Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Torstain ja perjantain välinen yö on ollut viimeiset neljä viikkoa aivan paskaa. Ilmeisesti kroppa rupeaa stressaamaan työviikosta tai rasittuu jotenkin. Pe-la välinen yö on taas aina ihan ok. Mutta taas viime yönä... Lonkkaan sattuu, selkään sattuu, on kuuma, on kylmä, mies nukkuu liian lähellä, Repe ei nuku ollenkaan, mies hengittää liian äänekkäästi, jatkuva vessahätä, jatkuva jano... Mur.

Vadelmalitku taas juotu ja 20 minuuttia vielä toiseen näytteeseen. Ostin oikein seiska-lehden et saisin ajan kulumaan... Iltalehti meni jo 15 minuutissa :( olo toistaiseksi vähän parempi kuin ekassa rasituksessa. Vittu jos nää arvot on korkeat niin hakkaan päätäni betoniin!

Varpaankynnet on liian pitkät, mut leikkaaminen tuntuu ylivoimaisen vaikealle (jaksaiskohan oottaa synnytykseen asti). *marinaa murinaa*

Joo sama, mut pakko ollu leikata ko kasvaa hitin nopeeta ja sit jää lakanoihin kii.

Plus läväytinpä rintalihas jutskulla itteeni naamaa.. Nyt pakastemarja pussi naamal ootellaa mite iso mustelma tulee...

["hymykuoppa, post: 644072, member: 87354"]Mulla on ollu kokonaisuudessaan ihan paska päivä tänään. Taidan olla tulossa kipeekskin vielä ja söin suklaata ja kaikkea. Ärsyttää vaan ihan kaikki.[/quote]

Tiedän tunteen! Just mietin, että miten te muut saikkulaiset jaksatte tätä päivästä toiseen. Mä oon viikossa tullut jo ihan hulluksi. Mua ärsyttää kun mies lähtee salille tai jonku kaa jutellessa se kehuu mitä on tehnyt pumpissa ka shoppailu. .

Mulla on kerran viikkoon sellane päivä, että mä en jaksa enää. Mua ärsyttää koko raskaus. Jos siinä kohtaa huomaisin, että mulle on tullu raskausarpi mahaa, mie varmaa romahtaisin!! Siis niiin pieniä asioita, mutta en jaksa enää yhtäkään kropan muutosta/temppua/oiretta. sit kiukusta syön jonku karkkijutun ja sekin ottaa aivoon! ! :-D

Röppö ja mannaryyni! Kiukutelkaa niille miehille! Mä kävin siellä jalkahoidossa ja mulle laitettiin kestolakka kynsii ja ne leikattiin ihan kunnolla :) niin on viä näin kk päästäkin nii sievät ja nätit! :) mä aion pummata mieheltä toisen jalkahoidon ennen laskettua. Ihan vaan kiukuttelen vähän :-D :-D hirvee akka! !

mimmma tiedän täysin mistä puhut! Ei toi paska päivä mullakaan ollu eka laatuaan. Helpostihan tässä nykyään turhautuu...

Mulla myös pari paskaa päivää ollu, kun alkuviikosta oli jo parempi olo.
Mä en ymmärrä mun kroppaa enkä tätä raskautta, miten voi yhtenä päivänä olla mahollista kävellä kaupoissa ilman suurempia kipuja tai supistuksia ja syödäkin aika vapaasti mitä haluaa, ja toisena päivänä taas hyvä kun kotona saa könkättyä huoneesta toiseen ilman ainakin yhtä supistusta ja hirveitä liitoskipuja, ja mikä vaan ruoka pistää mahan kipeeks ja turvonneeksi??!

Tässä ei oo mitään järkeä eikä logiikkaa! Mä haluan mun oman tutun kropan takasin!

ps. söin just suklaata, koska on vituttanu niin paljo enkä voi lähtee purkamaan sitä oloa niinku esim mies kun lähtee urheilemaan. :(

En mie voi antaa mieheni enkä kenenkää leikata kynsiä. Oon niin arka ollu aina, kun mutsikin leikannu.. Et mieluummi taistelen ne varpaat naamalle, kun ulisen jännityksestä et ny se nappaa ihooki! On mies tarjoutunu ihan itte leikkaamaan, mutten anna! Minä iha ite tai sit ei ollenkaa!

Tää äiti ei istu autossa enää pidempiä matkoja muuta ku sitten synnärille mentäessä!! Ei löydy asentoa istua ja muksu möyhää pissarakon lanssa minkä ehtii! Tule toukokuu!

Mä kutian niin kauheasti, ettei siitä tuu mitään, jos mies leikkaa. On kokeiltu muutamia kertoja, mut ihan mahdotonta, kun tää ulvoo ja kiljuu naurusta ja toinen yrittää ehtiä leikata ne kynnet. Eli antaa kasvaa vaan...

juu kyllä multakin vielä luonnistuu varpaankynsien leikkaus, mutta onhan se epämukavampaa kun ennen. Samoin kun säärien ajeleminen. Mutta pakkohan ne on kuitenkin tehä, vaikka ei ookaan enää helppoa ja mukavaa..

Kyllä siis miullaki onnistuu nuo, mut ei se kovin miellyttävää puuhaa ole.

Takaisin