Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä keskustelu toisesta lapsesta meni sillein et mies oli "eihän me voida ikinä hankkia lisää lapsia ku tää ekakin raskaus on sulle ollut niin kauhee. mieti et ois sit yks kiljukaula vierellä huutamassa ku oksennas kahtakymmenettä kertaa päivässä..." Totesin optimisesti(tapojeni vastaisesti) että toinen raskaus voi olla ihan erilainen!! :grin

Mannaryyni, mun sisko kans synnytti muutosta seuraavana päivänä! :grin

Mutta ny kyllä marisen!
Mun auto hajosi! Ajoin ohitustietä 100km/h ja yhtäkkiä huomasin, et autohan vaan kiihdyttää vaikka en paina kaasua.
Jarrutin ja auto hidasti, mut kun painoin kaasua kaasupoljin ei liikkunut?
Painoin kytkimen pohjaan ja auto huusi kuin sireeni. A-PU-A!

Kotiin oli 4km matkaa. Ajoin sen vaihtamatta vaihdetta, jarruttelin vain kun vauhti nousi... Risteyksissa oli pakko painaa kytkinta ja ihan järkyttävä huuto. Pelkäsin, et auto räjähtää!
Mietin vaan että saanko pysäytettyä auton kotipihaan ilman, että se syttyy tuleen. Kyttäsin lämpömittaria... Hirvee meteli, kunnes sain avaimesta virran katkastua. Huokaus ja ihan hirvee tärinä päälle! Itku tuli vasta kun soitin miehelle!

Kiva, ei oo autoo nyt! Enkä tiedä koska saan käyttöön, taitaa olla iso remontti edessä.
Miehellä on auto, joten kyllä me selvitään ja synnyttämään päästään... Mutta kiva lähteä nyt hakemaan tyttöä bussilla. Kävelisin, mutta en pysty enää tän mahan kanssa. Tai ehkä yritän... Mutta pelotta että jään tuonne tienvarteen!

Nyt ottaa pattiin ja aika rankasti! :sad010

Pioni, tiedän tuon kauhun tunteen! Mun edellisessä autossa kävi noin, mutta vain talvisin. Kaasuläppä jäätyi jumiin ja vaikka himmasi jalan kaasulta niin meno jatkui. Tosi mielenkiintoinen tunne esim. jäisessä rampissa ajaessa. Siihen auttoi voitelu ja putsaus. Tosin joka talvi vaiva aina palasi.

Nyt nykysessä huomasin saman ilmiön ja aattelin että tää on nyt jotain huonoa pilaa kohtalolta. Mut se johtuikin vain siitä että autoon on lyöty jotkut vähän sinne päin sopivat motonetin mattosarjat ja jos tempaisee pedaalin metaalliin niin poljin jäi siihen mattoon kiinni.

Mulla nimittäin jo ihan ekassa autossa oli pari kertaa toi vika. Johtui taasen siitä että siinä oli poljin lattiassa kiinni ja olin yhdellä Yyterin reissulla onnistunut saamaan sinne väliin ämpärillisen hiekkaa. Isä sen sieltä imuroi pois kun kerroin kauhun hetkistä kotimatkalta :rolleyes:

Ei toi vika välttis iso ole mutta ehdottomasti sellainen ettei nyt kannata tolla autolla körötellä ennen kuin vika on varmasti paikannettu ja korjattu!

Tänään TAAS sellanen päivä ettei tunnu saavan mitään aikaseksi. Tahtoo energiaa. Koko ajan väsyttää ja laiskottaa ja johonkin sattuu. :( Plääh!! Tahtoo jo ton lapsen ulos!

En tiedä miten iso on, mutta kun kädellä koitin kaasupoljinta, niin se nousi ihan löysänä ylös päin ja tietty alas päin painaessa ei mennyt alemmaksi. Onkohan siellä jotain katkennut, kun se niinkuin roikkuu pohjassa.

Auto on ihan romu muutenkin ja oon yrittäny sinnitellä sillä mahdollisimman pitkään opiskeluiden ja näiden äitiyslomien takia. Ostan heti uuden auton kun menen töihin. Harmittaa vaan, et jos toi on iso remontti niin tuskin enää korjaan sitä.

Mies on kans ihan kyllästynyt tuohon mun kotteroon, se kun on joutunut käytännössä maksamaan meidän perheessä kaiken viimeiset kolme vuotta. Kesäkuussa olis katsastus ja ainakin tuulilasi pitäs vaihtaa ennen sitä. Ja nyt toi remontti!!! Mitä siitä vielä sit paljastuiskin!

Ehkäpä mä alan asennoitua autottomaan äitiyslomaan! :smiley-angry017
Vaikeeta on, kun on niin fottunut autoon...

