Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Happi loppuu! Mua on alkanut piinata nukkuessa hengityskatkokset. Herään siihen kun vedän koristen happea. Mies meni viime yönä sohvalle nukkumaan, kun kuorsaan ja sitten vedän niitä "viimeisiä henkäsyjä".
Kai se johtuu matalasta hemoglobiinista ja kohtu painaa jo niin palleaan... Vielä 10 viikkoa jäljellä!

Mulla sama juttu! Mies se sit aina ilmoittaa kuinka olen kuorsannut :D Voisinkohan olla enää enempää sexympi? ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Sanot sille mulkulle, et "Alahuuli tais mulla väpättää siihen malliin lääkärissä, ettei ole enää asiaa töihin. Katellaan sitten ens vuonna. Ps. maksetaanko lomarahat tässä vai ensi kuussa? ja pps. haista vittu." Kyl toi vihaks pistää!!!

Flussa vaan pahenee. Hirvee yö takana, tukkoisuus tekee pään kipeeks. :( haluan terveeks

Oon kuoleman väsynyt! Maalasin eilen Lastenhuoneen katon kerra, Teippasin listat ja maalasin huoneen kaksi kertaa ja vedin vielä kaksi kertaa nurkat telalla ja sit vielä hion patterin ja meinasin klo. 22 maalata vielä sen kun mies pysäytti ja sanoi, että nyt meet iltapalalle ja nukkumaan. Pääsi vielä kunnon itku! Hitto että väsyttää, mutta ku en enää jaksa katella keskeneräistä kämppää niin pakko puurtaa Tänään lastenhuoneeseen laitetaan lattia ja toivottavasti vielä listat. Kahvin voimalla!

Mua vähän hirvittää, kun olen täällä lukenut teidän reippaasti pidemmällä olevien vaivoja ja kipuja ja pystyn samaistumaan niihin tosi hyvin! Vielä muutama viikko sitten ei ollut mitään enkä ymmärtänyt että miten niin joku paikka voi olla tosi kipeä ettei liikkumaan pääse, mutta osuikin pilkka omaan nilkkaan ja nyt alkaa olla olo välillä melko tuskainen. Ja tuskinpa tässä on suunta mitään muuta kuin alaspäin. Luulin pystyväni liikkumaan loppuun asti, mutta nyt alkaa pelottaa, että kuinka tässä pysyykään liikuntakyky yllä, kun paikat oireilee välillä niin kipeästi. Ja vielä 16 viikkoa! Mä tuun hulluksi!

En haluu painostaa millään tavalla, mut apua 16vkoa ! :grin Elämä en jaksas enää jos ois niin monta.. Oon valmista pullaa synnärille! Ei yhtää pelota enää mikää! I'm ready!

Niinpä...ja mun tuurilla 18 vko, kun se kuitenkin menee pitkäksi. o_O Mä vielä odottelen sitä olotilaa, että olis ihanaa ja hehkeetä olla raskaana ja silitellä mahaa. Silloin kun oli hyvä ja oireeton olo, niin mahaa ei vielä ollut eikä siitä voinut "nauttia" ja nyt kun alkaa olla mahaa, niin muu olotila kyllästyttää jo melkoisesti. Että nyt en enää yhtään ihmettele sitäkään, kun raskaana olevat naiset eivät osaa nauttia raskaudestaan, vaan odottavat kuumeisesti vauvan tulevan pihalle. :rolleyes:

8 viikkoo jälellä... ei tämä olo ihan hirveetä ole-välillä ei jaksa tosin tehä mitään ja sitten iskee aktiivisuus-kirppu ja vaikka mitä vois tehä, sen jälkeen pikkunen muistuttaa olemassa olostaan joko potkutreeneillä tai sit supistelee... pahinta on ehkä henkinen olo ku ärsyttää kaikki-ihan sama mikä asia niin on hermot kireellä-ja pitäs keksiä miten rentoutua... oottaa tuolla yks jalkahoitolahjakortti-mies meinaa viedä senki-sais vaan aikaseks varata ajan...

