Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun kihlattu on raskaana ja valittaa sohvalta että on selkä kipeä niin sillon hierotaan vaikka olis itse miehellä ollu huono päivä-eikä selata iltaa autonosia...:angry

Heti kun neuvola lähestyy niin lukema vaakalla pompsahtaa! Tähän asti pysynyt ihan samassa mutta nyt oli tullut yhtäkkiä kilo lisää. Ja huomenna neukku.

Onhan noita laskiaispullia tullut popsittua mutta oon kyllä koittanut huomioda sen muussa syömisessä. Ilmeisesti en kovin hyvin. Tai sit kroppa imi eilen uimareissulla vettä :grin

Nipsumuki ehkä tässä on pikkuhiljaa muuttumassa pesusieneks? :D Musta tuntuu että on ihan koko ajan jano, mutta en ravaa vessassa ollenkaan niin usein kun ennen. Ehkä se vesi imeytyy suoraan reisiin. Ainakin on turvonnu olo...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Eile hajotin mun Guessin lasit ja äsken Primavera mukini jonka sain äitiltä............ Jotenkin alkaa kyrpii tää.. Ja pelottaa et sären jotai paljon kalliimpaa tulevaisuudessa ko pitää olla tällänen hiton tohelo... Perhana!

pitäs lähteä katsastamaan miehen auto... muuten ei mitään, MUTTA tie lähes peilijäänä, auto on vm.88, takaveto (ei ees lukkoperää) ja melkein vähän laitettu eli hevosia löytyy... on tuoasa 20km matkaa päättää missä ojassa haluan olla... olis ees lukkoperä tai etuveto, mutta pitää olla vanha takaveto - no on sentään volvo että vähän jykeempi kori nii menee se ensin ruttuun...

Mannaryyni mustakin on tullu jotenki tosi kömpelö. Mut luulen että mulla se ainakin johtuu väsymyksestä. On vaan tosi outoa kun tavarat ei kans meinaa pysyy käsissä ja välillä tuntuu et on tasapaino ihan hukassa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Väsymyksen takia toi mukikin meni rikki, kun pitää ruveta makaamaa eikä sit kato ympärilleen :angry1

Mulla tippunut kaupassa jo useampi maitopurkki lattialle:oops:, ne vaan lipee kädestä..niitä kuitenkin menee se ab 5l päivässä, niin saa urakalla latoa..(yritän kyllä aina auttaa siivoamisessa) mutta kyllä se aina hävettää, olo on kun norsulla posliinikaupassa. kaikki särkyvä on kotona jo mennyt rikki..saa pian siirtyä muovilautasiin..

Mul ei toistaseks( kop kop) oo viel käsistä kauheesti tavarat tipahdelleet..mut kaupassa tiputan laukullani, ahterillani tai mahallani kyllä kaiken tielleen tulevan. Etenkin ku kyykistyt alahyllyltä jotain ottamaan niin tukit koko käytävän pitkäksi toviksi koska sieltä ei tulla ylös ihan noin vain ja samalla tiputat ruhollasi kaiken.

Mulla tippuu hedelmät kaupassa. Kun yritän ottaa 1 omenan niin ne vaan kaikki vyöryy päälle! Kotona tippuu aina jotain kun teen ruokaa, paistinlastat vaan lentelee! Yks päivä tiputin kananmunan lattialle ja sitä on kyllä niin inhottava siivota :confused:

Pakko vielä lisätä et oon yrittäny suostutella miestä tekeen ruuat ettei tulis niin kauheeta sotkua, mutta ei oo vielä onnistunu...

Mie oon aina ollu rähmä räpylä, mut ny mie en ala. Joutuu päivittäin itkee, ko ei onnistu! :D

Sama täällä! Koht tosin pakko viiä rillit takuuseen.. Ja sit porukoille syömään, kun pyysivät (hyvä vaan en ois jaksanukaa tänää mitää 1,5kg pihvei paistaa.

voi vee, mikä uhma pukkas pojalle, ku hain sitä hoidosta!!!! kauhee itku ja parku ja se vaan huus että "pippeli vinossa" enkä mä yhtään tajunnu, et mikä hätä sillä oli vaikka housut ja kaikki katottiin ja suoristeltiin monta kertaa.... me ei päästy millään lähtee sieltä hoitopaikasta ja seisottiin reilu 20min siinä eteisessä haalarit ja ulkotakit päällä.... :mad: ja sit se hoitotäti vaan tuijotti siinä vieressä ku sairasta sikaa ja sano "äiti nyt yrittää vaan jaksaa"........ vitsi meinas mennä herne nenään........ onneks nyt jo vähä jaksaa naurattaa, mut hävettää huomenna taas mennä sinne :grin

ja mä niiiiiiin haaveilen uusista vaatteista!!! kirpparilta kattelen vaan kaikkia ihania paitoja ja housuja, mua ei enää pätkääkään kiinnosta mitkään mammahousut, joita viel reilu kk sit kuolasin..... sit ärsyttää, ku en voi ostaa mitään ihanaa, ku oon päättäny, et musta tulee laiha, mut en viel tiedä et kuinka laiha.....

Täytyy itelläki päästä purkautumaan.

Suoraan sanottuna vi*uttaa tämä vartalon muuttuminen! Nyt on raskausviikko 30 menossa ja reidet hinkkaa yhteen ja kädet on muuttunu pullataikinaksi. Selkä on niin saa*anan kipeä ettei voi kävelyllä käydä ettei jalat lähde jälkikäteen alta. Nyt sitten mietin, että mitä hemmettiä tässä voi tehdä että ei aivan pää leviä tämän vartalon muuttumisen kanssa ja mitä liikuntaa voin tehdä, että pää pysyy kasassa. Liikunta on aina ollut sellainen juttu mistä saa voimaa. Saliohjelma on tehty raskausaikaa ajatellen, mutta selkää ei saa ja saa fysioterapeutin mukaan treenata, mutta kun vatsalihaksia ei saa treenata niin periaatteessa ei selkääkään kannata treenata. Mitä tässä sitten tekee?!

Töistä olen joutunut olemaan selän vuoksi pois pitkään, mutta nyt yritetään 3h työpäivillä mitä selkä kestää. Eilen oli ensimmäinen tällainen päivä ja unta ei viimeyönä saanut edes särkylääkkeen avulla. Aamulla vähän nukkuneen yön jälkeen naapurin akka tuli sitten mainitsemaan väärin pysäköidystä autosta ja ei auttanut muu kuin päästää kotona väsymysitku. Onneksi asiakkaat oli sentään töissä mukavia. Tulis jo tämä vauva ulos niin saa oman kroppansa takasin! Ja vaatteita haluaisin ostella, niin kuin Kyfixfix, mutta sitten muistaa ettei niitä kannatakkaan ostaa tällaisena porsaana.

Takaisin