Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ärsyttää kun käsi kipeenä ja molemmat kädet mustelmilla, kun eilen eka ambulanssikuski yritti laittaa mulle tippaa, sitte yritti se toinen mut ei sekää onnistunu. Taysis yritti sit yks kätilö laittaa onnistumatta. Sit viimisenä vanhempi kätilö alko laittaan ja "löi" käden eka kipeeks ja sai sit laitettua sen. Lisäks se toinen aine mitä ne laitto alko tekeen huonoo. Kumpiki käsi näyttää siltä niinku olisin vähä piikitelly itteeni :/

Kylläpä oli kiva kun "anoppi" kävi.. "Ei se oo mikää mummo, kun välimatkaa on yli 200km"... Joo'o anteeks vaa, mut melko mulkkua. Kehtas siitä sit itkee, vitut ite on päättäny niin ettei oo mummo välimatkan takia niin mitäs sit itkee, prkle. Törkeetä sanoo ees ääneen noin.. Todella jännä asenne, kun eka lapsenlaps tulossa.. No ompahan miun porukat ainakin kunnollisia isovanhempia, jotka ei oo vinettäny yhtään vaan olleet onneissaan meidän puolesta.

Mut eipä oo sitä kuuluisaa mummotukea anopilta saanut, kun sano syksyllä antavansa, siis rahallista mummotukea.. Haistelin siitä jo, ettei taia kovin ilonen olla meidän puolesta vaikka niin sanoi syksyllä. Nyt ei sanallakaan puhunu lapsesta paitsi ton, ettei oo mummo välimatkan takia, ettei oo mikää sille lapselle....

Taitaa mummolla olla joku ikäkriisi, kun lapsenlapsi tulossa. Mun sukulainen reagoi samalla tavalla, kun tuli ekaa kertaa mummoksi. Nykyään 8 lapsen mummo ja mummoilee mielellään. Tytär kyllä pahoitti kovin mielensä, kun äiti ilmoitti,ettei halua olla mummo. :sad001

No pahoitti tuokin meidän mielen aika pahasti. Tai mies ei oo näyttäny sitä eikä hirveest oo puhun mitää vaik oon yrittän kysellä, et mitä se siit ajatteli.. Itehän itkin ja olin hiljaa (purin hammasta), ois tehny mieli sanoa pari sanaa.. "ei ollu tarkotus loukata".. Jaa'a. Ois ollu sit hiljaa.

Mikäköhän selkään iski eilen, housuja vedin jalkaan ni vasemmalta puolelta iski niin viiltävä kipu että. Nyt pahenee itä pidempään on paikallaan, esim. istuessa tai nukkuessa. Liikkua pystyy, mutta täytyy olla "kanki selässä", kaikki muu kumartelu, kyyristely, kurottelu saa selän vihlaisemaan niin kivuliaasti. Silmät kosteina ähisin sukkia jalkaan aamulla. :(

Tähdenlento kuullostaa tosi tutulta noi viiltävät selkäkivut. Mullekin toi kumartelu tekee eniten pahaa! Toivottavasti kivut menee vielä ohi eikä oo tullu jäädäkseen!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo, näitä nukkumisvaihtoehtoja on nykyään niin runsaasti, jompikumpi kylki. :D Ai että ärsyttää toi selkä, ihan yhtäkkiä naksahti eilen. Oltiin juhlissa koko eilinen ilta ja kotiintullessa selkä oli niin juntturissa että pienikin liike kirpaisi.
Ja tänään toiset synttärijuhlat tiedossa. Mitenkähän selviän, en kehtaa valittaa koko iltaa.

Tähdenlento onks sulla jyväpussia? Mulla ainakin vähän helpottaa sillä lämpimällä pussilla ja 1g panadolilla. Mies on myös hieronu varovasti niitä alaselässä olevia "hymykuoppia" niin oon saanu rentouduttua paremmin.

Mulla naksahti eilen sitte selkä tästä paikallaan makaamisesta ja tuntuu et siihen ei taas auta mikään :/ Illalla mies hiero ja kipu hellitti hetkeks, mut yöllä oli sit taas otettava särkylääkettä ja mies hiero uudelleen, mut ei mitään apua :( onneks pääsen nyt vielä ite sängystä ylös et pääsen vessassa käymään, muuten ees saa oikeen liikkua ettei se istukka taas repee.. :/

Imurointi on pitkään jo tehnyt pahaa... Kyykkiminen aiheuttaa suppareita :sad001 Selkä kyllä väsyy tosi helposti. Sekä pitkään paikallaan maatessa (=yö) ja liikkuessa. Eli tässä sitä tasapainoitellaan että kumpaa tekis...

Kerta kerralta alapään karvojen siistiminen hankalampaa, prkl. Sokkona snadisti perseestä. Eihän toi pakollista tietenkään ole mutta oman mukavuuden kannalta tsemppaan niin pitkään ku mahdollista. Naisen ongelmat.

Juu mulla kans oli suihkussa peilisessiot ;) viimeksi sai vielä "työnnettyä" mahaa tieltä että näki edes puolet bikinirajoista mutta nyt ei toivoakaan... Ensin siis sokkona ja sitten peilin avulla loput. Saa luvan kelvata! Mies kyllä ilmoitti että hän auttaa mielellään ettei tarvi viidakossa suunnistaa ;)

Mannaryyni: Meillä on kans kaks niin eri puusta veistettyä mummoa että alta pois. Yllättäen tietenkin mun äiti on valmis antamaan vaikka viimesen paidan päältään mun tai mun lasten takia ja hoitaa meidän muksuja aina jos kehtaan pyytää. Tulee myös mieluusti auttamaan mua meille jos tarvii, mutta yleensä on hankalaa järjestää ku matkaa kuitenkin jonkun verran. Anoppi puolestaan odottaa, että meijän pitäs suurin piirtein palvella sitä. Meijän pitäs mennä hänen luokse, ku mummolla on niin ikävä lapsia. Sitten ku on lasten kanssa ni istuttaa niitä telkkarin ääressä, että "tulkaas kattoo mummon kanssa telkkaa". Rahat menee aina kaljaa, joten ainakin matkakulut meijän pitäs maksaa jos on meille tulossa (vaikka oma-alotteisesti ja kylään). Lastenhoitoon on turha haaveilla apua, koska koskaan ei aikataulu sovi tai tulee joku viime hetken meno :mad: Sanoikin kyllä jo meidän seurusteluaikana, ettei aio sitten meidän lapsia hoitaa, kun on omansa jo hoitanu (eikä niitäkään kunnolla...) Ei vaan enää muista tuommosta koskaan sanoneensa. Nykyään en jaksa kauheesti välittää. Jos on tulossa käymään sen ku tulee jos osaa käyttäytyä. Osakseen huvittaa ku facessa hehkuttaa sit jos on tyyliin kahvilla meillä käyny, kuinka oli ihanaa touhuta lastenlasten kanssa ja kuinka niilläkin oli ollu mummoa kauhee ikävä... Kummallinen tilanne vaan kun välillä tuntuu, että meidän lapset on läheisempiä miehen muiden sukulaisten kanssa ku mummonsa ja osaavat ikävöidä niitä muita. Mummon kohalla vaan kohautellaan harteita, että kait se joskus taas tulee käymään.

Sattuu mahaan niin en saa nukuttua :(
Miten voikin olla niin vaikeeta soittaa synnärille? Numero ois valmiina mutta en vaan uskalla soittaa...

Muokattu viimeksi:
Takaisin