mammax3, rv4?

Minä myös tein plussatestin eilen... Tosin mun taustalla ei kannata vielä kovin riemusta pomppia. Varovaisesti vartoillaan [:)]

Ja laskurin mukainen laskettu aika on 1.1.2011.

Onnitteluni myös minulta vuoden 2011 tammikuisille [:)] Oma rakaani syntyi 18.1 kuluvaa vuotta.
Jännät ajat teillä edessä

Missäs päin tammivauvojen tulevat mammat asustelevat?
Uteliaana tiedustelen miten pian missäkin otetaan ekalle neuvola käynnille? Ja milloin pääsee kukakin ekaan ultraan?

Ite oon Jyväskylästä ja itellä on eka neuvola käynti 25.5.(silloin olisin rv8) tiistaina ja sanoivat että täällä ultrataan vasta viikolla 12. Tosi harmi ku haluais nopeemmin tietää että toukka on varmasti massussa ja voi hyvin.

miekin oon jyväskylästä toisin uuraisilta:) mulla on neuvola kuun vaihteessa varmaan kans rv8? ultra on olluna yleensä rv10-12 nyt en vielä tiiä selviää neuvolassa.
Itelläni on olluna noita repäsy/liitos kipuja jonkin verran ja toivon että kaikki olis ok!
keskenmeno takana... elikkä rv5+? kaikki ok

Täältä ilmottautuu Hämeenlinnasta odottaja.
La 9.1. mutta varmasti muuttuu vielä. Varhais-ultraan aika 19.5. ja ensimmäinen neuvola 25.5.

Vielä ei uskalla riemusta ratketa, tämä on meidän neljäs lapsukainen ja takana kaksi kaksosraskautta ja molemmissa osittainen km. rv10+  sekä yksi ihan "normaali" raskaus.
Ja en halua millään tavalla teitä pelotella, mutta oma viimeisin raskauteni päättyi kohtukuolemaan rv 27+4, joten tästä on varmasti tulossa hyvin tunnerikas odotus.

Onnea kaikille odottajille [:)]

Hei vaan kaikille :)

Mina plussasin aitienpaivana :) Talla hetkelle menossa olis 4+1 ja LA 17.1.2011. Ja esikoista odotellaan :)

Mina asustelen Hollannissa!

Tervehdys kaikille tammimammoille! Täällä kans yks mamma ilmoittautuu joukkoon Varsinais-Suomesta [:D]. LA 13.1 ja nyt siis näillä näkymin rv4+5. Eka neuvola tulossa 9.6 (rv 8+6). Varhaisultran varasin erikseen yksityiseltä ja se on tulossa 28.5 (rv 7+1). Niskapoimu UÄ:stä en tiedä, tarjotaanko sitä kaupungin puolesta. Aika tuntuu vaan matelevan..en muista tällaista olleen ekassa raskaudessa. Okei, siitä on jo pian 6v.aikaa...mutta kuitenkin [:)] Olispa jo rv 10 takana..malttamatonko?!

Heiii tytöt!!
Minä täällä ilmoittaudun erittäin iloisena ja hämmentyneenä joukkoon mukaan. Pari tuntia sitten plussasin ja nyt vielä odotellaan miestä töistä kotiin kuulemaan ilouutista, jännittää ihan kertoa [:)] Minäkin malttamaton olen kun nyt heti piti jo kirjautua foorumille [:D] Mutta minä olen raskaana! R-A-S-K-A-A-N-A !! MAhtavaa sanoa se jollekin. Ihan piti testi-ikkunasta lukea kymmenen kertaa että mitä siinä oikein lukee [:)]

Vähän taustaa: Raskaus on ollut mahdollinen viime kesästä asti ja nyt 8 kk kuluttua tärppäsi. Tuolla kuumeilijoissakin pyörin eri nimimerkillä viime syksynä, mutta talvella usko hiipui ja aktiivinen palstailu loppui. Ja nyt odotuksen odotus palkittiin.

Minä 30-v. ja arvioitu LA 9.1.2011, esikoinen tulossa, Oulusta eli jos synnytykseen asti pääsee niin paikkana sitten OYS. Plussasin tänään eli nyt olisi rv 5+2. Oireina on menkkamaiset alavatsakivut ja turvotus, parina päivänä lievää etovaa oloa, palelu, rintojen lievä arkuus sivuilta.

