Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko märssytä jonnekin. Olo on niin itkuinen ja ahdistunut ollut tänään. Viikon päästä pitäis olla meidän pikkupojan sydänleikkaus ja huomenna hän täyttää 1v. Meidän ystävänpäiväpoju <3 syntyi ihanan synnytyksen ja helpon raskauden palkinnoksi. On vaan niin vaikeaa keskittyä mihinkään hyvään, kun joka kerran poikaa katsoessa iskee ihan järjetön menettämisentuska. Vaikka leikkaus on rutiini toimenpide niille lääkäreille, niin takaraivossa on vaan entä jos..

Huomenna siis vietetään ensimmäisiä synttäreitä ihan omalla porukalla, toivon kovasti, että niitä tulee vielä monia..

Toivotaan että pikkusankarin leikkaus menee hyvin. Voimia teidän perheelle Röppö!

Marisen tännekin! Pakaraan ja jalkaan sattuu!!! En haluu olla näin vaivanen, en oo koskaan koko elämäni aikana ollu näin vaivanen! Mie haluan toimia ja liikkua!

Hymykuoppa täällä voi olla sama eessä la-su yönä, ja herättämään tulee varmasti, " mä tulin nyt kotiin", joo kiva tietää ja nyt mä en saakkaan taas pitkään aikaan unta kun mut herätettiin! :)
Ja nyt raskaana mä en yhtään tykkää jos toinen valittaa krapulasta, ja niiiiiin hirveestä olosta. Kylläpä käy sääliks!
Mä herään joka aamu kun krapulassa, suu kuivana ja joka paikkaan kolottaa huonosti nukutun yön jälkeen, sillä sentään ollu kiva ilta ja ite aiheutettu olo!

On niiiiiiin yksinäinen olo.. Tiedän kyllä että ympärillä on paljon välittäviä ihmisiä, mutta en aina viitsi vaivata ja purkaa oloani. Mutta tää tunne kun kaikki pakkautuu omaan päähän, arghhhhh!!
Tekis mieli käpertyä sohvan nurkkaan ja itkeä koko päivä, siitäkin seuraa vaan hirveä päänsärky. :(

Joo Aretha oon samaa mieltä, nyt kun olis taukovkl raskaudesta ai että!
Mä vetäisin kaikkea niitä ruokia ja herkkuja mitä en oo nyt voinu kipeen mahan takia saada, ja sitten alkoon(muistankohan mä enään missä se ees on!!), hyvää viiniä ja myöhemmin vielä jotain drinkkejä ja sais laittautua ja lähteä ulos. Ja laittaa korkokengät! Eikä selkää sattuis eikä supistelisi!

Mä en oo koskaan elämässäni sen jälkeen kun oon ekaa kertaa ottanu alkoholia ollu näin pitkään juomatta (Ja ennenku luullaan alkoholistiksi niin en kyllä normistikkaan ota joka vkl, mutta yli puoli vuotta on jo pitkä aika!) :D

Tähdenlento pystyn hyvin samaistumaan tohon oloon :( Mullakin on suurimman osan ajasta todella yksinäinen olo. Oon periaatteessa kyllä jo tottunu siihen, kun ei mulla oo koskaan ollu kavereita jonoks asti, mutta enhän mä silti oo yksin. Mulla on mies ja mulla on perheen tuki, mutta kyllä silti on välillä sellanen olo että oon ihan yksin.

Koita saada purettua sitä oloa johonkin muualle kun omaan päähän!

Hui. Onneks oma mies ei oo hirveesti kaatoja juonut tai lähteny kotoa pidemmäksi. Kyl menee täydet sympatiat niille joitte mies toilailee. En itsekään jaksais tollasta katella.. :/ kai ne rauhoittuu kun pienet syntyy :)

Pari päivää sitten piikitetty tulehtunut selkäni särkee edelleen, yöllä kiljun kun koitan vaihtaa asentoa. Olin valveilla reilun pari tuntia kolmesta viiteen ja nyt tuhannen jumissa myös yläkropasta.. :sad001 Sitten se mulkero reumalääkäri ei soita vaikka siellä on ollut 4 pvää soittopyyntö. Onneks arvasin sen ja kävin noi piikit hakemassa työterveydestä.

Hymykuoppa, eiks tää ole jo toinen kerta lyhyen ajan sisään? Oliko hänellä ennen tapana juoda noin? Onko ollut mitään muita muutoksia, työstressiä tms?
Itse ottaisin asian vakavasti puheeksi!
Olen omaa isääni katsellut kun tuli usein kännissä kotiin just noin että herätti koko perheen, se on niiiiin perseestä jos sama tyyli jatkuu!

Itse olen viimeksi 17 veenä vetänyt sellaiset kännit että en pysynyt pystyssä, en "aikuisena" edes kehtaisi saati että oma kroppa kestäisi sellaisia kännejä..
En halua sitä mieheltäkään.
Joskus voi käydä vahinko kelle vain, mutta siihen vahinkoon tarvitaan pirusti viinaa ja sellaista huolimattomuutta, mitä kyllä aikuisen ihmisen pitäisi mielestäni välttää :/

Olen nähnyt oman miehen 2 kertaa tosi kännissä..
1 kerran alkuraskaudessa kun tuli pikkujouluista, mutta tuli ihan ihmisten aikaan kotiin ja omin jaloin niinkuin silloin toisella kerralla..
Sen jälkeen ei ole käynytkään missään vaikka olen yrittänyt sitä ajaa baariin :D

Olen aina mietinnyt suomalaisten juomiskulttuuria, kyse ei ole vain vanhoista "alkoholistien sukupolvesta", ketkä sitä viinaa vetää niin että ei mitään rajaa, vaan nuoretkin vetää ja aikuiset.
Mulla on ollut kavereina venäläisiä, virolaisia ja tuolta lämpimistä maista tulevia, ja kyllä ne ihmettelee miten Suomessa vedetään viinaa..
Niin miehet kuin naisetkin!

Kuitenkin, sanomani piti että tsemppiä! Keskustelkaa asioista, koska voihan se olla että onkin suunnaton huoli jostain tai vapauden kaipuu tms..

Takaisin