Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies hävittänyt mun sille lahjaksi ostaman 200€ ipodin. Ei vituta ei. Kämppä käännetty ympäri eikä löydy. Vittu hienoa. Ja joo, ei se tahallaan sitä tietty hävittänyt ole mut silti mua kiehuttaaa perkele. onko pakko aina pitää kaikkia takin/farkun taskuissa joista tavarat tippuu/varastetaan vähän helpommin kuin esim siitä olkalaukusta mikä sillä on aina mukana.... Kotivakuutuksen omavastuu näköjään 150€, tosi hyödyllistä. :mad::mad::mad:

Tää päivä on kyllä ihan kamala.. Huono olo ollu koko päivän, eikä oloa helpota että rakas mummi lensi pilven reunalle aamulla. Ja toi vesisade masentaa :'(

Kiitos osanotoista.. viimiset kolme vuotta mummi oli jo toosi huonossa kunnossa, et hänelle oli parempi päästä ukin seuraan pilven reunalle, mut kyllä se silti vaan itseäkin kirpasee ja pahalta tuntuu :(

Osanotto Suski! Vaikka oli odotettua, niin aina se hetki yllättää. Ja ikävä iskee, kun se on niin lopullista!
Samoissa tunteissa olin esikoisen loppuraskaudessa. Miten se aina onkin, että yksi poistuu suvusta, niin uusi tulee jatkamaan. Ainakin meillä on mennyt niin.

Toivotan voimia ja osanottoja Suski! Mulla kuoli mummi viime vuonna näihin aikoihin ja vieläkin kirpaisee ja tulee kyyneleet silmiin kun häntä ajattelee. Halaus sulle!!

Helkkari, pitääkö simuloida keittiöremonttia aamulla lähtiessään? Ja hölistä kovaan ääneen? Ja käydä neljä kertaa pussailemassa heiheit? Jumankavita, mä herään tunnin välein muutenkin, antakaa mun olla! :smiley-angry016

Aretha täällä kans muka yritetään olla hiljaa aamusin mut aika huonoin tuloksin, äänet nousee koko ajan ja kolistellaan yläkerran veskissa vaik alhaallaki vois käydä ja huudellaan huoneesta toiseen, kello soi kolmee kertaan ku torkutetaan jne jne. Sit tullaa ennen lähtöä moikkaamaan ja sanomaan et jää vaa rauhas nukkumaan. Aivan varmasti se uni enää tulee!

Hymis: Mun univaikeudet alko 10v. sit sillai, et otin silloisen poikaystävän luokseni asumaan yksiöön. Tämä herrapa ei käynyt töissä eikä opiskellut vaan mm. pelasi pitkin yötä pleikkaria ja nukkui pitkään iltapäivällä. Vaikka tv oli äänettömällä, tietysti se vilkkuva valo ja toisen liikehdintä häiritsi mun unirauhaa. Menin 2-vuoro-oppisopimustyöpaikkaani aina ihan silmät ristissä. Sillä lailla pikkuhiljaa unesta tuli mulle ongelma. Poikaystävän tajusin laittaa onneks jossain vaiheessa pellolle, ja tietämäni mukaan ei ole vieläkään saanut 30-kymppisenä elämäänsä raiteilleen.

Voi toivottavasti saisit taottua järkeä tuon ukkosi käytökseen. Hali täältä toiselta, joka ei myöskään saa koskaan lähtösuukkoja keltään :Heartpink

mä sain ennen aina sen suukon ja heipat..... sit jossain vaiheessa se siirty siihen et mut peiteltiin ja sanottiin heipat.... nykyään sanotaan vaan heippa....jos sanotaan :angry2

mä sain ennen aina sen suukon ja heipat..... sit jossain vaiheessa se siirty siihen et mut peiteltiin ja sanottiin heipat.... nykyään sanotaan vaan heippa....jos sanotaan :angry2

Takaisin