Elä huoli Pihla, tsempillä vaan!!!! Ite olen ollu saikulla selän takia vkosta 18 lähtien... Mul on selässä sellanen vamma... Joskus kipu vetää jalkoihin niin, että molemmat puutuu ja pelottaa jo vähä kävelläkin... Puolet öistä on menny valvoessa oikeestaan sieltä vkolta 16 alkaen kipujen takia... Välillä on hyviä päiviä ja välillä huonoja... Sen vaan ku ite muistaa, ettei sillon hyvänä päivänä mee ku aropupu, vaikka pystyiski, kun yleensä sit se seuraava päivä on tooooosi huono.... sillai tasasesti ku menee ja tekee, niin kyl se siinä... muistaa huilia välillä, vaikkei välttis tuntuis siltä...
Vielä 11vkoa ja toivo elää, että Kekkonen päättäis tulla vähä etuajoissa :grin

Mä en ole saanut miehestä irti juuta enkä jaata sen suhteen että kuorsaanko yöllä mutta vähän niin tulkisin että ilmeisesti jotain ääntä pidän enemmän kuin ennen. Enkä epäile, mä nimittäin huomaan korahtelevani välillä ihan hereilläkin makoillessa. Nenän limakalvot tuntuu tukkoiselta ja sit mulla tulee välillä kamalasti sylkeä kurkkuun, välillä herää siihen että pakko yskiä sylkeä pois keuhkoista.

Ja lyyti, ARGHHHHH mikä pomo!!! Jos sulla on sellaisia lomia mitkä vanhenee niin nehän sun pitää saada pitää pois (vai vanheneeko lomat yksityisellä?). Saikkua vaan hakemaan, tollasten työolojenkin takia iskee jo vaikka burnout tai ahdistus, eiköhän lääkäri laput kirjoita saman tien.

Amputoin kohta omakätisesti mun vasemman jalkani, jossa on joku väpinä joka ilta! Miten voi olla levoton jalka, miksei oo molemmissa? Ja muutenkin rassaa koko nukkumistouhu, kun missään asennossa ei oo hyvä ja jos hetken onkin, niin vauva potkii.

Onneks on perjantai. Johan tätä työviikkoa kolme päivää kestikin ja oon nyt jo ihan piipussa.

Ja mistä ihmeestä on tullut iltapahoinvointi? Aivan kaamea olo oli eilenkin. Ei ollut hyvä makuullaan, istuallaan eikä seisaallaan. Huimaa ja oksettaa.

Halun mun kropan takaisin. Ja vetää punkkukännit.

Näin unta "entisestä" elämästä: Olin laiha ja sain tuntea olevani haluttu ja hyvännäköinen. Se tunne oli mitä oon kauan kaivannu! Mies kiehnäämässä ympärillä niinku enne..

Heräsin viimestään peilin eessä todellisuuteen. Selluiittia jalat ja perse täys. Sisäreidet arvilla, perse arvilla ja jenkkakahvoja koristaa rivi arpia, tissien sisävako arvilla. Ainut isontunu paikka on maha jossa ei oo ainuttakaa arpea!

Ja sekin ärsyttää, kun en oo voinu liikkua kunnolla. Miulla vetää melkousein jalat niin voimattomaksi ja hapoille, et paljon helpompi on olla istualtaan. Koska jos yritän "rehkiä" eli siis elää normia elämää niin meinaa taju lähtee, kun kaikki voima menee jalkoihin jois ei oo voimaa eikä ilmeisesti ollenkaa happea!

Haluan niiiin oman kroppani takas! Puhisenki ko mikäki astmaatikko!

Mut perään sanon kuitenkin sen, etten kadu ite raskautta ollenkaan. Ootan nyyttiä kovasti syliin. <3

ps. ois ollu ehkä siedettävämpää olla ilman näitä arpia. Selluiitit saa nyt pois, mut arpia ei.

Takaisin