Huoh. Appiukko osti meille lahjaksi tiskikoneen, mikä on tositosi hienoa ja ollaan siitä todella kiitollisia ja iloisia!!!! Mutta. No miehen veli toi sen pakullaan tänne pari viikkoa sitten ja appiukon piti tulla se asentamaan.Sunnuntaina sanoi että tulee joko ti ja tänään, no ei tullut. Äsken mies soitti sille ja koska lähtevät nyt vaimonsa kanssa aurinkorannoille lomalle, tulee kuulemma pääsiäissunnuntaina sen asentamaan. Ei tässä muuten olisi mitään ongelmaa mutta nyt se kone on tossa ei-niin-isossa-eteisessä odottamassa sen reilun KOLME viikkoa. Pitikö se tuoda tänne jo etukäteen ku appiukon firmalla on kuitenkin isot varastot jossa sitä olis voinut säilyttää?! Plus et miehen veli tuodessaan jostain syystä sitten päätti repiä sen paketista pois eli eteisessä on se tiskikone ja iso pahviloota jossa jotain tavaraa.. Ärsyttää.
Ja sekin, et yks kaveri ei viime la voinut tuoda turvakaukaloa tullessan mun kemuihin, vaikka tuli autolla ja olin etukäteen sanonut että jos tuut autolla niin tuotko sen samalla... Saadaan se ilmaseks kaverin siskolta, eli ei sais taas valittaa... Mut nyt meidän pitää ilman autoa hakea se sieltä, ja julkisilla tohon vajaan 15km matkaan menee yhteensä melkein 3h. Onneks mies sanoi et se sen hakee vknlppna mut silti ärsyttää sikana!
Ärsyttää lisäksi jatkuva himo jätskiin.
valivalimarimari. menisin nukkuu jos ei tulis viidakon tähtöisiä tänään (on surkee tapaus)
Ja sekin, et yks kaveri ei viime la voinut tuoda turvakaukaloa tullessan mun kemuihin, vaikka tuli autolla ja olin etukäteen sanonut että jos tuut autolla niin tuotko sen samalla... Saadaan se ilmaseks kaverin siskolta, eli ei sais taas valittaa... Mut nyt meidän pitää ilman autoa hakea se sieltä, ja julkisilla tohon vajaan 15km matkaan menee yhteensä melkein 3h. Onneks mies sanoi et se sen hakee vknlppna mut silti ärsyttää sikana!
Ärsyttää lisäksi jatkuva himo jätskiin.
valivalimarimari. menisin nukkuu jos ei tulis viidakon tähtöisiä tänään (on surkee tapaus)

)