Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep, tottakai ne joustaa :) Mulla oli vielä 10 kk synnytyksestä 4,5 cm rako vatsoissa ja kun täältä luin että monellakin olivat jo kiinni pari kk synnytyksestä! :/
Olen siis pitänyt niitä mun vatsalihaksia poikkeuksena, mutta ehkä ne ovat samanlaiset kuin muillakin vaikka alkurako löytyikin ;D

Juu Neljän suora, samaa lueskelin eilen. Pitää kysellä asiasta, kunhan muistan joku päivä soittaa tulevaan neuvolaan... Ja siihen liittyvä marina: tulevassa neuvolassa on päivittäin soittoaika 12-13. MIKÄ AIKA SE SEMMONEN ON?! Enhän mä ikinä muista kesken työpäivän sinne soittaa, kun koko elämän tähän asti on asioinut tuollaiset asiat aamulla klo 8-9.

väsyttäää! pakko oli kuitenkin herätä ajoissa kun tänään on pitkästä aikaa neuvola ja sinne lyllertäminen kestää nykyään ikuisuuden...

Ele meilläkin on neuvolan soittoaika 12-13, ihan idiootti aika. Just toi aika menee aina ohi huomaamatta kun en mä tajuu keskellä päivää kytätä kelloa koko ajan...

Sama homma täällä, neuvolan soittoaika ja äitipolin varaukset klo 12-13. Alkuraskaudessa piti vielä puikkelehtia autoon tai jonnekin kellarivarastoon (jossa sit kenttä katoaa) soittelemaan kun täällä meen 70-luvun pahviseinäkonttorissa olisi muuten saanut kailottaa asiansa koko talon kuullen.

Mulla menee kans vatsa tollai jännästi "kasaan" jossain asennoissa. Mutta juu synnyttäneen voimistelijan ohje oli mulle: anna itsesi palautua synnytyksen jälkeen, älä ala heti reenaan vatsaa, hän teki niin ja vatsalihaksissa on tänäkin päivänä rako 8) siksi niitä ei varmaan myös kannata odottaessa reenata :)

Mikään ei ole mahdotonta, kuinkas monella fitness mallillaki on lapsia ja tiukkoja mimmejä :) hyvillä vatsoilla 8)

Kiva pomo siulla lyyti.. Luulis et raskaanaa olevaan työntekijää pyydettäisiin viimeisimpänä tekemään pidempää päivää! :mad:

Meillä kans neuvolassa soittoaika 11-12. Terkka on kuitenkin tosi kiva ja sanonut, että tekstiviestia voi laittaa. Oon saanu hoidettua ajan muutoksia yms. pieniä asioita niin, että laitan tekstiviestin mitä asia koskee ja voiko terkka soittaa, kun sillä on aikaa tai vastata tekstiviestillä.
Aina homma hoitunut!

Lyyti: Koita jaksaa tollasta ****läpee! Kaipa sieki kohta pääset mammalomalle jo! Ja saikun kautta jo aiemmin jos ei ymmärrystä työpaikalta löydy! Kärsiä ei pie! Töitä tehdään tällä yhteiskunnan menolla vielä kuoleman jälkeenkin, kunhan on kaivettu oma kuoppa mis sitä duunia voi jatkaa..murr!

Meillä on neuvolassa soittoaika klo 10-11. Ja se on ihan hanurista mulle, koska en pääse koskaan neuvolaan klo 8, kun lapset pitää viedä kouluun klo 9. Sieltä sit ajan tuhatta ja sataa, että ehdin n. klo 9 neuvolaan. Siellä menee aina se tunti. Klo 12 olis seuraava aika, mutta mun pitää olla sit jo klo 13 hakemassa lapset pois koulusta.
Parhaiten sopis mulle toi klo 10 aika, mutta silloin on soittoaika. :mad:

Lastenneuvolassa on soittoaika klo 8-9 just näitä varten, jotka tarttee todistuksen työnantajalle, jos lapsi on sairas.

Minen muuten sietäs tollasta pomoa hetkeäkään... Hankkisin saikkua just, jos mulle alettais urputtamaan. Ei oo tää elo herkkua joka päivä.

Meillä on niin pieni neuvola, et mä vaan soitan sinne silloin kun on itselle sopiva hetki ja jätän viestin, jos neuvolatäti ei vastaa ja hän sit soittaa takaisin, kun pystyy.

Meillä on keskitetty neuvolan neuvonta ja ajanvaraus klo 8-13. :) Onneks, koska tossa on jo tuntei niin paljon et eiköhän siin ehi soittaas. :)

Meillä sama juttu kuin röpöllä, pieni paikka niin harvoin saa puhelimella tavoitettua. Tosin henk. koh. paikalla vain 1 päivän viikossa! Eilen jätin aamupäivällä soittopyynnön, eipä soittanut takaisin, ketuttaa moinen. :(

Sovittiin, että iskä nukuttaa tänään lapset (=istuu kuopuksen kanssa samassa huoneessa ilman mitään sirkustemppuja) ja minä saan tehä mitä lystään. Yleensä tämä pieni on se, joka tarviis kirjaa ja vettä ja pissattaa ja juttua tulee vielä vaikka kuinka. No eikös nyt toi mies ensin tulla kipitti sieltä. Minä ihmettelin, että mitä. "Mulla on jano" WTF Selvä. No sit tää menee takasin. Vähän ajan päästä ilmestyy taas siihen ovelle ja mitä, että mitä nyt. "Mun pitäs mennä vessaan" Voi jumalauta! Ilmeisesti ootankin sitä viidettä lastani enkä neljättä :mad:

Vit.. näitä polvia.. Eipä sit nukuta enempää. Iha sikakipeet. Kylmägeelii vaa.. Muut apua ei näihin ole ja koht loppuu seki vaikutus..

Takaisin