Mammavaatteet

Mä käytin esikon aikaan lähes pelkkiä mammavaatteita, mulla oli niissä hyvä olo. Ne vaatteet on vielä tallella, en viittiny heittää pois kun oli toinen lapsi suunnitteilla kuitenkin. Esikon odotuksessa omat housut rupes ahdistamaan jo ennen rv.20 ja luulen et nyt käy samalla tavalla... (Just tilasin yhen ihan sikamageen mammapaidan!!! Nyt pitää vaan odottaa et maha on riittävän iso, ettei näytä typerältä käyttää sitä...)
Tykkään kyllä kesällä olla legginsseissä ja mekoissa ja tunikoissa, ni eipä tää nyt tuo kauheesti muutosta vielä. Paitsi että viikonloppuna huomasin et joudun kiskomaan housuja, legginssejä ja pikkareita koko ajan ylöspäin, ilmeisesti alavatsalla on turvotusta sen verran ettei housut enää pysy just siinä kohassa missä oon tottunu niitten olevan, vois olla siis helpompi itelle käydä vaatekaapista kaivamassa mammalegginssit jo käyttöön, ei tarvis koko ajan nostella :wink
 
Mä en tainnut viimeksi ostaa ku vaan pari äitiyspaitaa. Siskolta lainasin joitain löysempiä vaatteita /tunikoita kun se tykkää sellaisia käyttää, samoin takin lainasin siltä kun se oli mun loppuraskauden muualla maailmalla menossa. Omaan talvitakkiin ei olisi kyllä millään mahtunut.

Saa nähdä miten mahdun työvaatteisiin, kun käytän joko kynähameita tai korkeavyötäröisiä suoria housuja. Legginsit yms. ei tuu kyseeseen tuolla. Pakko varmaan ostaa jotkut matalavyötäröiset suorat housut. Toivottavasti maha ei kasva ihan mahdottomaksi vielä kesän aikana.

Mutta pakko sanoa imetysliiveistä, että ne vasta erotiikantappajia onkin. Tai ainakin isojen ketjuliikkeiden rintaliivit, tarjolla oli vaan kauheita mamma-malleja. Ehkä olisi pitänyt satsata ja ostaa jostain hienostoliikkeestä, mutta oon välillä vaan niin pihi :)

Ja tosiaan kyllä ainakin pääkaupunkiseudun lastentarvikekirppiksillä näkyy usein äitiysvaatteita, eri asia sitten että onko omaa tyyliä. Ite löysin hameen itselleni kirppikseltä viime raskauden aikana, joka olikin ihan nappiostos kun käytin sitä sitten koko kesän.
 
Sans Racine Tuosta vaatejutusta, itsehhän hommasin KAIKKI äitiysvaatteeni pilkkahintaan huuto.netistä :D Sieltä löytyy vaikka mitä muutamalla hassulla eurolla :D Eikä tarvii kertää kirppareita :wink
 
Niin ja taitaa olla vieläki käytössä äitiyshousut, ne on niin mukavat!! :D :D
 
Nyt menee hermot kun maha on jo ny turvonnut kuin potkupallo ja ei olla kuin vasta 9+3vko ja vaatteet puristaa vaikka olin ostavinani isommat. Ilmeisesti mulla on sama juttu kuin viimeksi,että ei pahemminollut oireita mutta niiden sijaan on järjeton vatsanturvotus :).
 
Emmuliini,mulla on ihan sama homma. oon normisti kokoo 34, mutta nyt ostin huomiseks siskoni rippijuhliin mekon joka on kokoa 38, ihan vaan turvotuksen vuoks ettei purista mistään kohdasta ja ei koko juhlakansalle tarvis viel kertoo raskaudesta :P
 
Uskaltauduin tänään ku kävin keskustassa sovittelemaan äitiysvaatteita h&m:lle, oli jotenki aiva ihanaa kokeilla niitä :D Kattelin myös vähä vauvavaatteita, mutta päätin kuitenkin jättää kaikki viä kauppaan.. Tää rv11+1 tuntu vähä liiotellun aikaselta kuitenki :P
 
Eilen sitten jouduin tekemään ekat äitiysvaateostokset. Tilasin H&M:ltä, ja odottelen enää pakettia. Tässä raskaudessa toi vatsanmöllykkä pullahti esiin niin nopeasti, että tarvitsen mukavuussyistä äitiysmallisia toppeja ja paitoja. Omat perus-spagettiolkaintopit venyy kyllä ja menee päälle, mutta illan mittaan alkaa puristamaan, ja kotona kuljen miehen t-paidoissa. Ja vielä olis se viitisen kuukautta jälellä.. *huokaus*
 
Mä tilasin perjantaina pari odotus/imetyspaitaa. Nyt sit töihin paluu loman jälkeen jännittää et miten mahtaa työhousujen kanssa käydä, enää ei saa vatsaa vedettyä sisään yhtään :D
 
Mä tilasin Elloksen alennusmyynnistä äitiysvaatteita, parit farkut ja parit puserot. Nyt alkaa nimittäin olla vaatteet vähissä.
 
Mä tein kans eilen ellokselle tilauksen. Laitoin koriin outletin puolelta kaikenlaisia tunikoja ja muita pitkiä paitoja jos sattuis sopimaan. Tänään posti toi mun fb-kirppikseltä tilaaman talvitakin. Uudet on törkeen hintaisia ja kirppiksilläkin on huonosti ollut tarjolla tarpeeksi isoja kokoja. Xs-m kokoisille odottajalle on muutamia takki-ilmoituksia tullut vastaan. Tänään kävin ostamassa vero modasta yhen äitiyspaidaksi sopivan paidan. Aika vähän alkaa kaapissa olla päälle mahtuvia vaatteita.
 
Mä oon tällä viikolla 18+ korkannut ekat äitiysvaatteet, kyllä toi maha siihen malliin pömpöttää että normipaidat ja useimmat housut alkaa kiristää :D Olen ostellut huuto.netistä niitä aika paljon (suosittelen, sieltä löytyy vaikka mitä, lähes uusiakin edullisesti!), kävin yks päivä myös h&m:ltä hankkimassa perusjuttuja kuten toppeja, farkut yms. Farkutkin oisin muuten ostanut huuto.netistä, mutta en viitsinyt ostaa sovittamatta kun muutenkin on aina haastavaa löytää oikeeta kokoo.

Vähän siltä näyttää että mahasta on tulossa iso, joten oon ostanu jo valmiiks suht reilun kokoisia ettei tartte heti kuukauden päästä hommata uusia :) Mun mielestä äitiysvaatteet näyttää ihanilta, masukin näyttää jo tosi söpöltä niissä!
 
Mulla myös käytössä mammavaatteet jo parisen viikkoa :) Käytän melkein pelkästään mekkoja niin oon hommannu mamalegginssejä. Toki kotona käytän jotain verkkareitsa tms gollegehousuja mut niihin maha mahtuu! Toistaseks :wink Ja pari mammatoppia hankkisin. Ihanaa kun ei purista! :Heartred Mulla myös maha voi olla hyvinki iso ni pitää varata kasvuvaraa :wink
 
Takaisin
Top