Peukkuja tasapuolisesti kaikille että menee kaikki hyvin ja tammikuussa pyöräytetään terveet vauvelit!! Ja nyt vaan sitten odotellaan [:)][:)]

Täälläpä on vielä hiljaista. Toivotaan että meitä tulisi tänne monta lisää [:)]

Huh huh, kun koko ajan olisi nälkä! [8|] Mites teillä muilla? Miten ihmeessä sitä osais syödä jotenkin järkevästi, että ei kertyis ylimääräistä painoa välipalojen takia ihan mahdottomasti?? Onko vinkkiä, mikä olis hyvä apu, kun nälkä yllättää heti vähän ajan päästä kunnon ateriasta?

Tänään onki ollut ihana ilma. Joko tuli auringonpistos ulkona oleilusta tai sitten tää pään jyskytys liittyy johonkin muuhun... Normaalisti en onnesta hihku myöskään kuukautiskipujen aikana, mutta nyt vihlonnat tuntuu melkein kivalta kun tietää mikä ne aiheuttaa... [:)]

Hei kaikille[:)]

Minä plussasin rv 3+5. LA 15.1.11. Aivan ihana olo! Nautin jokaisesta mahan nipistyksestä uusista tuntemuksista [;)] Meillä tärppäsi ensimmäisellä kerralla, eli siis heti pillerien pois jätön jälkeen. Melko uskomatonta, en olis uskonut että ihan niin nopeasti[;)] Aika kuluu niin mahdottoman madellen!

Varhaisultraan meinasin mennä, koska en todellakaan jaksa enkä malta odottaa rv 10-12 , että pääsee kunnallisen puolelta ultraan! Nyt siis mennään rv 4+6.

Aurinkoista päivää kaikille :)

Niin ja Helsingistä kirjoittelen :) Neuvola-ajan varaan tänään :)

Onnea kaikille [:D]

Olen jo alkuvuodesta asti käynyt täällä lueskelemassa ja itsekseni kuumeilemassa ja nyt vihdoin pääsen itsekin osalliseksi keskusteluihin:))

Minäkin ilmottaudun tammikuisten joukkoon. Äitienpäivänä tein raskaustestin, kun oli omituisia oireita ja menkat päivän myöhässä. Selkeä plussa kerta heitolla. Sinällään se on ihme, sillä ykköstä yritettiin yli kaksi vuotta ja viimein inseminaatiolla saatiin häent alkuun. Ykkösen jälkeen olemme käyneet kerran inssissä, ilman toivottavaa tulosta. Ja Hippiäinen nyt olisi saanut alkunsa luomusti.

LA olisi siis 15.1, paitsi lisään siihen ainakin viikon, että siellä lopussa olisi helpompi jaksaa odotusta. Päivä kerrallaan tässä mennään kuitenkin, eihän näin alussa voi tietää, miten käy.

Täällä myös plussattiin tänään! Haaleaakin haaleampi, mutta plussa se on! En voi uskoa tätä! 16.4. meillä päättyi raskaus synnytykseen, kun pieni oli kohtuun kuollut rv 14+6 (ilmeisesti minun oireettoman parvorokon takia, joka verikokeesta selvisi). Sitä ennen meillä on takana kohdunulkoinen raskaus viime marraskuulta. Tässä välissä ei kuukautisia kerennyt tulemaan, joten viikoista ei ole mitään tietoa, mutta hyvin alussa varmasti ollaan, kun viiva vielä niin haalea.

En voi käsittää tätä, raskauduin näin nopeasti uudestaan! Vaikka kaikki neuvolassa ja muualla kovasti kannustivat yrittämään uudestaan, pelottaa ihan vietävästi! Mutta samalla olen todella onnellinen ja ihmeissäni! Nyt lähden yllättämään miestä ja pyöräilen häntä työpaikalle vastaan ilouutisten kera!

Olen 21v ja Joensuussa asustellaan.

Paljon onnea myös kaikille muille tammivauvaa odottaville!

