Mahtuuko vielä tutut farkut?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Kuten varmaan kaikilla, niin hyvin mahtuu vielä :hilarious: Turvotusta kyllä on, enkä malta odottaa, että saan maailman mukavimmat äitiyshousut jalkaani! Ostin ne edellisessä raskaudessa vain viikkoa ennen kkm:n toteamista, enkä ole halunnut käyttää niitä, koska muistuttavat liikaa menetyksestä. Kohta ne voi kotikäyttöön ottaa :happy: Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, niin illan turvotus on melkoinen jo parin viikon sisällä...
 
Mulla oli viime viikolla iha kauhee turvotus ja käytin vaan väljiä pöksyjä mitkä ei puristanu, mut nyt taas tuntuu et sujahtaa housut jalkaa yhtä helposti ku enne raskauttaki. Ehkä jopa tuntuu et aineenvaihdunta alkanu pelaa ja nesteitä jopa lähteny :think005
 
Ei mahdu vaikka vasta 4+3, sen verran turvottaa. Apua...

Oho! Mullakin kyllä jo alkaa puristamaan, viimeistään iltaa kohden. Nyt 5+4. Laihduin 10 kg just ennen plussaa, joten onneksi on löysempiäkin housuja :hilarious:
 
Mulla on välillä maha kauheana pallona ja välillä ihan tavallinen. Turvotusta ja kaasuja :grin
 
Oho! Mullakin kyllä jo alkaa puristamaan, viimeistään iltaa kohden. Nyt 5+4. Laihduin 10 kg just ennen plussaa, joten onneksi on löysempiäkin housuja :hilarious:
Hei samis, mäki laihdutin 9kg. Käytän muutebki paljon collegehousuja ja leggareita ni ne toivottavasti mahtuu vielä kesään. Sit voiki olla mekoilla.
 
Minä kans puotin reilut 10kg tossa syksyn aikana :D
Kotona oon aina kollareissa, mut ihmisten ilmoille lähtiessä vaihan farkut. Iltaa kohden huomaa aina et vähän farkut ahistaa, mut ei pahasti vielä.
 
Mahtuu kyllä, mutta turvotus on jotain ihan käsittämätöntä... Istuessa mieluummin jo avaan farkun napin, kun tuntuu sen verran epämukavalta. Olen toki suosinut aika tiukkaa farkkumallia.

Ja iltaa kohden vain pahenee...
 
Mahtuu vielä vanhat farkut hyvin eikä kovin pahoja turvotuksia ole ollut. Saa nähdä kuinka kauan jatkuu näin..:grin
 
Turvottaa ja farkut painaa mahaa. Pitänee siirtyä muihin alaosiin. :rolleyes: Meinasin kokeilla pärjätä mekoilla ja ehkä varastossa saattais olla jotain vanhoja äitiyshousuja...
 
Onko mitään suosituksia esim mammafarkkujen osalta? Kokeilemalla tietty varmaan löytyy itselle sopivimmat, mutta mulle täysin kartoittamaton maaperä ennen tätä XD
Töissä täytyy olla asiallisesti pukeutunut ja haluaisin siellä pitää asian piilossa kesään asti, jos vaan mahdollista. Vielä kaikki hyvin, mutta ehkä olisi hyvä sijoitus hankkia hyvät mammafarkut, jottei herätä kysymyksiä ainakaan sillä, että vaatteet ei enää istu päälle 8)
 
Mullakin on farkkujen käyttö jäänyt tosi vähälle ja päälle valikoituu usein vähän joustavampia housuja/hameita ja mekkoja. Turvotus tulee aina ruokailun jälkeen valtavana ja iltaa kohden muutenkin turvottaa enemmän. Oon aika hoikka muuten, niin mies on jo muutamaan kertaan todennut, että näytän iltaisin ihan siltä kuin olisin jo puolessa välissä raskautta :oops:
 
En ole varmaan viikkoon edes pitänyt farkkuja :woot:

Viihdyn kotona legginseissä/collegehousuissa ja näin talvella töihin lähtiessä/ulos mennessä vedän vaan toppahousut päälle :cool:

Mutta ei vielä huomaa muuta kuin vähän turvotusta varsikin illasta :p
 
On muuten kätevää kun ei tuu juuri lähdettyä enää kotoa muuta kuin lenkille niin voi olla koko ajan kotihousuissa tai lenkkihousuissa :D
 
Vielä menee omat vaatteet niinkuin ennenkin. Toki mun kroppa ei nyt ihan täysin palautunut ole vielä edellisistäkään raskauksista, joten mitään sikspäkkiä ei nyt ole ollut ennen raskauttakaan. Saa nähdä missä vaiheessa masu nyt kasvaa, kuopusta odottaessa oli jo rv12 tienoilla vaikeeta enää pitää salassa.
 
Mä en oo käyttänyt farkkuja ollenkaan kolmeen viikkoon :grin Kiitos koronan, niin viimiset kaksi viikkoa on menneet kotona etähommissa, eikä ole niin tarvinnut vaatteista murehtia. Yksi viikko taas meni niin turvonneena, että käytin suosiolla mitä tahansa muuta kuin farkkuja. Nyt on kyllä tainnut turvotus helpottaa, alkaa maha kasvaa vasta enemmän iltaa kohden.
 
Mä kuljen muutenkin kotona verkkarit jalassa, niin ei mitään ongelmaa vaikka turvottaakin. :)
Muutamat äitiysfarkut löytyy jo entuudestaan ja niillä pärjää sen ajan mitä tarviikin sitten kun pitemmällä ollaan.
 
Takaisin
Top