikävä on mutta eipä se noita älyvuoroja aina tee!
Välillä on pakko asennoitua, vaikka kuinka vituttais, itsekin olen tällä hetkellä hellyydenkipeä mutta kyllä sitä hellyyttä saa sitten taas.
Ekaa kun odotin niin mun mielestä miehen ois pitänyt olla mun vieressä kokoajan vahtimassa että kaikki on hyvin..
Nyt kun olen odottamassa toista, niin ymmärrän että kyllä niiden miesten pitää omatkin velvollisuudet hoitaa ja mitä enemmän mies jaksaa tehdä rahaa, niin sitä helpompi meidän on suunnitella tulevaisuutta jne.. Tukematta ei silti pidä jättää tai olla välinpitämätön, se on asia erikseen.
Ja niin, näiden päivien aikana mies tienasi niin kivasti rahaa, että puhui että mennään pidemmällekin reissulle - koko perhe, niin kyllä sitä kannattaa kärsiä tätä ikävää!
Ois aika inhottavaa, jos koko kesä oltais vaan kotipaikkakunnalla :/
Ja ai hitto, taitaa mullakin napata hermoon enemmänkin kohta, jotenkin ärsyttää tää suoni, kuumuus kämpässä, kaikensaaneet ihmiset, kriiseilevät ja itsekeskeiset ihmiset.
Loppujen lopuksi olen vain ärsyyntynyt itseeni ja tähän olotilaan ja orastavaan päänsärkyyn, haluan vauvan syliin terveenä, hölkkäämään prkl!!!!!!!
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app