Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eii se anoppi vaan se appi! Herran jumala, että on raivostuttava tyyppi! Lyön sitä viimeistään siinä kohti, jos kehtaa tulla synnärille neuvomaan miten mun pitää lastani hoitaa. Muistan ku miehen siskolle synty vauva neljä kuukautta sitten, ni ketä ikinä vauvaa piteliki ni tää yks huus aina takavasemmalta että tue niskaa!! :mad: Joo ei kai?? Sano omalle vaimolleenkin, vaikka on kuitenkin heidän kaikki kolme lasta onnistunut normaaleiksi kasvattamaan.

Meijän muutossa meni siihen totaalisesti hermo ku repi tavaraa mun kädestä, ku ne oli hänelle helpompi kantaa. Nyt ollaan miehen kanssa päätetty pitää vähän pesäeroa hänen vanhempiinsa, mikä on harmi sinänsä koska anoppi on tosi sydämellinen ja ihana.

Mun on kyllä pakko myöntää et mul on myös rasittava appi ! Tosin se on alkoholisoitunut ja aina neuvomassa. Sit humalassa soittelee ja jos erehtyy vastaa nii joutuu puhuu 2 tunnin puhelun kun siitä ei vaan pääse eroon :mad:

Perkeleen naapurit. Bilettäminen ja musiikin kuuntelu loppunut onneksi, mutta joku uskomaton tarve siirtää huonekaluja/tuoleja raahaamalla on yhä olemassa. En ymmärrä! ! Meidän makuuhuoneen alla on noiden asuntolan keittiö ja viimesen puol tuntii kuunnellu ku tuoleja (?) vedetään edestakas minuutin välein. Mulkkuja. :mad:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Haha.. Muistakaa rakkaat ystävät, että mekin ollaan sit jossain vaihees jonkun anoppeja. Tosin mä ajattelin et ainakin yritän olla mukava anoppi jollekin joskus monen vuoden päästä. :)

Nukuin niin huonosti ku ei meinannut tästä flunssalta saada henkeä ja sit pissitti ja ei muuten vaan enää väsyttänyt. Sit kuitenkin heräsin jo 6:15 "pirteenä". Mitkä yöunet siis..? Pitää varmaan keskustella Nukkumatin kaa näistä nukkumisajoista. :wink

juu mä luulen et meistä tulee ihan hyviä anoppeja, kun ollaan itse kärvennetty helvetin tulessa :wink

meidän anopilla on kans tuo "hän ei koskaan tarkoita mitään pahaa" blaa blaa blaa ja on niiiiiin uskovainen ku olla ja voi... jumala sitä jumala tätä.....

miehen veljen vaimo sai toisen keskenmenon puolen vuoden sisään niin anoppi oli laittanu tekstiviestin et nyt olis aika kääntää kasvonsa kohti jeesusta ja kysyä mitä voi tästä oppia :mad: saakeli toinen makaa itkusilmässä sairaalassa kun on taas menettänyt vauvan..... ja kaikki se kuulema johtuu yhdestä koristeesta heidän makuuhuoneessaan ku siinä asuu pahoja henkiä..... mua niiiiin ottaa päähän!!!!! vaikke ne mulle sitä sanoneet, mut voin vaan kuvitella miltä tollanen tuntuu...... sit ite erehtyy sanomaan jonku poikkipuolisen sanasen niin sitä itketään puoli vuotta.... aaarrrgggghH!!!!!!!!! verenpaine nousee jo taas pelkästä ajatuksesta!!! onneks se on tällähetkellä niin vihanen mulle et ei pidä mitään yhteyttä... :grin

tuli muuten viime yönä melko mahtinen suonenveto jalkaan :confused: kivistää vieläkin eikä pysty kunnolla käveleen...... ei oo ennen noin kovaa ollu....

