Hymykuoppa, eiks tää ole jo toinen kerta lyhyen ajan sisään? Oliko hänellä ennen tapana juoda noin? Onko ollut mitään muita muutoksia, työstressiä tms?
Itse ottaisin asian vakavasti puheeksi!
Olen omaa isääni katsellut kun tuli usein kännissä kotiin just noin että herätti koko perheen, se on niiiiin perseestä jos sama tyyli jatkuu!
Itse olen viimeksi 17 veenä vetänyt sellaiset kännit että en pysynyt pystyssä, en "aikuisena" edes kehtaisi saati että oma kroppa kestäisi sellaisia kännejä..
En halua sitä mieheltäkään.
Joskus voi käydä vahinko kelle vain, mutta siihen vahinkoon tarvitaan pirusti viinaa ja sellaista huolimattomuutta, mitä kyllä aikuisen ihmisen pitäisi mielestäni välttää :/
Olen nähnyt oman miehen 2 kertaa tosi kännissä..
1 kerran alkuraskaudessa kun tuli pikkujouluista, mutta tuli ihan ihmisten aikaan kotiin ja omin jaloin niinkuin silloin toisella kerralla..
Sen jälkeen ei ole käynytkään missään vaikka olen yrittänyt sitä ajaa baariin :D
Olen aina mietinnyt suomalaisten juomiskulttuuria, kyse ei ole vain vanhoista "alkoholistien sukupolvesta", ketkä sitä viinaa vetää niin että ei mitään rajaa, vaan nuoretkin vetää ja aikuiset.
Mulla on ollut kavereina venäläisiä, virolaisia ja tuolta lämpimistä maista tulevia, ja kyllä ne ihmettelee miten Suomessa vedetään viinaa..
Niin miehet kuin naisetkin!
Kuitenkin, sanomani piti että tsemppiä! Keskustelkaa asioista, koska voihan se olla että onkin suunnaton huoli jostain tai vapauden kaipuu tms..