Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huoh. Appiukko osti meille lahjaksi tiskikoneen, mikä on tositosi hienoa ja ollaan siitä todella kiitollisia ja iloisia!!!! Mutta. No miehen veli toi sen pakullaan tänne pari viikkoa sitten ja appiukon piti tulla se asentamaan.Sunnuntaina sanoi että tulee joko ti ja tänään, no ei tullut. Äsken mies soitti sille ja koska lähtevät nyt vaimonsa kanssa aurinkorannoille lomalle, tulee kuulemma pääsiäissunnuntaina sen asentamaan. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa mutta nyt se kone on tossa ei-niin-isossa-eteisessä odottamassa sen reilun KOLME viikkoa. Pitikö se tuoda tänne jo etukäteen ku appiukon firmalla on kuitenkin isot varastot jossa sitä olis voinut säilyttää?! Plus et miehen veli tuodessaan jostain syystä sitten päätti repiä sen paketista pois eli eteisessä on se tiskikone ja iso pahviloota jossa jotain tavaraa.. Ärsyttää.
Ja sekin, et yks kaveri ei viime la voinut tuoda turvakaukaloa tullessan mun kemuihin, vaikka tuli autolla ja olin etukäteen sanonut että jos tuut autolla niin tuotko sen samalla... Saadaan se ilmaseks kaverin siskolta, eli ei sais taas valittaa... Mut nyt meidän pitää ilman autoa hakea se sieltä, ja julkisilla tohon vajaan 15km matkaan menee yhteensä melkein 3h. Onneks mies sanoi et se sen hakee vknlppna mut silti ärsyttää sikana!
Ärsyttää lisäksi jatkuva himo jätskiin.

valivalimarimari. menisin nukkuu jos ei tulis viidakon tähtöisiä tänään (on surkee tapaus)

Sattuu selkään! Päivä päättyy ihan surkeasti. Miks miehen pitää valittaa nyt joka asiasta! Mie oon yksin järjestelly täällä tavaroita mut mikään ei kelpaa: väärät tavarat oikeila paikoilla tai oikeat tavarat väärillä paikoilla tai väärinpäin. Ihan typerää. Haluan laittaa kirpparille kihartimen mitä en oo vuoteen käyttäny ja sit se käy siitä valittamaan et koht kuitenkin ostan uuden, miks se pitää myyä? No ku mie en käytä sitä!! MIks pitää joka asiasta nyt sanoa ja hakea oikein riitaa. Taian jäädä sohvalle nukkumaan ku oon varmaan väärällä puolella ja ihan väärinpäin sängyssäkin tai hengitän liian äänekkäästi... Typerää! :smiley-angry017

Hymykuoppa: kuulostaa niin tutulta! Miulla viimekuussa meni imuri, mikro ja pyykinpesukone :( kaikki viikonsisällä! Sit vielä mun onneton koirapolo meni nielaseen täytteettömän pehmolelun kokonaisena, josta suolitukos.. Leikkauspöydälle, ohutsuoli auki ja 700 € oli taas mennyttä.

Ymmärrän hyvin, saatiin auton huollon kustannusarvio tänään, 600 euroa. Jes. Pakkohan se on huollattaa, varsinkin kun muuten tosi tyytyväinen olen ollut tuohon kiesiin. Sapettaa se silti.

Ja uni ei taaskaan tule. Tähän alkaa jo tottua.

Sitten saat ainakin seuraa :). Mä menisin varmaan herättään ton oman ukon, jos sillä ei olis aamulla taas jotain palaveria tiedossa. Yksin saa kärsiä...

Saatko sä hymykuoppa nukuttua sitten myöhemmin? Mulla unet on selän takia katkonaisia ja voin valvoa vaikka 3 h ja sitten aamusta mennä uudelleen nukkumaan edes hetkeksi jos ei ole mitään menoja. Nyt taas selkä ihmeellisen tuntuinen, mahdollisesti heräsin supistukseen ja ainakin muuten vaan särkee eikä jaksais ottaa lääkettäkään.

Joo kyllä mä onneks saan nukuttua jossain välissä pari tunnin tai kahen pätkää. Ei ne torkut vaan samalla tavalla tunnu piristävän kun yöunet...

