Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mulla menee käpy ton koiran kanssa :mad: tollanen norsun kokonen perkele tossa räkimässä ikkunaan...... kauhee tarve päästä ulos, mut sit ku viskasee sen pihalle, niin istuu vaan kuistilla ja tuijottaa ovee.... sohvalle tulee viereen ja heti ku antaa vähä rakkautta se rupee kiehnää kylkee niin et ite meinaan tippua lattialle... tai sit se änkee syliin... en aina tiedä onko se kissa vai koira.... lenkillä se jahtaa lintuja niin et meinaa kaikki raajat repee irti, mut muuten sitä saa vetää perässä ku mitäki pulkkaa.... se kuorsaa kovempaa ku ukko ja lattialla on joka kerta pään kokoinen kuolalammikko ja aina ekana saa kuivata lattian ennenku nousee sohvalta...... sit se makaa AINA ihan keskellä lattiaa, eikä se edes tajua jos sitä vähä potkii mennessään :confused: seuraava on kyl joku pikkurakki....

se on ku mies... todella raivostuttava, mut silti ihan hirveen rakas :rolleyes:

Toivottavasti se vauva-ihminen ois miehelles jotenki kongreettisempi unentarvitsija..vaikka toki Sinäkin tarvitsisit lepoa viime metreillä :Heartpink

Niin ja se on kyllä välillä oikeesti huolissaan kun nukun vaan 1-4h yössä mut ei kyllä tee mitään helpottaakseen sitä tilannetta. En oikein ymmärrä sitä...

Miekin olen muutaman kerran kysynyt mieheltä, että missä ne pusut?
Tänään tuli vielä erikseen antamaan, vaikka olin varma että menee kiireissään vaan ulos ovesta..
Kuulemma olen niin "vaivaisen tai väsyneen näköinen, ettei viitsi tulla ahdistelemaan", hmmmm ;)
Ja olen sanonut miehelle että kyllä kaipaan paljon läheisyyttä (tää on mulla vaihdellut koko raskauden, etten yhtään ihmettele että nyt mies on pysynyt etäällä kun rv 20-30 mua ahdisti kaikki ihokosketus kenen kanssa vaan..).. Nyt sit taas oikein janoan läheisyyttä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä kaipaisin läheisyyttä ihan koko ajan. Aina sais olla silittelemässä tai halaamassa. Jos en ite saa läheisyyttä niin meen antamaan sitä miehelle, mutta lopetan nyt. Ehkä sekin rupee sit kaipaan sitä?

mä oon yrittäny ukolle kans sanoo, et kaipaisin vähä halittelua ja hellyttää, mut se väittää et oon niin kiukkunen et se yrittää pitää matalaa profiilia..... miks ne ei voi tajuta, että se hellyys monesti helpottaa oloa ja tuo turvaa?!??!

Sama juttu täälläkin, mä kun menin vihjaamaan että jonkinasteinen läheisyys ois ihan kiva niin mies totes et en mä vaikuta yhtään siltä et semmosta kaipaisin... Oisko sitten mullakin ollu joku ohimenevä vaihe jolloin en niin kaivannukaan mutta se on jo ohi joten halit tänne kiitos!

No ehkä mun ei pitäis marista aamupusuista. Mua kuitenkin pussataan sen sata kertaa päivässä ja kehutaan kauniiksi, vaikka oon omasta mielestäni valtava nauta.

Mutta hiljaa vois yrittää olla eikä kopistella kaikkia kaappeja läpi! Ja jos tehdään eväitä pakastepurkkeihin ja niiden kansista rapsutellaan vanhat tarrat irti ja ne liimataan roskiskaapin oveen, niin voi olla, että tämä näppärä liimailija löytää ne tarrat tyynystään seuraavan kerran yöksi tullessaan...

Jahka vauva syntyy, en siivoa enää sekuntiakaan.

Se siitä lepohetkestä.. Tytär pimpotteli vähän väliä ovikelloa ja mies tiuskii kun kyselen millon olis suurin piirtein valmis et osaan tehdä ruoan valmiiksi. En sit tee saatana!

Kyfixfix: minkä rotuinen piski teillä on?

Onko se tää ankea sadekeli vai mikä mua taas väsyttää.... Nukuin kuitenkin suht hyvin lähes 8h viime yönä yhdellä vessareissulla. Jotenkin on vaan veto poissa.... Huoh...

Ei mitään uutta maan päällä, mutta väsyttää ihan sairaasti ei vaan pääse nukkumaan ku ootan puhelua ja tuolia jonka pitäis ovelle tulla 12-14. Tajuttiin tossa et kaivovesi pitää tutkia ennen Tontun syntymää... Toivottavasti se on kunnossa...

Lyyti eiks se ollu sun miehen exän kissa vai keksinkö omiani? Palautukseen vaan tommonen jos näin on :mad:

olin vielä kolmelta yöllä ylhäällä, sen jälkeen joskus tuli uni. Rytmi ihan päälaellaan, ja silti ihan voimaton ja uupunut olo. huoh.

Takaisin