Mahtuuko vielä tutut farkut?

Yllättävää kyllä mahtuu, sillä kuvittelin että ei olis enää mennyt. Viikkoja nyt 12+4. Tosin teen etätöitä koronan takia ja kotona aina kollareissa, mutta viime viikon ultraan vedin farkut ja jalkaan ja hyvin mahtui vielä. Ostin kyllä jo muutamat mammahousut, mutta ne on mahasta ihan liian isot vielä. Iltaisin kyllä huomaa, kun turvottaa ja etenkin jos on syönyt hiilareita.:inpain:
 
Tuntuu, että takki alkaa kiristää mahan kohdalta, mutta jotenkin vaikea uskoa, kun mitään mahaa ei kyllä ole näkyvissä. Turvotusta kyllä senkin edestä, mutta selällään kun on niin ei kyllä mitään.
 
Monta viikkoa menty kotihousuilla jossa ei oo kiristävää vyötäröä, kun turvotusta ollu ja kaikki vaatteet ahistaa. Paljoo kattonu vaatetusta kun on raskauspahoinvoinnin takia ollu saikulla ja sohvahoidossa.
Jännä nähdä huomenna meenkö ultraan kotihousuissa vai sujahtaako farkut. :joyful:
Mammahousuja jo tilattu, ja onneksi tulee kesä ja mekot.
 
Mäkin onnellinen, kun kesän voi käyttää jo olemassaolevia mekkoja, ei tartte hirveesti mammavaatetta shoppailla. Syksyltä sitten sinne marraskuulle on parit mammahousut ja pari pitkähihaista paitaa :happy:
 
Ajattelin itse panostaa enempi mammavaatteisiin tällä kertaa. Tulee kivempia kuvia ja muistoja! Lisäksi on mun viimeinen raskaus joten haluan hörähtää! Kaikki nautinto irti vaan tästä, varsinkin kun alku on ollut niin rankka. En vaan tiedä missä vaiheessa olisi rahaa näihin hankintoihin ja mistä löydän norsu+ kokoa... o_O
 
Ajattelin ostaa ensimmäisen ultran jälkeen ainakin jotkut äitiyshousut, joissa kykenee olemaan päivän työpaikalla sitten kun etämääräykset loppuvat. Nyt 12 vk kohdalla esimerkiksi ratsastushousut ei mahdu vyötärön kohdalta kiinni, mutta muutaman hassun jäljellä olevan tunnin takia ei viitti ostaa uusiakaan :banghead: Ratsastan sitten vaikka verkkareissa.. Turvotus on kyllä kumma juttu, välillä näyttää kuin olisi jo ainakin 6 kk raskautta takana, välillä on vaan pieni kumpu navan alla.. Onneksi kotona voi olla tosiaan verkkareissa, ihmisten ilmoille sit jotain legginsejä ja neulemekkoja päälle. Pelkkä ajatus farkuista saa mahan kramppaamaan.
 
Hei vinkkejä et mistä löytäis sellaiset kivat mammaleggarit! En haluu ostaa mitään netistä ku oon muuten niin pieni (156cm).
 
Hei vinkkejä et mistä löytäis sellaiset kivat mammaleggarit! En haluu ostaa mitään netistä ku oon muuten niin pieni (156cm).
Mulla sama ongelma paitsi, että tilasin ja meinasin kuolla nauruun, kun kokeilin niitä :hilarious: Koko oli kyllä muutenkin liian iso, mutta mun varpaat oli varmaan niiden housujen polven kohdalla. Oli vähän pidemmälle kaverille tarkoitettu. Eikun palautukseen.

Olisin voinut ostaa valmiiksi muutaman muunkin vaatteen, mutta en kyllä löydä kivoja. Ja jos löydän niin hinta on pilvissä tai oma koko myyty loppuun. Todella monessa paikkaa kaikki edullisemmat perusvaatteet loppuun myyty :angry2

Tilasin myös pari toppia samalla kun nuo leggarit, mutta kinnasi kainalon kohdalta niin ei tarvitse niitäkään pitää. En oikein keksi edes mitään liikettä mistä voisi käydä ihan katsomassa ja sovittamassa.
 