Siis nyt mulla napsahti ton anopin äidin kanssa ! :mad: Se haukku mut LÄSKIKSI ! Siis mä oon laihtunu 15 kg ja painan nytki vähemmän ku ennen raskautta ja oon muka törkee läski !? Et pitäiskö mun vaan myöntää itelleni et oon lihonnu ja mulla on iso perse ? Niin ja mun miehestä oon tehny anorektisen laihan kun mä en tee hänen mieluistaan ruokaa kotona ! Anteeks mitä ? Mun ukko on saman kokonen nyt ku me ollaan tavattukki ja ihan normaalisti se syö ja päättää vielä meillä aina mitä syödään et on kyllä varmasti hänen mieluistaan ruokaa ! Ja kun meidän poika oppi sanat "kana ja riisi" niin meillähän ei muuta syödä kun kuivaa kanaa. Ja lapsikin on aina nälissään kun on niin huonoa ruokaa kotona :mad::mad:

Vasen puoli selästä kipeä kun pitäis istua ja ommella... Kiukuttaa! Ja sit vedin kolme pannaria, jonka jäkeen tuli katumus :sad001 Blaah

Muruska, mä söin berliininmunkin! Ja mun piti olla sokerilakossa... Oon sitä kiltisti kyllä ollutkin, mutta nyt olin munkin tarpeessa.

Munkkia :rolleyes: nam! o_O Nonii. Sain yhen viita puoliks tehtyy ja nyt täytyy liikkua. Istuminen ei tee hyvää yhtään selälle... Vasta eilen kehuin kuin kaikki on hianosti!

Jee Pioni, mäki söin tänää bernarin :grin vaikka oli sokerimittaus päivä, mut voinkin huomenna työntää sen hilloon töhrityn seuranta kaavakkeen sen neukku-eukon nenän eteen :angel12 heh heh heee....

BERRY: Voi venäjä että osaa olla kaikki kakka taas sun niskassa!! sano sille ämmälle, että et se sinäkään mikään vinkuheinä ole...... :mad: ja eikös se nyt ole ihan normaalia että välillä ollaan vähän läskejä jos vauvvoja odotellaan.... ja jos aikuinen mies ei osaa ihtiään ruokkia, niin saa mun puolestani vaikka kuukahtaa siihen anoreksiaan.... ei se naisen tehtävä ole pelkästään se ruokakaapin täydennys.....

Kusevat vaan omille jaloilleen tuolla, ihan ku lapsi ei tajuis et huudolla saa sit periks jos toistuvasti käy noin.

Ärsyttävä päivä. Eilen oli jo jotenkin pinna kireellä ja tänään sama meininki jatkuu. Aamu alkoi itkulla vaikka mikään ei oo vialla ja nukuinkin ihan hyvin mut jotenkin nyt kyllästyttää ihan helvetisti tää raskaus ja se ettei pysty liikkumaan normaalisti ilman ähinää, puhinaa ja heikotusta. Nyt oon koko päivän vaan maannu sohvalla, lukenu kirjaa ja nukkunut.

Ehkä ihan hyväkin, että tulee tällanen täyslepopäivä kun oon viimosen pari viikkoa touhunnu hirveesti ja nukkunu vähän huonosti. Kuitenki ärsyttää kun ulkona olis niin hiano ilma ja piha pitäis haravoida, mutta kun en nyt vaan yksinkertasesti jaksa. En tykkää yhtään tälläsestä joutilaana makaamisesta ja tuntuu et menee päivä ihan hukkaan. Toivottavasti huomenna sitten ois känkkäränkkä hävinny ja voimat palanneet...paras ois!

Niin tuskainen olo! Jäbis punkeilee jotenkin ihmeellisesti tuolla masussa :/ Ja meinaa närästää vaikka masu on tippunut entisestään..
Tänään otetaan vähän seksiä ja saunaa käyttöön, jos sais vaikka vähän paikkoja ärsytettyä kun ei riitä 2 tunnin pihahommat eikä spinnaus..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

mun täytyy varmaan kohta marssia kans spermapankkiin hakeen vähä käynnistys ainetta..... rupee ottaan päähän tää läskiys... vaikka ihan vaan istun täs sohvalla, tuntuu et tissit painaa silti kurkkua niin, et vaikee hengittää :confused:

päiväunetkaan ei onnistu, reilu kolme tuntia yritin, mut pakotti ja vihlo kylkiä ja pikkunen möyrys nii ei onnistunu nukkumine...

Ja lisää marinaa. Meillä ei oo kunnollista lämminvesivaraajaa niin suihkusta ei tuu kunnolla lämmintä vettä. Mie niin tykkäisin käydä lämpösessä suihkussa etenkin nyt kun kolottaa ja jomottaa joka paikkaa mut ei niin ei. Meillä tulee kunnolla lämpöstä vettä suihkussa semmosen 15 sekuntia ja sen jälkeen se haalenee kädenlämpöiseksi mikä ei mun mittapuulla oo tarpeeksi. Inhottavaa käydä suihkussa kun iho ihan kananlihalla koko ajan ja paleltaa. Sillähän toikin hoituis kun hommais vaan isomman lämminvesivaraajan mutta kun tässä on kesälle tiedossa jo muita hinnakkaita remontteja niin ei taida rahat tällä erää riittää. Ei kun lottoa vetämään vaan..

Takaisin