Ärsyttää ihan hirveesti, itkettää.. Saatiin eilen se asunto, joka oli muuten aivan ihana, kun käytiin sitä iltapäivällä katsomassa! Anoppi nyt sit päätti nostaa TÄSTÄKIN asiasta kauhean shown. Kuulemma ollaan hylkäämässä heitä (yeah right, uudelt asunnolt heille olis matkaa autol 30 min), mies ei nyt vois vuokraa tätä omaa kämppäänsä ku asunnon vuokraus on niin epävakaata.. Sit kaiken lisäks kehtaa syyttää MUA siitä et oon hänen pienen poikansa houkutellut asumaan vuokralle Helsinkiin, kun se vuokralla asuminen on niin kallista (60 neliöö, 2h+k, vajaa 650€/kk).. Pisti viel oikeen eilen miehen serkun soittamaan tänne siit kuinka tyhmiä ollaan jos lähetään vuokralle nyt. Onhan se nyt hemputti niin kauhee asuu vuokral. Varsinkin ku tos mist saatiin asunto, ni on neuvola, leikkipuisto, kauppa, apteekki, kioski, päiväkodit, koulut ja kaikki ihan vieressä..

Vihaan tommosta kontrolloimista. Sit vielä kehtas anoppi selittää, kuinka HÄN oli suunnitellut kaiken meidän varalle. Joo, en kaipaa sen suunnitelmia, kun osaan suunnitella itsekin! En kestä nähä sen ihmisen naamaa, mutta hän vaatii, että asiasta mennään keskustelemaan tänään heille. Onhan täs paljon keskusteltavaa ku voin todeta et minä ja vauva ainakin muutetaan Helsinkiin ja toivottavasti mieskin.

Oon nukkunut viel koko yön niin huonostikin tän asian takia, kun itkettää ja ärsyttää ja sit alko viel närästää ja tuntuu et happi loppuu.. Anteeksi avautuminen heti aamusta!

Sit viel mies eilen sano et ei hän nyt oo sentään muuttamas Ouluun kenenkään naisen perässä, niin anoppi kehtas todeta et sehän on eri asia! Huomaan kuinka paljon se musta tykkää.. Sit ku se paasaa viel aina et haluu olla tukena ja nähä lapsenlapsiaan. Se ei vissii tajuu et, mitä enemmän se käyttäytyy noin niin sitä vähemmän se näkee ketään.

Sit tää perus paasaus rahasta ja siit kuinka he on joutunut auttamaan meitä niin paljon. Anteeks nyt vaan mut kukaan ei oo käskenyt heitä auttamaan esim. auton korjaamismaksuissa vaan he on itse tarjoutunut maksamaan niitä. Olivat vielä vihaisia, kun ei ole saanut osallistua vauvan tavaroiden hankintaan.

Voi jumaliste mikä anoppi! Meillä on yksi ihminen jota miehen kanssa ei voida sietää yhtään. Onneksi ei ole sukulainen, mutta hänen kanssaan on oltava tekemisissä silti koskien veljeäni. Ollaan aina suut ammollaan et sanoks se oikeesti noin yms. Loppujen lopuksi hänkin on ymmärtänyt ettei meidän yhteiselo toimi, joten usein kun vieraillaan tällä sukulaisella niin hän menee muualle. Kaiken maailman tallaajia on kyllä olemassa!

Sun tapauksessa tuhinamurmeli vois mamma päästää jo poikasen lentämään pesästään! :)

Murmeli, toi on niiiin ärsyttävää!!! eikö ihmiset suunnittele ite oman elämänsä?! ja toihan on tosi edullinen vuokra Helsingissä.... aaarggghhH!!!!!!! ja noi hankinta hommat!!!! välillä tuntuu et anopit ostelee kaikkee vaan siks et sais hallita toisten elämää ja muistuttaa sit tulevaisuudessa että minä olen senkin teille ostanut... mä niiiiin vihaan anoppeja!!!! voi jestas sentään..... toisaalta ihanaa aina tietää etten oo ainoo jol on hullu anoppi, mut toisaalta sydäntä särkee joka kerta lukea muidenkin kohtalosta :sad001

Kyllä ärsyttää vieläkin miehen eiliset marinat. miten se onnistuu pilata tänkin päivän :angry5 Oisin voinu nukkua vaikka koko päivän läpi ku ärsyttää mut sit se valittaa varmaan siitäkin. Oiskohan silläkin hermot vähä kireellä vielä tän kämpän takia. En tiedä, mut mulle se ei kyl enää ryppyile. Raivostuttavan omahyväinen ja ylenpätevä ihan kaikessa välillä. Hän tekee kaiken oikein! :mad: Mut sillä ei ookkaan lasta kasvamassa mahassa eikä oo koko ajan ihan helvetin väsyny! Mie niin näytän sille! (rakastan sitä, mut ku menee herrrrrmoooot!:smiley-angelic008)

Takaisin