Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan totta puhut! En tiiä oisinko ennen raskautta osannu itekään kuvitella miten tukala olo voi olla vaikka ei ihan plussapallolta näytäkään...

Marisen viime yöstä!

Oltiin siskolla yökyläilemässä. Miehen kans nukuttiin 120cm leveällä vieraspatjalla. Toi oli jo haastavaa tän mahan kans!

Unohdin tytön yövaipan kotiin, niin sillehän iski jännitys pissojen housuun menemisestä ja nukahti 22.30 kauhean taistelun jälkeen.

Kämpässä oli niin kuuma. Sauna ja uuni oli ollut koko illan päällä.
Kävin neljä kertaa vessassa. Mun lonkat puutu siinä kovalla lattialla. Kylkeä oli käännettävä jatkuvasti. Mies käänty jossakin vaiheessa muhun päin ja hönkäsi saunakalja höyryhengitykset suoraan mun naamaan. Virittelin tyynyn meidän kasvojen väliin. :mad:

4.00 mun jalat oli niin tunnottoman tuntuset ja päätin siirtyä olohuoneen sohvalle. Taivas mä upposin sinne ja sain vihdoin nukuttua putkeen 2 tuntia. Kunnes tyttö heräsi 6.00 itkien, pissat housussa! Patja ja petivaatteet pissassa. Nice!

No siihen 120cm patjalle sit kaikki kolme, jospa vielä tyttö nukahtais... Meteliin herännyt 7v. serkkutyttö kömpii meidän keskelle neljänneksi ja kysyy, oletteko täällä vielä toisenkin yön? o_O
Me miehen kans yhteen ääneen, EI! Meidän neiti tokaisi, JOO, Kolme yötä!

Eihän siinä voinu kun nauraa, mitä touhua. Ei muuten enää nukahdettu! Toivottelin miehelle hyvää syntymäpäivää ja kysyin miltä tuntuu herätä päivään 35vuotiaana? :laughing002

Varmasti kosto toimenpide toi autoon kajoominen, kun viime viikol tuli kolmannesta kerroksesta (kuudenteen), että mistä toi musa kuuluu ja se kuulemma "tekee" (eli teki viime viikolla ilmeisesti) valituksen. Niin nää paskanaapurit kuitenkin olettaa, et me ollaan taas asialla oltu, et tehäänpä kateuksissaa kiusaa. Ei pitäs perkele mihinkää vuokrataloihin varsinkaan kaupungin ostaa yhtään kalliimpaa autoa!

Vittu pitää käyä tänää porukoilla kohta nii saa iskä tehä autojen ammattilaisena arvion tosta putkesta, et pitääks sen olevinaan "imasta" kaasun jälkeen sisäänki jotai mätää siin on, WTF! Et emmiekää "puoliammattilaisena" kaikkea tiedä vaikka pikkulikasta asti autojen huoltohommissa ollut aktiivisena mukana..

Ehjä ja siisti auto tähä asti!

Vittu oon nii naama punasena, että voi vittu. Vituttaa nii et kaikki veri pakkaantunu päähän.. Vittu ku lättäsen jotakuta päi näköö.

Mun mahani taitaa olla niin mahtava etutykki, ettei kellekään ole jäänyt enää kuukausiin epäselväksi tiineyden aste. Ja tosiaan aivan surutta kävelen niin hitaasti ja leveästi kuin on tarvis ja mulkoilen lökäpöksyteinit siirtymään kauppakeskusten penkeillä kapeammalle, että täti mahtuu mahoinensa istumaan.

Kaikkein pahimipia päälleryysääjiä ovat vanhat naiset! Muutamalle eläkeläiselle olenkin onnistunut antamaan hiljaisen läksytyksen, koska mahani ei näy takaapäin ollenkaan. Sitten kun on tullut tönityksi esim. kauppajonossa, on voinut kääntää pakkinsa kuin tankkilaivan kohti niskaan hönkijää ja näyttää "niin, ja sulle?" -ilmettä...

Olikohan mulla varsinaista maristavaa, ei kai. Paitsi ehkä asteen tylsä ilta tulossa, kun mies karkaa soittohommiinsa. Ois kiva lähteä johonkin tuulettumaan hetkeksi, mutta pelkään väsähtäväni kesken kaiken.

Eipä mittään muuta, kuin että väsyttää ja harmittaa, että väsyttää. Nukun huonosti ja keskimäärin 3 h oon öisin hereillä ja nyt kolmeen päivään en ole saanut mulle kallisarvoisia päiväunia. Koko ajan sukulaiset miettii kumpi on tulossa eikä usko, ettei kerrota. Liikkuakaan en oo jaksanu :sad001.

Voi Ameeba, toivottavasti saisit nyt tulevana yönä nukuttua päiväunienkin edestä!

Komppaan Tinskaa!! Perhana kun säteilee vasemmalta alaselästä pakaran ja lonkan kautta sääreen asti! Prkl

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Enkä haluu ajatuksineni olla hereillä tähän aikaan! Ei oo reilua. Mä haluun nukkua yöt ja valvoa virkeenä päivät! En haluu torkkua 24/7 ja olla koko ajan väsyny.

Ja mä en tykkää kun nää yöt menee nykyään ihan vituiks! Kokoajan herään siihen et pitää kääntyä kun toinen lonkka puutuu. Sit kun käännyn niin sattuu häpyliitokseen. Joka toinen kerta pitää käydä vessassa samalla ja liikkeelle lähtö on yhtä helvettiä. Kävely kestää ja kestää ja sattuu samalla häpyyn. Pissahätä on mut ainoa mikä tulee ulos on peräpukama. Sit kun pääsee takas sänkyyn niin tila on mennyt, ensin siirrät toiset nukkujat omille tyynyilleen ja raivaat tilaa mahallesi. Unta saat tsäkällä vartissa jos löydät hyvän asennon ja vauva ei ala just jumpata. Sit taas sama rumba alusta puolen tunnin päästä. Jos et ole välissä jo herännyt siihen et tulee närästyksestä sappihapot suuhun!

AAAAAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Mä alan olla iltaisin äkäinen. Tää on mulle tosi epätyypillistä. Tekee mieli äyskiä miehelle pikkujutuista ja linnoittautua yksin kattomaan Netflixiä. Kaikki sotkut ärsyttää suunnattomasti ja nukkumaan mennessä ei huvita pussailla. Aamulla oon taas oma itseni, mutta toi tila palaa joka ilta supistusten myötä.

Joku sanoi, että siinä vaiheessa kun nainen haistattelee miehen lisäksi jo kavereilleenkin, on synnytys vain parin päivän päässä... Sitä odotellessa.

Mä oon nyt nukkunu 2 tai 3 tuntia ja en saa itestäni irti mitään muuta kun itkua. Mun tekis niin paljon mieli karata tätä koko tilannetta pariks päiväks.

mä en sentäs nyt itke. Tyttökin heräs aamupalalle iloisena (lue: hyvin nukkuneena) ja mies jäi nukkumaan yövuoroaan... Mut jukolauta kun pääsis tästä olotilasta eroon edes tunniksi !!!!!!!!!

Takaisin