Makuuhuoneessa tapahtuu(ko?)

Ja vastavirrassa, meillä oli vähän sama juttu ennen raskautta. Seksistä tuli pelkkää vauvan tekoa. Tosin, lopetettuamme "yrittämisen" ja jäätyämme odottamaan ivf-ruiskutukseen aikaa, pamahdinkin raskaaksi. Vaikkei sen oikeastaan pitänyt olla mahdollista :)
 
Täälläkään ei oo vielä peittoja heiluteltu ja se tuntuu jotenki tosi kaukaselt ajatukselta. Ja jotenki tuntuu et en oo muutenkaa pahemmin ehtiny halailemaan miestä. Yks päivä ku yhtäkkii halasin ja pussasin häntä ni tajusin kui pitkä aika siitäki oli... Ja hänki oli silminnähde ilosest yllättyny :D Ku yleensä vaihdetaa vaa pikaset pusut nukkumaan mennes ja sillon ku mies tulee töistä.

Mul on kans toi tissijuttu nyt pinnalla... On niin vierasta ku tissit ei liity nyt seksiin vaan ne on jonku buffet :D Ekaa ku en pahemmin imettäny ni tää on iha outoo!
 
Vertaistuki on tosi hyvä kun varmasti samoihin aikoihin monia asioita koetaan.
Minusta tuntuu että olen meidän suhteessa se seksuaalisesti aktiivimpi ja tuntui tyhmältä kun ensin alkuraskaudessa mies oli reissussaan 3kk ja kun palasi alkoi ilmiselvästi pelätä että seksillä olisi haittaava vaikutus raskauteen joten hän kieltäytyi täysin seksistä. Onhan se kumma kun yleensä se menee varmaankin toisin päin. Olisin tykännyt kokeilla mitä seksi on raskaana mutta sitä en nyt tiedä ja antaa olla näin. Mieheni on kaukonäköinen ja fiksu sekä aika suojelevainenkin ja raskaus meni hyvin joten oli se varmasti ihan vauvan hyväksi. Onhan sitä muutakin hellyyttä ja suukottelua.
Nyt sitten kun vauva oli 2kk mies innostui seksistä. Olin jo ajatellut että olkoonsa kun tosiaan aina kun pussailtiin niin rinnoista alkoi valua maitoa ja samalla beibi ilmeisesti sai maidonvainun ja alkoi joikuta minua maitobaariksi. Homma tyssäsi aina siihen.
Nyt siis on kerran kokeiltu ja vaihteeksi taas olin positiivisesti yllättynyt tässä äitiydessä (monet asiat on menneet paremmin kuin kuvittelin)että seksi tuntui hyvälle. Ja että paikat oli tiukat kuin en ikinä olisi synnyttänyt. Olin aika yllättynyt. Synnytin siis alateitse ilman mitään epiduraalia tai puuduttavia. Siksi minuakin vähän pelotti että mitä jos ne kivut tulee takaisin mutta näköjään ne kuuluu vain synnytykseen ja seksi on eri asia.
 
On tullut heiluteltuu peittoa täälläkin synnytyksen jälkeen. Ei mitenkään montaa kertaa, pari-kol, mutta mukavasti on menny vaikkei nyt ihan tosiaan mitään tajunnanräjäyttävää.. :D tuntuu kanssa kuin ei olis synnyttänytkään, ihan kuin olis neitsyys menny uusiks! :p Tavallaan se tietty menikin, "eka kertani äitinä" .. .:D Haha :)
Mut jep, välillä oon kyl melko haluton, miestä kiinnostais kovasti.. noh, se haliminen ja pusiminen on kanssa tällä hetkellä enempi mun juttu mutta kyllä tulee niitä hetkiä kun ittelläki tekee mieli ja kyl mies on enempi ko mielellään mukana! :D

...kyllä se tästä.. ja pikkuhiljaa hyvä tulee kun alkaa oppiin vauvan rytmejä niin vähän tietää paremmin millon uskaltas ees aatella että ehtis muutakin kuin avaan housujen napit ennenkuin pikkukaveri herää! :D

Tsemppii kaikille, jokanen menee oman kunnon ja oman mielen mukaan. Hyvää kandee oottaa! :Heartred
 
Äiti-neitsyydestä uskallettu luopua, kun synnytyksestä vähän yli 6viikkoa. Mullahan lähti viimenen tikkikin vasta alle pari viikkoa sit. Mua siis paikattiin n. tunti, jotain kuulemma kolmesta kerroksesta??? :D Eli välilihan leikkaus ja siihen vielä omat repeämät. Naminam... Ja ei onneks tuntunut seksi pahalta! Pelkäsin kyllä hirveesti :D Ja onneks on paikat melkeinpä samaa luokkaa, kun ennen synnytystä :D Thank god! Sentään joku säilyny entisellään :D
 
Yllättävän jännittävältä se ensimmäinen synnytyksen jälkeinen kerta kyllä tuntui. Eikä meillä ole vieläkään takana kuin pari kertaa, sillä koliikkilapsen vanhempina meillä ei oikein meinaa riittää energia vällyjen välissä muuta kuin kuorsaamiseen :) Se oli tosiaan kiva havaita, että miehen näkökulmasta kaikki on kuulemma aikalailla ennallaan, Omalta kohdalta taas lukuisista tikeistä muodostunut arpikudos taitaa vähän haitata toimintaa, mistä kyllä lääkärikin vähän varoitteli. Se kun ei jousta yhtä paljon kuin muu kudos,joten liukasteista huolimatta selvästi huomaa alkuun, että jokin tekee tiukkaa, eikä touhu näin ollen ole erityisen miellyttävää, vaikka loppua kohden paraneekin. Mutta eiköhän se siitä ajan kanssa :) Tärkeää kuitenkin mielestäni yrittää panostaa myös sukupuolielämään, ettei ihan vieraannu koko touhusta.
 
Joo meilläkin oli alku vähän nihkeetä ja tuntu jopa hiukan inhottavalta... Asentosuosikki vaihtu ku entises lemppariasennos teki kipeetä!
 
Me ollaan jo suht monta kertaa peittoja heiluteltu... :) Eka kerta teki ikävän kipeetä mut sen jälkeen on sujunu kerta kerralta paremmin. Paikatki tuntuu jopa tiukemmilta ku ennen synnytystä. :eek: Nyt jopa uskaltaa ns. käydä asiaan ku tietää millon poitsu nukkuu pitkät päikkärinsä. :) Mitään ikäviä tuntemuksia mulla ei seksin suhteen oo synnytyksen jälkeen ollu. Ihan yhtä nastaa puuhaa ku aina ennenki. Mä ehkä välttelin seksiä enemmän raskauden aikana...
 
Takaisin
Top