Viime yö oli yhtä painajaista. 2 tunnin yöunien jälkeen kuopus tulee sanomaan, että oksettaa. Käydään vessassa oksentamassa ja jatketaan unia, tällä kertaa iskän ja äitin vieressä. Poika tuntuu myös kuumeiselta, joten annoin hänelle kuumelääkettä. Noin tunti tästä poika herää itkien, kun on nähnyt painajaista ja on myös ihan hiestä märkä kun kuume on laskenut. Vaihdetaan kuiva pyjama ja jatketaan unia.
Noin 3 tunnin päästä esikoinen tulee meidän makkariin, että hänelläkin on huono olo. Käy vessassa juomassa vettä ja oksentaa samoin tein kaiken pihalle. Tässä vaiheessa myös esikoinen siirtyy meidän sänkyyn nukkumaan ja iskä menee lasten sänkyyn jatkamaan uniaan.
Kuopus nukkuu sikeästi vieressäni, mutta esikoinen kiemurtelee ja pyörii. Minä olen koko ajan hereillä ja kuulostelen, koska alkaa taas oksettamaan. Vihdoin esikoinenkin nukahtaa, klo on n. 5 aamuyöllä. yritän itsekin nukkua, mutta ensin alkaa pistämään rintalastaan, kun varmaan kramppaa lihakset. Olen niin hullussa asennossa nukkunut monta yötä. Sitten kramppaa pohje. Hetken venyttelyn jälkeen nukahdan ja saan nukuttua pari tuntia, kunnes kuopus herää.
Yöllä kävin vessassa ainakin 4 kertaa, kun yleensä käyn max.1kerta. Nyt lisäksi yskittää ja yöllä oli vuoroin hiki ja kylmä.
Tämmöisiä öitä on nyt kohta jatkunut viikon ajan. Ei jaksa enää pitkään. Kiva herätä aamulla, kun päätä särkee jo valmiiksi.

Meillä miehen kanssa tää joku kriisivaihe vaan jatkuu... :sad001 on jonkinlainen kuilu tullut meidän väliin ja kiree,räjähdysherkkä ilmapiiri,onneton olo. En haluis tällästä just nyt tässä vaiheessa. Tätä on jatkunut jo useamman viikon ja tuntuu ettei lainkaan helpota. Nytkin mies nukkuu tuolla krapulaansa ja sen tietää,että nukkuu koko päivän ja ehkä vielä huomennakin. Yritä tässä sitten olla stressitön ja rento. Helpommin sanottu kuin tehty.

Lälly: Sun appi kuulostaa tutulta, nimittäin mun faijalta. Herra kaikkitietävä on onnistunu naapureittensaki kanssa saamaan huonot välit kun aina tietää kaiken paremmin. Mun muutto, systerin talonrakennus, kaikessa hän on päällepäsmänny. Ärsyttävää kun ukolla ikää, eikä vieläkään oppinu ihmisten tavoille.

Lisättäköön et isäni(miltein 70v.) alko valistaa mua vaunujen ostostaki. Mitä hemmetin asiantuntemusta hänellä muka niihinki ois ollu?? :angry5 :grin

Jenskulille tsemppiä! Tuo on kyllä viimeinen mitä kaipaa enää tähän tilaan... Oletteko puhuneet tai pystyttekö puhumaan mikä hiertää? Olis kuitenkin tärkeä saada asiat kuntoon ennen kuin vauva tulee, sitten se elämä vasta muuttuukin ja mies voi kokea jäävänsä täysin paitsi huomiota eikä se ainakaan paranna tuota tilannetta...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oon taas hereillä ihan väärään aikaan! :(

Jenskulille tsemppiä! Toivotaan että kriisi on ohimenevä ja saatte yhessä juttelemalla selvitettyä tilanteen. Tässä raskausaikana on muutenkin jo ihan tarpeeks huolenaiheita!

Juu,juteltu on ja tiedossa mikä hiertää. Mun pitäis vaan olla kärsivällinen,antaa aikaa. Mutta kun haluis,että asiat olisi pian kunnossa ja murheet poissa ennen pienen syntymää.

Näin niin kamalaa painajaista etten pysty tai halua enää nukkua vaikka väsyttää. Pidin unessa meidän koirasta kiinni kun se oli jäänyt auton alle. Sen tassu oli ihan murskana ja sillä oli todella kovat kivut joita se ulisi enkä minä voinut tehdä mitään. En voinut auttaa viatonta, kärsivää muruamme. Aivan kamala uni!!! Toivottavasti näitä painajaisunia ei tule enää!!!!!!!!

Meille on miehen kans kehittyny ny joku pohjaton kuilu mille ei todellakaan näy loppua :sad001 Mä oon niin väsyny tähän riitelyyn ja tappeluun et HUOH ! :sad001 On muutenkin masentavaa löhötä vaan sohvan nurkassa tekemättä yhtään mitään ja sit et yks haukkuu tyhmä idiootiks koko ajan ja syyllistää mua vauvan tilanteesta :sad001 Alan olee niin väsyny ettei tekis mieli mitään muuta ku itkeä ja vaik oon koittanu ukolle mun olosta niin sitä ymmärrystä ei heru :sad001 Mun mielestä mulla on ihan tarpeeks tässä stressiä et toisen täytyy olla tollanen kusipää.. Täytyy varmaa ottaa vähän väliä...

Takaisin