Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miksi me aina hävitään Ruotsille?!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Meillä on keskinäinen sopimus, ettei me aikuiset lahjota toisiamme. Ei siis tule lahjaa äitien-, ystävän-, syntymäpäivänä. Yllätykset on sit asia erikseen ja kukkia oon saanut ihan randomisti. Mut yleensä yllätyksetkin on jotain sellaista mitä me nyt ylipäätään muutenkin tarvitaan/halutaan omistaa.

Jonkun mielestä ehkä vähän tylsää, mut kun ei me koeta tarvitsevamme sellaista toisiltamme. Ne rakkaudenosoitukset on sit jotain muuta kuin materiaa.

ps. Lusikka rules, mut tää patteri täs "mun lusikassa" vähän haittaa sitä öistä kestohalia.

silmät kiinni on hyvä olla ja koko ajan väsyttää, mutta en vaan millään saa nukuttua! oon tainnu nukkua tänä yönä alle 3 tuntia :o En enää tiiä mikä tähän ongelmaan vois auttaa.

Jouduin sit heräileen yöllä pari kertaa kakkosasialle. Maha ei oo toiminu yli kolmeen vuorokauteen mutta sit kun se alkaa toimia niin sen pitää tapahtua aamuyöllä?!

Muumimainen olo ollut kyllä viimeaikoina.

Mä oon myös ollut muumina. Nyt kahtena viime päivänä oon syönyt kaikkea ihan väärää (hirveä läjä lounascurrya thaimaalaisessa ravintolassa, herkkuja lastenkutsuilla) ja kappas, maha alkaa toimia.

Hymykuoppa: Kokeiles rajottaa sähkövimpaimia (telkkari, tietokone, kännykkä) pari tuntia ennen nukkumaan menoa. Hyssyttelet hämärissä menemään. Noi kirkkaat valot häiritsee kehon luonnollista melatoniinin tuotantoa. Itellä ainakin tuntuu vaikuttavan. Kaikki tommoset härpäkkeet pois makkarista, makkari kunnolla pimeeks ja mieluusti myös viileemmäks ku muu kämppä. Ja murheet mielestä pois, kaikki kyllä järjestyy.

Miulla on hassusti, mie en saa nukahdettua jos telkka ei oo päällä ja mie miehen kainalossa. Jos mennään ilman telkkaa nukkuu niin kukun vielä 1-2h joskus 3h laughing7

Mie halluun tuoreita voipullia tai toscapulliiii!!!!!!!!!!!!!!! :smiley-angry016:smiley-angry017 Mie niiiiiiiiiiiiiiin halluuuunnn.... Äitiiiiii!

No en jaksa ja enkä kehtaa opetella glutenfree pullaa tekemään uupuneena, kun tiiän et siit ei tuu kerral hyvä :D Itsellenihan voisin tehä normitaikinan, mut en haluu olla itsekäs :D Joten käytiin kaupasta mössöpullia ja glutenfree korvapuusteja. Mies teki "laskiaispullia" ja mie paistoin köyhii ritareit itelleni :P

Huomenna viikon sairasloman jälkeen töihin ja koko pää vielä ihan tukossa. Työpäivä alkaa klo. 6.15 ja töistä suoraan hammaslääkäriin. Minuu ei huvita!

ja mä en saa lääkäriaikaa työterveyteen enkä neuvolaan ja takautuvasti taikka näkemättä eivät lääkärit suostu huomennakaan mahdollisesti kirjoittamaan(huomiselle aika on). Selkä on niin kipeä, että vasen jalka ei kanna öisin ollenkaan ja sit mä aloin parkumaan hoitajalle puhelimessa kun oli niin tyly ja epäkohtelias. Lääkäri siis pakko saada kun mulla on eiliselle lääkärin kirjoittama sairausloma. Jos ei aikoja iltapäivän aikana neuvolasta tule, on mentävä päivystykseen tai yksityiselle :smiley-angry017 Mua vituttaa ja harmittaa niin rankasti että!

Toi on niin hanurista! Itsekin joudun viime kesänä menee päivystykseen saikkutokarin takia ku terv.asemalta ei ollut antaa aikaan. Haukuin kyllä tuskissani puhelimessa koko systeemin ja meni hoitsukin hiljaseks ( hups)

tsemppia ameeba!

Takaisin