Marisen viime yöstä!
Oltiin siskolla yökyläilemässä. Miehen kans nukuttiin 120cm leveällä vieraspatjalla. Toi oli jo haastavaa tän mahan kans!
Unohdin tytön yövaipan kotiin, niin sillehän iski jännitys pissojen housuun menemisestä ja nukahti 22.30 kauhean taistelun jälkeen.
Kämpässä oli niin kuuma. Sauna ja uuni oli ollut koko illan päällä.
Kävin neljä kertaa vessassa. Mun lonkat puutu siinä kovalla lattialla. Kylkeä oli käännettävä jatkuvasti. Mies käänty jossakin vaiheessa muhun päin ja hönkäsi saunakalja höyryhengitykset suoraan mun naamaan. Virittelin tyynyn meidän kasvojen väliin.
4.00 mun jalat oli niin tunnottoman tuntuset ja päätin siirtyä olohuoneen sohvalle. Taivas mä upposin sinne ja sain vihdoin nukuttua putkeen 2 tuntia. Kunnes tyttö heräsi 6.00 itkien, pissat housussa! Patja ja petivaatteet pissassa. Nice!
No siihen 120cm patjalle sit kaikki kolme, jospa vielä tyttö nukahtais... Meteliin herännyt 7v. serkkutyttö kömpii meidän keskelle neljänneksi ja kysyy, oletteko täällä vielä toisenkin yön?

Me miehen kans yhteen ääneen, EI! Meidän neiti tokaisi, JOO, Kolme yötä!
Eihän siinä voinu kun nauraa, mitä touhua. Ei muuten enää nukahdettu! Toivottelin miehelle hyvää syntymäpäivää ja kysyin miltä tuntuu herätä päivään 35vuotiaana?