Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Asutteko hymykuoppa äitisi kanssa kaukana toisistanne? Luultavasti ihan hölmö idea, mutta mieleen tuli se sun neuvolapsykologi. Ottaisko se sut ja äitis vatsaan lähinnä sun takia ja samalla voisitte sivuta myös äidin tilannetta. Äidinhän vois pyytää mukaan ihan jollain verukkeella lapsuudesta tms. Äitikin vois havahtua huomaamaan tarvitsevansa apua.

Ihan vähän marisen nyt mun sijaisesta, jonka ei nyt tunnu ymmärtävän, että vois hoitaa kaiken ylimääräisen liikkumisen nyt kun kävelen taas kuin jalkapuoli ankka. Tosi kiva ohjata esim. vieraita oikeisiin paikkoihin, kun vaapun mummovauhtia.

No soitin tänään uudestaan tk:lle heti kasilta niin empäs saanu aikaa luomenpoistoon. "Soita ens viikolla samoihin aikoihin"........ Mietin, et jätänpä kuppasen luomeni sit poistattamassa. Et ei oo kiva maata synnärillä, kun selkä on tikeillä, kun aika menis jo 3vkon päähän + se luomen parantumisaika.. Ja mikähä raskausviikko miulla sillo ois.. Rv37! Et ei hirveesti tee mieli järjestää lähelle h-hetkeä mitään operaatioita..

Ja varmaan, kun selässä hankausta tulee niin luomi ois parantunu vasta rv 38.. Juuu...

Mulla meni n. 2 kk ennen kuin oli kokonaan parantunut ja haavat kiinni vaikka ohjeissa lukee, että luomen poistosta paranee parissa viikossa :/
Ja se kutisi pitkään! Vielä 2 kk sitten raavin arpia, mulla siis oli yksi rinnan alla ja toinen yläselässä.
Suosittelen että vasta raskauden jälkeen menet jos luomen poistaminen noin pitkälle venyy!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oho!! No jätän OIKEESTI suosiolla luomen poiston tulevaisuuteen.. Äipälle näytin tuota niin on se ollu kuulemma tommonen jo pari vuotta nii eipä sillä nii kiire oo. Sain vaa miehen puheesta sen kuvan, et se ois muuttunu jotenkin.. Itekun ei nää tonne selän taakse.. :confused:

mulla ekaa ootellessa muutamat luomet muuttu ja lisää tuli aikas paljon... kävinkin näyttää niitä synnytyksen jälkeen ja muutamat poistettiin, mut kaikki oli ok..... se lääkäri sano et se on ihan normaalia, varsinkin jos on taipuvainen luomiin... nyt ei mun mielestä oo muuttunu tai tullu niin paljon lisää ku ekan kohdalla, mut ajattelin varmuuden vuoks kumminki käydä taas näyttää ku pulla on pyöräytetty...

Miulla, kun ei hirveesti noita luomia oo niin sepä se vähä säikäytti, kun miu kummanki vanhemman suku on niin syöpä"rikasta", että ei iha siks kerkeis muuttuu..

Mun kauneuspilkku on alkanut tummumaan ja nänniin on tullut mollukkaluomi.. Ja toi kainaloluomi tuli ihan samaan paikkaan missä esikoisesta oli - sit se taas haalenee kun raskaus päättyy, mikä lie se edes on :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Miten kaikki kääntyi näin. Remontti ohi yksityiskohtia lukuunottamatta, mutta juuri nyt valmistumisen kynnyksellä parisuhde todella huonossa kunnossa. Mies puhunut vain että teen kaiken väärin tai jätän tekemättä (varmaankin tahallani teen kaiken niin) mitä en muistanut tai en vain osaa lukea miehen ajatuksia. En tiedä mitä voin sanoa tai tehdä paremmin kun oikeastaan vauvan vuosi pitäisi levätä entistä enemmän. Jos olisi vaan joku paikka mihin voisin mennä niin menisin, jos ymmärtäisi arvoni kun olen poissa. Ollaan riidoissa ja mies lähtee vetämään jotain helvetin leiriä viikonlopuksi ja jättää kaiken taakseen kuin asiat ratkeasivat niitä käsittelemättä. Tuntuu etten kuulu juuri remontoituun yhteiseen kotiimme.

Voi Muruska, onpa ikävä kuulla! Eipä taida kriisitilanteesta olla helppoa pakoreittiä. Toivottavasti saatte asioita pikkuhiljaa selvitettyä kun sun mies tulee takasin!

Muruska,mun mies on aika samanlainen.. Yleensä kaikki on mun syytä jne. Mutta! Mä luulen, et meidän kohalla johtuu miehen lievästä masennuksesta, johon hiljattain saikin lääkkeet ja muuttui hieman erilaiseksi, parempaan suuntaan. Voisiko sun miehellä myös olla jtn ahdistuneisuutta tai ainakin stressiä... En toki tarkota, et sais pahaa oloaan suhun purkaa, se ei varmasti tunnu kivalta, tiedän kokemuksesta.. :(

Stressi on voinut tietysti nyt neljän kuukauden remontin jälkeen purkautua... Yritän selvittää. On vaan tosi vaikeaa...

kävin päivällä koiran kans lenkillä.... eikä edes ollu mitenkään normaalia pidempi, mut loppu ilta menty kontaten eteenpäin :confused: mä en tajua näitä särkyjä!!!!!!!

Tappava hiljaisuus :( Mitä voi ihmiselle sanoa. Miten voi sanoa, että tarvitsee ja rakastaa, mutta samalla pelkää että tämä jatkuu. En halua luovuttaa. Olisipa tämä jokin ohimenevä vaihe

tänään ei tunnu miestä mikään kiinnostavan-marisi ku tuli kotiin ettei hän saanu hommia tehtyä ku en ollu tallilla mukana, synttäri-illallinen meni pilalke ku tuo uuni toimii oman mielensä mukaan... tv:tä katottiin sohvan eri päädyistä... ja nyt se meni vihasena nukkumaan ku sanoin että valtakunnallinen suihinotto päivä alkaa vasta klo.00... eikä se kyllä huomennakaan oo kotona ku syömässä ja koneella ja nukkumassa

Juma mitkä kivut.. menkkakivut masus ja miestä ei kiinnosta yyhtää kysyy mikä on tms... tv more important.. no kai grammasel paratabsil auttaa....

Takaisin