Ajattelin ostaa ensimmäisen ultran jälkeen ainakin jotkut äitiyshousut, joissa kykenee olemaan päivän työpaikalla sitten kun etämääräykset loppuvat. Nyt 12 vk kohdalla esimerkiksi ratsastushousut ei mahdu vyötärön kohdalta kiinni, mutta muutaman hassun jäljellä olevan tunnin takia ei viitti ostaa uusiakaan :banghead: Ratsastan sitten vaikka verkkareissa.. Turvotus on kyllä kumma juttu, välillä näyttää kuin olisi jo ainakin 6 kk raskautta takana, välillä on vaan pieni kumpu navan alla.. Onneksi kotona voi olla tosiaan verkkareissa, ihmisten ilmoille sit jotain legginsejä ja neulemekkoja päälle. Pelkkä ajatus farkuista saa mahan kramppaamaan.

Mulla on parit Vilasta ostetut pehmeät alaspäin kapenevat housut, joissa on korkea vyötärö. Eivät siis ole äitiyshousut, mutta menevät varmasti pitkään. Muuten kyllä menisi normaalit farkut, mutta ruoan jälkeinen turvotus on melkoista.
 
Mulla on cubukselta parit housut joissa leveä venyvä vyötärö, niiitä pidän ja on vielä resori lahkeensuussa nii tämmöselle pätkälle mukavat kun ei laahaa kokoaja jalan alla :) sitte ostin lidlin mammaleggarit ja oon kyllä yllättyny ettei oi iha superpitkät lahkeet, vähä tulee ryppyä nilkkoihi muttei paljoa..
 
Kertokaa ihmeessä, millä merkeillä on pitkät lahkeet? Itsellä pitäisi olla 36 tuumaiset :hilarious: Nyt käytössä mammapökät, jotka jää tuohon vatsan alle, kun se kasvaa. Nyt vielä tulee vyötärölle ja iltapäivällä alkaa näkyä painaumat vatsassa :rolleyes: Venyvätkin ei-raskaushousut tuntuu jo puristavan ikävästi. Nyt 15+1.
 
Zalandosta katsoin minä. Olikohan Anna Fields tai joku vastaava. Yläosat vielä jotenkin menee varmaan jatkossakin. Pari mustaa perus toppia haluaisin kyllä. Mutta ne alaosat.. En haluaisi kauheasti nykyisiä vaatteita venyttää ja tuntuu, että osa niistä jo vähän kiristääkin, vaikka suurin osa ihan turvotusta. En tajua miten maha on edelleen aamusta iltaan ihan pinkeä pallo. elättelin toiveita, että olisi jotenkin normalisoitunut jo..

Edit. Ja selasin siis varmaan kaikki helposti löydettävät nettikaupat läpi, mutta vaatteet ei iskeneet, olivat loppuunmyyty, liian kalliita tai väärän kokoisia tai väärää materiaalia. Taidan luovuttaa ja kulkea loppu ajan joku riepu ympärillä :hungover:
 
Muokattu viimeksi:
Mä tilasin Mamalicious-merkiltä farkut, leggarit ja talvitakin. Kaikki oli nyt hyvässä alessa! Tuon takin esim. saa myös käyttöön kantotakkina, jos haluaa talvella vauvaa kantaa rintarepussa takin alla :)
 
Haha jalkauduin kivijalkaliikkeisiin eli ihan perus Prismaan ja Kärkkäiselle ja tyhjensin ale-rekit. Löytyi hyviä tarjouksia ja suunnilleen kaikki mitä nyt voisin kuvitella tarvitsevani, kun ihan koko vaatekaappia ei viitsi muutaman kuukauden takia uusia.
 
Ei mahdu enää vyötäröltä :/
Onneksi ei ole tarvinnut olla töissä, niin olen kulkenut leggareissa ja collareissa himassa. Mekon tai hameen olen laittanut ihmisten ilmoille mennessä.
 
Takaisin
Top