Pakko tunkea taas teidän reviirille, kun nyt täällä käyn aina välillä teidän kuulumisia kurkkimassa. Anteeksi vain! ;)

Puhalluskukalle oikein lämpimästi onnea plussasta! Aikamoisia koettelemuksia sulla on takana. Ihan meinasin alkaa täällä vetistelemään. Toivottavasti tällä kertaa pääsette maaliin asti ilman vastoinkäymisiä! <3 *puhaltelee paljon myötätuulta ja toivottaa onnellista odotusta teille kaikille*

Jei, tervetuloa uudet mammat! [:)][:)] Näköjään entlellä ja Puhalluskukalla on ollut vaikeuksia ja suruja tiellään aiemmin, onnittelut nyt plussista ja kaikki sormet ristissä nyt että menisi kaikki hyvin! Onnea myös muiden tammikuisten matkaan.

Mahtavuutta! Eilen varailin ekan neuvolan, se tuli kesäkuun ekalle viikolle 2.6. Eka ultra on sitten joskus vasta heinäkuun alussa, se olis saanu olla ehkä viikon aikasemmin, mutta sattuu mulla lomareissu just ennen sitä. Ällötys-olot ja jatkuva nälkä jatkuvat. Ja öisin tulee herättyä vessaan, mikä on mulle normaalitilaan verrattuna ihan outoa.

Hurraa, hurraa, hurraa! Vahvaa plussaa näytti täälläkin tänä aamuna! :) LA olis tammikuun puolen välin tienoilla. Jotenkin ihan hassu olo. :D Vaikka pöydällä on nököttäny koko päivän positiivinen testi, niin silti mulla on vieläkin ihan epäuskoinen olo. Tämä etova olotila tosin konkretisoi tilannetta aika kummasti. :D Eka oire oli rintojen arkuus ja kovuus melkein ovulaatiosta lähtien ja se pisti ihmettelemään. Nyt kuukautiset on muutamia päiviä myöhässä ja äklötys + ruokahalu senkun kasvaa. Että kaipa se on pakko uskoa, että raskaana tässä tosissaan ollaan. :) <3 Pari kiertoa täytyi yrittää ja sitten jo tärppäsi. Nyt vaan sitten toivotaan, että pikkuinen pysyis tuolla masussa ja kaikki menis mukavasti. Maanantaina täytyy soitella neuvolaan. Ja asutan tosiaan Varsinais-Suomea. Onnea isosti kaikille tammivauvelia odottaville! :)

Onnea kaikille tammi-vauvojen odottajille! Itsellä ylläriraskaus, laskettu aika - mikäli laskurit pitää paikkansa - on 1.1.2011. Alun shokin jälkeen todella onnellinen 4. tulevasta lapsesta. [:)] 

Itsekin uskaltauduin tänne kirjottelemaan. Aika arkana ja varoen vielä liikkellä. Takana 6 keskenmenoa ja yksi kodunulkoinen. Kaikki keskenmenot n. 5 viikolla. Nyt ollaan kompastuskiviajasta selvitty yli, joten vähän uskaltaa hengittää. Itsellä menossa 5+3 rv. 6 rv:lle päästy!! Nyt olen saanut tyksistä apua ja meillä on verenohennus lääkitys käytössä. Pistoksia vatsaan otan kerran päivässä ja lisäksi aspiriinia. Tämän pienokaisen kanssa on kyllä ihan erimieliellä ja tyytyväisenä liikkeellä.

Jos laskut meni oikein niin esikoinen pääsee tähän maailmaan 14.1.2011

Itsellä ensimmäinen ivf takana ja nyt näyttää plussaa...
Vielä ei uskalla iloita. Onneksi ensimmäinen ultra jo kahden viikon päästä niin jos sitten [:)]
Nyt vain jännitetään ja odotellaan

Täällä alkaa jännitys nousta kattoon jo, keskiviikkoon tuntuu olevan ikuisuus ja vielä työpäiväkin välissä!
Keskiviikkona selviää että onko massussa elämää *jaiks! *

Viikon päästä tiistaina on ensimmäinen neuvola ja silloin on pakko pyytää, että kun sairaalaan menen sitten np-ultraan, niin haluan samantien myös lääkärille ajan, koska tuo meidän kolmas lapsemme menehtyi b-strepton aiheuttamaan kohtutulehdukseen.

Takaisin