Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kyllä muakaan innosta se kuraloskamoska mitä tuosta lumesta kohta tulee. Toisaalta ehkä uittaa osan katupölystä ojanpohjille.

Ei mun talviloman kunniaks olis tarvinnu mitään perhanan takatalvea järjestää!! No viis pienistä.. Mun iloa ei nyt voi edes sää pilata, ku ollaan tänään menossa parhaan ystäväni, tulevan kummitädin kanssa lastenvaate kirppikselle, ja tähän asti hillityt ostos himot saavat päästä mielivaltaisesti valloilleen! Toivottavasti teen löytöjä :)

Kyllä se kevät tulee kuitenkin! Hyvähän se vaan on että vähän satelee lunta ja vettä niin kadut puhdistuu pölystä! Ei toi lumi kauaa kestä :)

Lapset kyllä osaa nauttia aina tilanteesta kuin tilanteesta. Tyttö huusi innoissaan, ihanan pehmeää lunta! Hiekkalaatikolla sai tehtyä oikein hyvää kuralumivelliä!
Noi lapset ei kyllä siivoa niitä sotkuja ja pese vaatteita! :wink

Täällä on ilmeisesti pikkasen yöllä satanu. Mie en kyllä ikkunast huomaa, mut mies sano ku käytti koiran.

Yöllä oli kivat kylkikivut............ Kai se pitää se kallis lampaantalja hommattava jos auttaa..

Mäkään en tosta lumiräntämöhjöstä tykkää..

Yöllä klo neljältä heräsin taas selkäkipuun kuten yleensäkin ja nyt tajusin, että kummitätini täytti helmikuussa 60 vuotta ja mä en oo koko asiaa mitenkään muistanut. Ei olla läheisiä, ei pitänyt juhlia, mut silti, oisin voinu ees kortin laittaa. :smiley-angry017 Voi itku ja harmitus! Mulla ei oo synttärit kalenterissa tänä vuonna mitenkään ajan tasalla ja kun mietin eilen omien vanhempien kanssa heidän juhliaan, niin tajusin, et ei perhana, sama vuosi mun kummilla.

tuli se talvi tänne länsirannallekin..äh, no jospa tuo aurinko pinnistelis sen sulattamaan kuitenkin? Ei yhtään olis enää tarvinnut..karitsatkin tulee niin pian, että lämpöä mä nyt vaan vastaanottelisin.:smiley-angelic001

Mietin, et pistäiskö kimpun interfloran kautta menemään ja selitykset asunnonmyymis- ja ostokiireistä ja vauvajutuista... Asunto siis löydettiin itsellemme tuolla paikkeilla ja nyt parissa viikossa on oma asunto jo melkein myyty, vastatarjousta odottelemme tänä aamuna ja toinen näyttö myös tänään jos ei kauppoja tästä ekasta tarjouksesta synny. Lisäksi ollaan rampattu joka viikko miehen veljellä kun heille syntyi poika helmikuun puolenvälin jälkeen. Ehkä oma unettomuus ja selkäkivutkin on vaikuttaneet. Tässä selityksiä, kelpaisko ne...

Perkele. Taitaa olla huuliherpes tuloillaan ylähuuleen :mad: tiettekö saako zoviraksia yms hoitotuotteita käyttää raskauden aikana? Hus:n se puhelinpalvelu auki vasta huomenna....

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon ainakin käyttäny. Ainakin Zoviraxin ja Vectavirin pakkauselosteessa sanotaan, että pitäis neuvotella lääkärin kans. Enpä ole neuvotellu. Oon ajatellu, että sitä laitetaan niin pieni määrä kerrallaan, että tuskin siitä kovin paljoa menee vauvalle.

Nyt iski se tylsyys.. Ei kiinnosta kattoo ees täykkäreitäkään.. Mies viel pukertaa tuota graduaan.. Mieli tekis urheilla, mutkun ei oikei vois, kun pitäs olla viikolle 37+0 suht rauhassa, kun ei toi ahertaminen käy näkkyy miulle ja masulle. Mitä mie siis teeeeeeeeeeeeeeeeen?!

Auton ratin taaksekaa en mahu, kun penkki pitää vetää nii lähelle rattia, et turvavyö ei enää yllä ympäri.. Oon siis iha täysin ton miehen armoilla tuon autonkin suhteen... Yhyhyyy...

Plus yllättävän hiljasta täällä! :eek: Kaikkiks ne hävis nyt synnyttelee... :grin

mun tekis mieli sanoo, et pidä Twilight -maratooni, mut sä saatat olla just yks niistä kuka potkis mut siitä hyvästä :eek: taidan siis itse pitää................. :grin

Joo ei oo kyllä Twilight kiinnostanu koskaan sekuntiakaan... :grin Kiitti ehotuksesta.

Miun kun ei tee mieli vaan olla sohvalla ja kattoo teeveetä yhtään! On sitä harrastettu vähä liikaa... Ois kiva päästä ulkoilemaan kunnon lenkille! :confused:

Ja se asunto ei mennyt kaupaksi. Pitäis aloittaa siivoaminen, koska nyt sitten on näyttö(ois peruttu jos oisivat ostaneet kun määräaika vastata oli aamuun mennessä). Voi vittu, et vituttaa kaikki, asunto ja unohdetut kummitädin kuusikymppiset. Ei huvita tehdä mitään, itkeskelen vaan. :sad010

Takaisin