Mammatreffailua..?

jos liityn ryhmään, niin eiks se sitten näy mun profiilissa ? Mulla on naamakirjakavereissa vielä muutama yllätettävä..joten ei parane vielä paljastua...emoticon

Tästä en ole varma,ei ne suoraa sitä seinältä näe mutta jos ne alkaa tutkimaan sun ryhmiä niin kyllä selville sen saa ,luulisin :)

Facebookin puolella heitetty ilmaan; että mammatreffit olisi toukokuussa...
päivä ja treffaus paikka auki....

Ajattelin tännekkin huikkia, jos kaiki ei ole  facebookissa ja mukaan olisi halukas. 

Minäkin olisin innokas treffaamaan, asun Tampereella. Kävin laittamassa pyynnön facebook-ryhmäänkin. Oli ihan kummallista kun katsoin jäsenlistaa, eikä ollut tietoakaan kuka on kuka kun täällä kirjotellaan nimimerkeillä :)

Laa* ollaan facebook-ryhmässä laitettu nimimerkit nimiemme perään ni tiedetään vähän missä mennään. :) Mut ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. :)

Jee, toukokuussa enää 2 päivää töitä ja sit kesäloma  ja mammalomaemoticon  Laittakaa vaan tänne foorumillekin aikaa niin  hankkiudun kans paikalleemoticon

Toukkatollero ; Missä päin sinä asuitkaan? Mietitään tuolla facebookissa tapaamispaikkaa että saataisiin suunniteltua missä olisi viisainta pitää. 

Ja muutkin jotka ei tuolla ryhmässä ole niin olisiko ideoita missä pidetään ja halukkaita osallistujia? :)

Ainut lauantai mikä meille sopiii toukokuussa on 7. päivä!!!
 14. ja 21. päivät meillä on polttarit. . .  eka mulla ja 21. miehellä.
Joten sen vuoksi, kun ei mitään olla lukkoon lyöty niin on heitetty tuo 7. 5 [:

ja yksi vaihtoehto, että treffataan "vasta" mammalomalla; silloin ehkä pääsee enemmän porukkaa mukaan?
Tai olisiko joku perjantai tai sunnuntai toukokuussa jolloin pääsisi mahd. paljon porukkaa? 
Tokihan ei ole edes sovittua, että olisi 14. tai  21. päivä 
Mutta muut mammat, heittäkääs ilmoille jotain?

14.5 olisi nyt ehdotettu päivä tuolla. Onko muita innokkaita osallistujia kuin toukkatollero täältä foorumista?

ei ole pois suljettu se 7.5 eikä myöskään se 21.5 !! 
 Melkeimpä kaikille muille kävi 21.5 paitti mulle; mutta mä saisin sen sumplittua.
Joten miksi sitten tuo 14. 5 jos kerta mukaan tulijoille kävi se 21. päivä; jolloinka mekin päästään mukaan; kunhan vaan asiat sumplin. 

14.5 on ehdotettu päivä eikä lukkoon lyöty, mielipiteitä ja osallistujia tältä puolelta niiltä myös ketkä ei ole naamakirjassa niin saataisiin mahdollisimman paljon porukkaa mukaan.

hei!
Mullakin todella paljon kiinnostusta liityä joukkoon! Ainut huono puoli etten omista autoa eikä oikeastaan varaa bussillakaan ideaparkkiin tulla joten saattaapi jäädä sen takia minulta pois ensimmäinen tapaaminen :/ Harmi sinäänsä kun en Tampereelta tunne kuin muutamia ihmisiä kun syksystä asti täällä vasta miehen kanssa asuttu ...

preppyg : On tosi monta mammaa tampereelta/siltä suunnalta että varmasti kimppakyyti onnistuu. Minä itse tulen varmaan tampereelle päivää ennemmin joten jos tulen voin napata sinut kyytiin :)

Takaisin