Jenni90 Asioista perillä oleva 28 huhti 2011 #44 Tarkkaa treffauspaikkaa onko päätetty? Joku kahvila ?
toukkatollero Oman äänensä löytänyt 17 touko 2011 #46 Onko jo sovittu missäpäin ideaparkkia tavataan?
Katskutti Vauhtiin päässyt keskustelija Toukomammat 2016 18 touko 2011 #47 Tuolla facebookis on puhuttu, etttä nähtäis D-ovilla, jotka tulee Prismalle. Ja siitä sitten mentäis yhdessä johonkin..
Tuolla facebookis on puhuttu, etttä nähtäis D-ovilla, jotka tulee Prismalle. Ja siitä sitten mentäis yhdessä johonkin..
enzeli Silmät suurina ihmettelijä 27 touko 2011 #48 täällä ois kans yks innokas ryhmään liittyvä:)ois tosi kiva vaihtaa kuulumisia ja kaikkea mahdollista:)pitääkin piipahtaa fb;)
täällä ois kans yks innokas ryhmään liittyvä:)ois tosi kiva vaihtaa kuulumisia ja kaikkea mahdollista:)pitääkin piipahtaa fb;)
hen Satasella mukana keskusteluissa 27 touko 2011 #50 meitä oli siellä 4 paikalla - kahviteltii, shoppailtii ja käytiin syömässä - jutskailtiin raskaudesta :) mukavaa oli :)
meitä oli siellä 4 paikalla - kahviteltii, shoppailtii ja käytiin syömässä - jutskailtiin raskaudesta :) mukavaa oli :)
toukkatollero Oman äänensä löytänyt 3 kesä 2011 #51 Mä olin tulossa mutta aamun meno venähti, etten ehtinytkään paikalle, harmitti vietävästi Onko ollut suunnitelmissa uusia tapaamisia?
Mä olin tulossa mutta aamun meno venähti, etten ehtinytkään paikalle, harmitti vietävästi Onko ollut suunnitelmissa uusia tapaamisia?