Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me soitetaan onneks musiikkia vaan päivisin eikä meillä oo kun 1 seinänaapuri onneks. Mutta välillä mua kyllä kauhistuttaa kun mies soittaa bassot täysillä musiikkia ja subbarikin on ihan seinän vieressä. Ite nautin kyllä ihan vaan hiljaisuudesta kun oon yksin kotona :)

Meillä mies vetää kitaralla vahvistin suunnattuna alaspäin yleensä joku viikonloppu aamu, kun alakerrassa on edellinen yö ryypätty/riidelty ja mekkaloitu yökolmeen asti, että ette nuku työkään perhana! :finger002

Juu ei meillä todellakaan joka viikonloppu mies biletä. Ei edes joka kuukausi. Ärsytti vaan sillä hetkellä ja sekin naiivisti ärsyttää kun ite ei pääse... Raskausajan itsesääli; minä kannan vauvan ja kärsin pahoinvoinnit ja kivut ja vihlomiset, SYNNYTÄN vauvan ja olen siinä kiinni ekat kuukaudet ja miehen elämässä ei muutu mikään!

Spiraali: ollut nyt viikonloppuna ihan samat fiilikset. Mies ei ymmärrä et miekin tahon tähän elämään jotain muuta sisältöä kuin remonttia!!! Raivostuttavaa! Mut onneksi remppa loppusuoralla

Selkää särkee ja kävelen kuin ankka :duckie Yö meni valvoessa ja sairausloma päättyi. Toivon ensi yölle unta sekä huomiselle voimia jaksaa työpäivä, kun ees pari viikkoa pystyis olemaan töissä! Sit vois luovuttaa ja jäädä pari viikkoa aikaisemmin saikulle ennen äitiyslomaa.

Päivän marinanro.2: Tuo ihana keväinen keli aiheuttaa kovan takkikriisin. Mikään kevättakki tms. ei mene enää kiinni. Talvitakki (mammamallinen) on aivan saakelin kuuma! Tuskainen kuumuus iskee pienenkin ulkoilun jälkeen. Liian kylmä kuitenkin pelkälle paita+toppaliivi yhdistelmälle.

Sama. Mie olin just asioilla miehen reilun kokoinen adidaksen kevytvanutakki päällä. En aio ostaa kahen kuukauden takia uutta.. :/

Fleece-takki menis vielä kiinni, mut siitä hujuttaa tuuli läpi... Miehen takeissa on kaikissa jotain öljy/rasvaläikkiä remonteista ja liian pitkät hihat, niin nekään ei oikein iske.

Miulla kans L-kokonen fleecetakki mikä menee ilmeisesti raskauden loppuun asti kiinni, mut en oo miekään tuulen takia pelkästään siinä kehdannu kulkee.

Röppö näkisitpä miut se miehen takki päällä. Se on ISO! Ja hihat ihan jumbot! Mut en raaski ostaa uutta itelleni niin en raaski! :laughing002 Se päällä oikeesti näytän vain lihonneelta. Ei imartele yhtään miu raskaus massua!

Mun on pakko ostaa vielä uusi takki ja nimenomaan sellanen äitiysmallin, koska painoa ei oo tullu mihinkään muualle kun toi maha vaan niin näyttäsin todella naurettavalta mun miehen takeissa mitkä on joka puolelta liian isoja mulle, meillä on pituuserokin niin suuri. Harmittaa ostaa kun ne äitiystakit on aika kalliita mitä oon nähny, mut en voi normi naistentakkiakaan ostaa m kokoa s koon sijasta koska sit hihat ja pituus ym on liian isot.

Niin joo ja tosta Arethan neuvolaan soitosta, niin välillä kans tuntuu että sinne kun soittaa niin ei oo kyllä mitään hyötyä. Mulle puhu närästyksestä kerran kun mä puhuin alavatsalla tuntuvasta kivusta, ja yleensä niiden ratkasu kaikkeen on "ota panadol". Mikä auttaa ihan helvetisti.

Zalandolta oon bongannu välillä äitiystakkejakin aika halvalla. 30e ollut halvin alennuksessa minkä hoksannut.

Mul ei mee takki enää kiinni. Onneks siinä on napit niin saan ne kaulasta tissien alle napitettuu mut maha heiluu siit vapaana. Toivottavasti ei tuu enää pakkasia. Pakko lähtee kohta vaappumaan tonne, vituttaa ku haluis ulkoilla mut vähän välii pitää pysähtyy ku vilhoo ja supistaa ja sit jossain välissä alkaa taas pissattaa yms. Pari kuukautta enää!

Mä oon ihan järkyttävän väsynyt.

Olen kyllä nukkunut ihan hyvin mutta päivisin on iskenyt jo useammin nuutunut olo. :coffee

Mun energiataso heittelee villisti. Joskus herään reippaana ja touhotan koko päivän. Joskus oon täysin veltto. Tämä päivä on jälkimmäistä laatua.

Mie oisin onnellinen jos näitä uupuneita päiviä ois vähemmän. Energiaa ois hyvä olla vielä. En oo minään päivänä nyt viimeisen kahen kuukauden aikana ollut mitenkään energinen. Tuntuu, et uupumus vaan lisääntyy, mut on onneks helpompiaki päiviä. Ja näillä tarkotan, kun ei kuumota tai hikoiluta jos rasvaatki ittes tai muuta vastaavaa teet, kute yrität tehä aamupalaa.

Takaisin